*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

درخشش كشتي گيران روستا در جام رمضان

در مسابقات كشتي جام رمضان 1394 در شهر اميركلاي بابل كشتي گيران باشگاه روستاي مان توانستند در 9 وزن به كسب مدال نايل آيند و با كسب 5 مدال طلا، 2 مدال نقره و  2 مدال برنز با دست پر به روستا بازگردند.

به بهانه چهلمین روز خاموشی اولین دیپلم روستا

بر اساس گفته ی دوستان و تعدادی از اهالی روستا، زنده یاد سید احمد هاشمی یکی از باهوش ترین افراد روستا بوده است که حافظه منحصر به فردی داشته است.

 

 

به بهانه سالروز عروج مرد صد ساله ی روستا

 با مروري بر زندگي افرادي كه داراي سن و سال بالايي هستند، به نظر مي رسد اطلاعات خوبي را می توان جهت داشتن عمر طولاني و در عين حال همراه با سلامتي و آرامش، کسب نمود.

 

 

نصب تابلوي اطلاع رساني و ترانس برق در ايمن آباد

تابلوي فلزي اطلاع رساني براي آگاهي اهالي و روستاييان از سوي دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد تهيه و در ورودي روستا نصب شد.

 

 

آب گرفتگي معابر در روستاي ايمن آباد

بارش باران كه از شب گذشته يعني ساعت 20 يكشنبه 27 مهرماه 1393، در روستا آغاز شد، همچنان ادامه دارد.

 

 

بازسازي سنگ پُل روستا، به ياد پهلوان ميران

  يكي از پُل هاي قديمي روستا  كه در سال 1342 بر روي رودخانه نارنج رود و بيشه به يور بسته شده است، سنگ پل(sng e pel) نام دارد. اين پل در شهریورماه 1393 تخریب و نوسازی شد.

 

راه يابي 16 جوان روستا به دانشگاه هاي دولتي كشور(1393)

 بر اساس آخرين خبرها شانزده  نفر از جوانان دانش آموز و دانشجو، اهل روستايمان ايمن آباد و كروكلا با توجه به كسب رتبه هاي بسيار خوب  در آزمون ورودي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور در سال 1393، موفق به ورود به دانشگاه هاي دولتي شدند.

حريم روبروي بريدگي روستا، آسفالت شد

با همّت اعضاي شوراي اسلامي، دهياري و با همكاري تعدادي از اهالي روستاي ايمن آباد، بويژه مغازه داران كنار جاده ي اصلي، آسفالت حريم جاده، واقع در روبروي بريدگي روستا تا كنار رودخانه ي اصلي، انجام شد.

 

آسفالت ورودي روستا انجام شد

آسفالت ورودي روستاي ايمن آباد پس از سال هاي متمادي با همت اعضاي شوراي اسلامي، دهياري و با همكاري تعدادي از اهالي روستاي ايمن آباد، تیرماه 1393، به اجرا رسيد.

 

پيگيري براي تغيير نام روستاي ايمن آباد آغاز شد

با توجه به اسناد و مدارك موجود در روستا و نمونه بارز آن پسوند اهالي در شناسنامه ها و كارت ملي اهالي روستاي ايمن آباد، به نظر مي رسد با گذشت زمان نام روستاي ايمن آباد به امين آباد تغيير نام يافت.

 

سر ريز رودخانه هاي روستا و خوشحالي كشاورزان+ عكس

  با توجه به  بارش شديد باران كه از ساعت 20:30 ، 12 خردادماه 1393 در روستا آغاز شد و تا نيمه هاي شب 14 خردادماه ادامه داشت باعث سيراب شدن زمين هاي شاليزاري روستا و  پرآب شدن رودخانه ها شد. اين امر خوشحالي كشاورزان روستا و منطقه را در مجموع به همراه داشته است.

 

ايمن آباد ميزبان فرد اول تنيس روي ميز ايران

  روستاي ايمن آباد ميزبان فرد اول تنيس روي ميز ايران يعني  نوشاد عالميان بوده است که مراسم ویژه جشن عقد و ازدواج خود را در روستایمان جشن گرفت.

 

 

كم آبي و هزينه بالاي كاشت برنج در روستا

 كم آبي در مزارع كشاورزي روستا هنوز حل نشده است و همچنان رودخانه هاي روستا خشكيده است.

 

 

وليمه حج، صرف علم آموزي شد

 باز هم كار متفاوت يكي از خيّرين روستا تحسين اهالي را برانگيخت و شرايط خوبي را براي مديريت هزينه كردهاي مراسم سنتي و آئيني در روستاي مان ايمن آباد و كروكلا، رقم زد.

 

کمک مردمی در قالب احسان و نيكوكاري به اهالي روستا

در روستاي ايمن آباد و كروكلا افراد زيادي هستند كه جزو خيّرين بوده و همواره در طول سال آنهم بصورت مخفيانه به كمك بستگان و همسايگان و اهالي روستا مي شتابند.

 

به بهانه ي سالگرد وبسايت روستا

مي گويند سالگردها بهانه ي خوبيست براي خوب بودن. سپاس، بخشيدن و بخشوده شدن. 

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20