*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حاج ابوالحسن قاسمي به روستا بازگشت

 

حاج ابوالحسن قاسمي ايمني از خيّرين بزرگوار روستا كه صبح روز 14 شهريورماه بر اثر سانحه تصادف در بريدگي جاده بابل به آمل در ايمن آباد غربي،دچار آسيب ديدگي شده بود و عصر شنبه 16شهريورماه،در بيمارستان خاتم الانبياي تهران بستري شد،چهارشنبه 3 مهرماه از بيمارستان مرخص شد و به روستا بازگشت.

  

 

وضعيت عمومي ايشان بسيار عالي است و با توجه به اينكه سن 78 سالگي را پشت سر مي گذارد زمان بيشتري نياز است تا شكستگي استخوان لگن پاي چپ جوش بگيرد و دوباره بتواند به انجام فعاليت هاي عادي خود بپردازد.

 

 ايشان شرايط جسماني ايده آلي دارد و هيچگونه پرهيز غذايي ندارد. هرچند جمع كردن پاها برايش بسيار دشوار است اما بر اساس توضيحات دكتر بهگو ايشان بايد طي روزهاي آينده با نرمش هاي ساده  و حركت هاي آرام روي تخت و حتي راه رفتن در اتاق يا حياط خانه، طول درمان را براي بازگشت به شرايط عادي زندگي سرعت بخشد.

 

اينكه آيا پس از درمان بايد مراعات بيشتري نمايد و اينكه اين شكستگي مشكلاتي را برايش به وجود مي آورد يا خير؟ بايد در مراجعه بعدي (حدود پانزده روز ديگر) نزد پزشك معالجش، دكتر سيد عباس بهگو (متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص لگن در ایران) با انجام آزمايش، پاسخ قطعي را، از ايشان بشنود، كه اميدواريم نگراني از اين بابت براي ايشان وجود نداشته باشد.

 

 حاج ابوالحسن قاسمي ايمني در ادامه صحبت هاي خود اشاره داشتند:

 

آرزومندم با بهبودي هرچه زودتر بتوانم در حد و توان خودم خدمت بيشتري به روستا و منطقه خودم بنمايم.

 

در روستاي ايمن آباد و كروكلا هر كس با توجه به طرح و برنامه اي كه براي حل مشكلات روستا و پيشرفت آن دارد و كمكي از بنده ساخته باشد، در راستاي توسعه روستايم و خدمت به اهالي، هيچگاه دريغ نخواهم كرد و همواره در اين امر، خود را پاسخگو مي دانم.

 

كارهاي نسبتا" قوي و پايه اي براي روستايم دارم كه اميدوارم خداوند اين توفيق و لياقت را به بنده عنايت فرمايد.

 

 

ايشان در ادامه عنوان نمودند:

 

وقتي خدمت كوچكي به مردم مي كنم و احساس شادماني و آرامش را در آنها حس مي كنم علاقه مندي ام بيشتر مي شود و از خداوند مي خواهم عمر بيشتري عنايتم كند تا بتوانم با نيت قلبي و پاك، قدم هاي بهتري بردارم.

 

اصولا" كار نيك و خوب كردن با در نظر گرفتن منافع عموم مردم، جداي از پيشرفت زندگي مردم، پيشرفت عجيبي در زندگي خودت ايجاد مي شود و اين امر بارها برايم به اثبات رسيده است.

 

يادم مي آيد از زماني كه نانوايي در روستا احداث شد و يا توزيع سوخت نفت سفيد در روستا شروع شد تا برسيم به احداث جايگاه پمپ بنزين و سي ان جي، بركت در زندگي ام چند برابر شد. خودم فكرش را نمي كردم، اما خدا را شاكرم كه اين توان را به بنده عنايت نمود تا بتوانم قدمي در اينخصوص بردارم.

 

خيرخواهي براي ديگران نتايجي را به همراه دارد كه بارها و بارها در زندگي ام آنرا حس نمودم.

