*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

۱۰ انتخابی که ۱۰ سال آینده به اشتباه بودنشان پی می برید

هیچ یک از ما دوست نداریم روزی برسد که ناگهان سر از خواب برداریم وببینیم زمانمان تمام شده است. حسرت یکی از تلخ ترین حس های تجربه شده بشر است. در این مطلب ۱۰ انتخاب که نهایتاً به حسرت می انجامند را به همراه شیوه گرفتار نشدن در آن ها آورده ایم.

 

۱۰ علت که شما ثروتمند نمی شوید؟!

 می خواهید بدانید چرا تاکنون ثروتمند نشده‌اید؟ مطالب اين گفتار را بخوانيد شايد كمكي به شما نمايد كه از اين پس با رعايت نكات مطرح شده، مشكل مالي شما برطرف شود.

 

 

۱۰ نکته برای حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی کودکان در اینترنت

امروزه والدين نگران كودكانشان هستند تا مبادا وبگردي ها دردسر هايي براي فرزندانشان داشته باشد. آنان نگرانند. يادمان نرود اینترنت می تواند مکانی گسترده برای کودکان باشد تا بیاموزند، سرگرم شوند، با دوستان مدرسه ای گپ بزنند، و با آسودگی خیال به مکاشفه بپردازند.

 

۵۵ راهنمایی مهم و کاربردی برای خرید خانه و آپارتمان

در اين بخش مهمترين نكاتي را كه خريداران واحدهاي آپارتماني بايد به آن توجه داشته باشند، تا از خريد خود راضي باشند را از نظر مي گذرانيم.

 

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20