*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

فاطمه محمد نتاج حافظ جزء سي ام قرآن كريم

 فاطمه محمدنتاج حافظ جزء سي ام قرآن كريم اهل روستاست و در مسابقات حفظ و قرائت قرآن شهرستان بابل، نفر برتر شناخته شد.

 

حسين غنيمي کودک هفت ساله ایمن آبادی حافظ سه جزء قرآن کریم

  حسین غنیمی سه سال و نیمه بود که مادرش که خود اهل تقوی و عاشق معارف دینی است متوجه استعداد فرزندش می گردد و حفظ سوره های کوچک را با فرزندش آغاز می کند.

 

نفر برگزيده جشنواره بين المللي نقاشي،دختري از روستايمان

 

فاطمه زهرا روزبان در شهريور ماه 1391 در دومين جشنواره بين المللي نقاشي، كه در اصفهان برگزار مي شود شركت مي كند و  به عنوان يكي از  نفرات برگزيده اين فستيوال انتخاب مي شود.

 

 

محمد طالبی باصر ،موذن برتر کشور

  محمد طالبی باصر نوجوان روستايمان موذن برتر كشور در سال 1390 و همچنين از قاريان خوب قرآن است كه در مسابقات دانش آموزي بابل مقام اول را در كارنامه خود دارد.

 

نونهال ايمن آبادي، مقام برتر خوشنويسي و مهارت علوم

  سيده سارا حسيني ايمني فرزند مهدي(نتيجه حاج مختار و نوه غلامعلي) در مسابقات دانش آموزي مدارس ابتدايي شهرستان بابل به مقام برتر  دست مي يابد و دارنده مقام برتر مسابقات ايستگاه مهارت علوم ( آزمايشگاه)، نيز مي باشد.

 

 

درخشش دانش آموزان روستايمان در مسابقات علمي و هنري(اصلاحیه)

در مراسمی با حضور معلمين و مسئولين مدرسه روستای دهک و آموزش و پرورش بابل و با همراهي خانواده هاي دانشمندان كوچك برگزار شد، دانش آموزاني كه در مسابقات ايستگاه مهارت علوم، خوشنويسي، قرآن و مسابقات علمي جابربن حيان  حائز رتبه برتر شدند.

 

نونهال ايمن آبادي، مقام برتر مهارت علوم

 سيده زهرا حسيني ايمني فرزند رضا، داراي رتبه برتر مهارت علوم و خوشنويسي است و حافظ جزء سي ام قرآن نيز مي باشد.

 

 

كيميا، قاري و حافظ قرآن، مبتكر، شاعر، بافنده و ...

  كيميا، دختري از روستايمان، از نوادگان پدر بهداشت و درمان روستاي ايمن آباد و كروكلا يعني زنده ياد علي اصغر مهدي پور لاله آبادي.

 

دانش آموزان برتر علمي دبيرستان دخترانه روستا

  اسامي دانش آموزان برتر علمي دبيرستان دخترانه شهيد محمد علي فياض بخش روستايمان ايمن آباد و كروكلا در مقطع متوسطه اول كه در ترم اول سال تحصيلي 93-1392  با تلاش فراوان توانستند بالاترين معدل را در هر كلاس به دست آورند، به همراه تصاوير اين عزيزان.

 

افتخار آفريني دو دانش آموز روستا و گرامي داشت مادر خيّر مدرسه ساز

  طي برگزاري يك دوره مسابقات فرهنگي درس هايي از قرآن در سطح مدارس متوسطه اول شهرستان بابل، 2 نفر از دانش آموزان مدرسه دخترانه روستايمان موفق به كسب رتبه برتر شدند.

 

 

موفقیت دانش آموزان روستا در مسابقات علمی، مداحی و احکام



در مسابقات قرآن، اذان و مداحی شهرستان بابل نیز که 9 نفر از دانش آموزان مدرسه امام محمد تقی(ع) پسران و شهید فیاض بخش پسران، در سال تحصیلی 94_1393 حائز رتبه برتر شهرستانی شدند.
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20