 

سعي نمودم اگر كمك مالي به كسي نمودم يك ريال سودِ آن مال يا به اصطلاح خودمان، نزول را، در اموالم راه ندهم كه آتشي است در انبار پنبه.


 

 

حاج ابوالحسن قاسمي در پايان از تمامي كساني كه از راه دور و نزديك، بابت عيادت و احوالپرسي از ايشان، وقت خود را به اين امر اختصاص دادند قدرداني نمودند. ايشان ابراز اميدواري نمودند پس از سلامتي كامل اگر خداوند عمري به بنده عنايت فرمايد سعي در جبران محبت هاي اهالي، بصورت عملي خواهم نمود و تلاش مي كنم قدمي هر چند ناچيز اما با رضايت دروني در پيشرفت روستا بردارم. انشاء ...

 

 

 

نكته قابل توجه در اين ميان، حضور مسن ترين فرد روستا و يكي از بزرگان و خيّرين روستا يعني حاج سيد مختار حسيني ايمني پدر بزرگوار شهيد بود، كه با پاي خود از پله هاي خانه حاج آقاي قاسمي بالا آمدند و براي عيادت ايشان حاضر شدند.

 

با توجه به كسالت حاج مختار روستايمان طي دو سه ماه گذشته بسيار شادمان شديم از اينكه خداوند دوباره نعمت سلامتي كامل را به ايشان عنايت فرمود.

 

 

فراموش نكنيم بزرگان خانواده و روستا چشم و چراغ ما و روستايمان هستند.

يادمان نرود، احترامشان را هميشه و در همه حال نگهداريم.

 

 

 

 

پيام قدرداني:

 

بدینـوسـیله از جـنـاب آقـای دکتـر سید عباس بـهگو  متخصـص ارتـوپدی و جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص لگن، و همچنین کادر محترم بخش و سرپرستار محترم جناب آقای بهرامی و همچنین پرستاران گرامی، آقایان پیمان مرادی و کریم حق پرست و محمدرضا ولی الهی، و تمامي پرسنل بيمارستان خاتم النبياء تهران، که در ایام بستری بودن پدرمان کمال همکاری را به عمل آورده و زحمات زیادی را متحمل گردیدند، تشکر و قدردانی می نماییم. امیدواریم در همه امورات زندگی خود موفق و سربلند باشند. انشااله.

 

از طرف خانواده حاج ابوالحسن قاسمی

 

 

 

 

 

دكتر سيد عباس بهگو

 

 

 

 

 

 ما هم اميدواريم حاج ابوالحسن قاسمي ايمني، خيّر بزرگوار روستايمان، كه خدمات قابل توجهي را براي رشد و توسعه روستايمان ايمن آباد و كروكلا طي ساليان متمادي به مرحله انجام رسانده اند، هر چه زودتر سلامتي كامل را باز يابند و در راستاي خدمات بيشتر و بهتر به اهالي روستايش، سربلندتر باشد.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # چ.حسینی در تاریخ: دوشنبه 08 مهر 1392 ، ساعت 05:07 ب ظ
با سلام
با ابراز مسرت از بهبودی حاج ابوالحسن قاسمی و ابراز مسرت دو چندان از بهبودی و حضور حاج سید مختار حسینی، بزرگ این دیار...
با آرزوی بهبودی روز افزون برای این خیران بزرگوار و آرزوی سلامتی برای همه بزرگان و خیران این دیار...
در انتها از زحمات مسئولین وبسایت برای انتشار این اخبار تشکر می کنم...
به امید بیشرفت روز افزون دیار عالمان،ایــــــ ــــمن آبـــــــاد
نقل قول
 
 
0 # ليلا علي جان زاده ايمني در تاریخ: سه شنبه 09 مهر 1392 ، ساعت 04:07 ب ظ
با سلام. بنده به نوبه خودم بسيار خوشحالم از بهبودي حاج آقاي قاسمي و اميد دارم همانند گذشته، منشا خير رساني بيشتري براي روستايمان باشند. از خداوند مي خواهم به ايشان طول عمر عنايت فرمايد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20