*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد نادر حسيني ايمني

 

 ليسانس مديريت بازرگاني از دانشگاه آزاد اسلامي بابل(1382)

 

 
 

سيد نادر حسيني ايمني فرزند مير شعبان متولد هشتم اسفند ماه 1335  از روستاي ايمن آباد بابل.

 

 

سيد نادر حسيني ايمني  دوره ابتدايي شش ساله را در سال 1342 در مدرسه تازه تاسيس سپاه دانش امين آباد پشت سر مي گذارد و در سال 1348 وارد دوره متوسطه در مدرسه غير دولتي جم در روستاي علي آباد مي شود.(دبيرستان فعلي عباسعلي آباديان).

 

پس از طي سه سال به دبيرستان شاهپور در بابل مي رود و در رشته علوم طبيعي در خردادماه 1357 گواهينامه ديپلم خود را دريافت مي نمايد.

 

سيد نادر حسيني سپس در سال 1358 به خدمت سربازي مي رود و عازم پايگاه نوژه همدان مي شود.

 

ايشان در سال 1361 با پايان يافتن خدمت سربازي به عنوان معلم حق التدريسي از آبانماه 1361 تا پايان سال 1364 در آموزش و پرورش بابل بصورت حق التدريسي به مدت 4 سال مشغول فعاليت مي شود و در دبستان فرخي نوايي كلا(مصير محله) به تعليم دانش آموزان مي پردازد.

 

 سيد نادر حسيني ايمني در سال 1365 عضو اتحاديه انجمن هاي اسلامي لاله آباد بابل مي شود و به عنوان مدير عامل شركت تعاوني روستايي آزادي زرگرمحله، به مدت 4 سال به كار و خدمت در اين عرصه ادامه مي دهد.

 

لازم به يادآوري است ايشان در دوران هشت سال دفاع مقدس نيز در جبهه ها بصورت پراكنده به عنوان نيروي پيامي حضور فعال داشته است.

 

ايشان در سال 1369 در فرمانداري بابل به عنوان دهدار دهستان كاري پي مشغول فعاليت مي شود و تا سال 1382 به مدت 13 سال در اين سمت باقي مي ماند و به فعاليت مي پردازد.

 

سيد نادر حسيني در سال 1378 در آزمون ورودي دانشگاه آزاد اسلامي شركت مي كند و در دانشگاه آزاد اسلامي بابل در رشته مديريت بازرگاني پذيرفته شده و در سال 1382 از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شود.


 

 در سال 1382 با حكم داخلي فرماندار بابل، به عنوان دبير كميسيون تعزيرات آرد و نان بابل، فعاليتش را آغاز مي كند.

 

ايشان در سال 1388 در  بخشداري بابلكنار به مدت 16 ماه به خدمت مي پردازد و تا سال 1389 به عنوان كارشناس سياسي فرماندار بابل به فعاليتش ادامه مي دهد.

 

سيد نادر حسيني ايمني از آذرماه 1389 تا به اين لحظه به عنوان معاون بخشدار لاله آباد، به خدمت رساني به مردم روستاهاي بخش لاله آباد مشغول مي باشد.

 

 

سید نادر در 14 مردادماه 1392، بر اساس حكمي از سوي آقاي رجب ملائی رییسی، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان بابل، به عنوان بخشدار گتاب بابل معرفي می شود و در سوم آبان ماه 1395، بازنشسته می گردد ایشان در مراسم تویع خود از سمت بخشداری گتاب و از حوزه ی کارمندی اظهار می کند: افتخار خدمت به مردمی داشتم که 178 شهید تقدیم نظام کردند و همواره حامی نظام و دولت بودند. با وجودی که سال 1394 و 1395 با شرایط سخت مالی مواجه بودیم و دو انتخابات در پیش داشتیم بدون کمک حتی ریالی از دولت، استانداری و فرمانداری موفق عمل کردیم. استقرار نمایندگی ورزش بخش، تبدیل ثبت و احوال و برق منطقه به اداره، بررسی مشکلات آب شرب هفت روستای حاشیه شهر گتاب و ... از اقدامات انجام شده است.

سید نادر در پایان عنوان نمود: افتخار می‌کنم که 32 سال خدمتگزار مردم و نظام بودم اما انتظار داشتم حداقل بعد از این همه خدمت 48 ساعت قبل از تودیع به من اطلاع می‌دادند.

 

سید نادر حسینی ایمنی در اردیبهشت ماه 1396، بر اساس حکمی از سوی استاندار مازندران یعنی دکتر ربیع فلاح جلودار به عنوان مشاور استاندار انتخاب می شود.

 

 

 


 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20