*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پیشینه تیم فوتبال شاهین کروکلا

 در حال تهیه و تنظیم اطلاعات در خصوص پیشینه تیم شاهین و بنیانگذارانش هستیم.

 

 

شاهيـن كروكِلا يا بـريج كروكِلا ؟!

نمايندگاني از شركت توليدي بريج(berij) در شهرستان آمل، طي ديدار با آقاي سيد علي هاشمي كرويي مدير عامل باشگاه شاهين در زمين ورزشي شهداي روستاي ايمن آباد و كروكلا، پيشنهادي را مبني بر اسپانسر شدن تيم فوتبال شاهين، ارائه نمود.

 

مروري بر دور رفت بازي هاي شاهين در ليگ يك فوتبال مازندران 1393

سال 1393 برای تیم فوتبال شاهین روستایمان، سالی همراه با امیدواری فراوان و تغییراتی در سطح مدیریت و هدایت فنی تیم آغاز شد.

 

پرواز شاهين نوجوان بر فراز فوتبال ليگ يك مازندران

  تيم فوتبال شاهين كروكلا كه سال هاي سال از شكل گيري آن مي گذرد چند سالي مي باشد كه تيم فوتبال نوجوانان خود را نيز به گونه اي دست و پا شسكته، شكل داده است.

 

 

انتخاب اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال شاهین

طي جلسه ای با حضور مدیران و سرپرستان و تنی چند از علاقه مندان به فوتبال و باشگاه شاهین، اعضاي هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي شاهين كروكلا تعيين شدند.

 

 

نقش رسانه در ورزش

رسانه ها نقش بسیار کلیدی و اساسی در رویدادهای اجتماعی دارند، بطوری که رقابت اساسی آنها بر مبنای کیفیت و سرعت اطلاعات، به مراتب بیشتر از کیفیت دامنه ی پوششی اخبار می باشد.

 

شاهين، قهرمان جام حذفي سال 1392 مازندران شد

  تيم فوتبال شاهين كروكلا در فينال جام حذفي باشگاه هاي استان مازندران، از سد تيم شاهد كردخيل ساري گذشت و قهرمان جام حذفي باشگاه هاي استان مازندران در سال 1392 شد.

 

شناخت تاکتیک های برتر فوتبال

 در فوتبال تکنیک های فردی متفاوت و متنوعی وجود دارد که بازیکنان در سطوح مختلف، تلاش می کنند تا مهارت شان را با به نمایش گذاشتن هر چه زیباتر آن، به رخ دیگران بکشند

 

آسیب شناسی فوتبال مازندران

در اين مقاله و گفتار كوتاه، به سرمايه هاي فوتبالي استان مان مازندران اشاره خواهد شد و موانع رشد را نيز مورد ارزيابي قرار خواهد داد.

 

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20