*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

روستاي ايمن آباد و كروكلا پس از سال ها سفيدپوش شد+عكس

  برف اين نعمت با ارزش خداوندي پس از سال 1386،  ديشب 12 بهمن ماه 1392، حدود ساعت 22 آرام آرام در روستايمان و همچنين شهرستان بابل باريدن گرفت، و همه جا را سفیدپوش کرد.

 

جشن قهرماني شاهين در روستا، به روايت تصوير

 جشن با شكوهي به مناسبت قهرماني تيم فوتبال شاهين كروكلا در مسابقات جام حذفي استان و راه يابي به مسابقات جام حذفي كشور در سال 1393، با حضور اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا، در تالار پذيرايي باغ زندگي روستايمان ايمن آباد و كروكلا، برگزار شد.

راه يابي 6 جوان روستايمان به دانشگاه هاي دولتي كشور(1392)

 بر اساس آخرين خبرها شش  نفر از جوانان دانش آموز و دانشجو، اهل روستايمان ايمن آباد و كروكلا با توجه به كسب رتبه هاي بسيار خوب  در آزمون ورودي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور در سال 1392، موفق به ورود به دانشگاه هاي دولتي شدند.

روستايمان از زاويه نگاه مهندس حسيني و دخترش از آمريكا

چندي پيش  سيد ذكريا حسيني ايمني از آنطرف دنيا براي ديدار و همراهي با پدرش حاج مختار و ديگر اعضاي خانواده جهت درمان پدر راهي ايران، مازندران، بابل و روستايش ايمن آباد مي شود. آنهم به همراه دو فرزندش آريانا و آرمان كه به ايران عشق مي ورزند.

آخرين آمار و اطلاعات انتخابات دور چهارم شورا در روستا(1392)

  آمار دقيق تمامي كانديداها، هم تاييد شده و هم باطله، بر اساس شمارش آراي ماخوذه از چهار صندوق اخذ آراي چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد و كروكلا در چهار شعبه اين دو روستا، اعلام شد.

 

همه چيز درباره آتش سوزي روز جمعه

 صبح روز 24 خردادماه 1392، كه در كشورمان همه در فكر انتخابات بودند، در روستايمان بالاكروكلا(قاضي محله) اتفاق ناگواري افتاد كه قلب هر شنونده اي را به درد آورد و آنانكه بودند و شاهد صحنه، گريستند.

 

يادماني عاشقانه براي پدر در روستا

اعضاي خانواده بزرگ لاسمي،در شبي عزيز و به يادماندني دور هم جمع شدند و به پاس قدرداني از پدرشان و به ياد مادر حاجيه نسا، احترامي شايسته ارزاني او كردند.

 

 

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20