*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اينترنت پرسرعت با سرعت لاكپشتي در روستا!!

 

 

با توجه به سرعت پايين اينترنت پرسرعت يا ADSL در روستاي ايمن آباد و كروكلا كه از سوي مركز مخابراتي شهيد ارشادي روستايمان ايمن آباد ارائه شده است، طي ماههاي گذشته و بويژه درحال حاضر استفاده از آن براي كاربران بسيار خسته كننده و در برخي شرايط غير ممكن شده است. به شكلي كه بعضي از كاربران، بازگشت به اينترنت كم سرعت دهه گذشته يا  Dial upداشته اند.

 

آنگونه كه از آمارها برمي آيد 165 مشترك ADSL در روستاي ايمن آباد و كروكلا وجود دارند كه از اين ميان حدود 15 مشترك به دلايلي چون سرعت پايين و هزينه شارژ ماهيانه و دلايل ديگر، با قطع آن مواجه شدند.

 

اين در حالي است كه بطور ميانگين ماهانه 15 تا 20 مشترك به مشتركين ADSL در روستا اضافه مي شوند.

 

خدمات اينترنت پرسرعت در روستا، از تاريخ 20 تيرماه 1390 به مشتركين ارائه شده است. اولين مشتركين آقايان ابوالحسن قاسمي، مهدي قاسمي، عيسي نوراله زاده و غلامرضا هاشمي (مشاور املاك) بوده اند.

 

 

ضمن پيگيري هاي صورت گرفته از سوي عيسي نوراله زاده و مراجعه به شركت مخابرات استان مازندران در بابل، با توجه به قول هاي داده شده به نظر مي رسد نتايج مثبتي به همراه نداشته است.

 

وبسايت روستاي ايمن آباد و كروكلا، رايزني با شركت خصوصي پارس آنلاين كه يكي از شركتهاي بزرگ خدمات اينترنتي در سطح كشور مي باشد انجام داده است تا با نصب تجهيزات اين شركت در روستا، شرايطي فراهم شود تا كاربران روستاي ايمن آباد و كروكلا با سرعت بسيار بالاتري از سرويس هاي اينترنتي بهره مند شوند.

 

از طرفي تعرفه هاي  عمومي ADSL  اين شركت با شركت مخابرات استان مازندران تفاوت بسيار اندكي دارد.

 

به عنوان مثال ترافيك حجم 2GB   براي يكماه با سرعت انتقال 12kbs، نود و نه هزار ريال معادل 9 هزار و نهصد تومان مي باشد كه اين ميزان نسبت به تعرفه اي كه مشتركين روستا در حال حاضر به مخابرات استان پرداخت مي كنند به ميزان 900 تومان بيشتر است.

 

 

 

نماينده شركت پارس آنلاين در بابل در حال پي گيري اين امر و بررسي كارشناسي جهت نصب تاسيسات خود در روستاست تا در صورت موافقت مديران ارشد اين شركت، اهالي محترم روستا و مشتركين اينترنت پرسرعت، از سرعت نسبتا" بالاتر و خدمات بيشتري با توجه به هزينه پرداختي، برخوردار شوند.

 

 

آخرين نتايج پيگيري ها به آگاهي اهالي خواهد رسيد.

 

 

 

 

با سپاس از : عيسي نوراله زاده

                  

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # چ.حسینی در تاریخ: چهارشنبه 10 مهر 1392 ، ساعت 10:07 ق ظ
سلام
از زحمات مسئولین سایت برای پیگیری این امر تشکر میکنم. امیدوارم زحمات شما به نتیجه رسد.
سپاسگزارم.
نقل قول
 
 
0 # رحمان در تاریخ: چهارشنبه 10 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
با سلام از زحمات همه شما متشکرم و خواهشمندم که هر چه سریعتر این مشکل حل بشه چون همه ما که ازADSLاستفاده میکنیم هزینه پرداخت میکنیم ولی هیچ خدماتی از مخابرات نمبینیم خواهشمندم رسیدگی کنید با تشکر از وبسایت واقای نورا..زاده.
نقل قول
 
 
0 # مهدی قاسمی در تاریخ: چهارشنبه 10 مهر 1392 ، ساعت 05:07 ب ظ
ضمن سلام و تشکر از آقای نور اله زاده بخاطر پیگیری هایی که انجام داده اند. بعنوان یکی از مشترکین اینترنت پیشنهاد می کنم که اگر شرکت مخابرات به پیگیری ها و خواسته بحق مشترکین تر تیب اثر ندهد، دسته جمعی با شرکت مخابرات قطع همکاری نموده و با شرکت پارس آنلاین و یا هر شرکتی که خدمات بهتری ارائه میدهد، ملحق شویم. این حق اهالی است، تا در قبال هزینه ای که می پردازد، خدمات بهتری نیز دریافت کند.
نقل قول
 
 
0 # vahid در تاریخ: یکشنبه 14 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ق ظ
باتشکرازآقای نوراله زاده.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20