*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اطلاعيه دهياري بالاكروكلا، براي ثبت نام سند مالكيت روستايي

 

 

دهياري روستاي بالاكروكلا در راستاي پروژه هاي اجرايي صدور سند مالكيت روستايي، از سال 1390 پي گير اين مهم شده است كه در سال 1391 با استعلام اداره ثبت اسناد شهرستان بابل، موفق به دريافت مجوز صدور سند از بنياد مسكن انقلاب اسلامي شده است.

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي، دهيار روستاي بالاكروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

 

پس از اطلاع رساني عمومي و كلاس توجيهي در روستا و اهميت اين موضوع براي اهالي محترم، از آذرماه سال 1391 عملا" ثبت نام از اهالي، جهت دريافت سند مالكيت روستايي آغاز شد.

 

اما به دليل نرسيدن به حد نصاب براي صدور سند مالكيت، با توجه به فراخوان مكرر و اطلاع رساني به اهالي از طرف دهياري و شوراي اسلامي روستاي بالاكروكلا، در نهايت در شهريور ماه سال جاري يعني 1392 دهياري اين روستا، موفق به واريز وجه مورد نياز، به صندوق بنياد مسكن انقلاب اسلامي بابل شده است.

 

در حال حاضر روند ثبت نام و دريافت فيش بانكي، فتوكپي كارت ملي و شناسنامه، همه روزه از اهالي در دهياري اين روستا انجام مي گيرد.

 

لذا از تمامي اهالي و افرادي كه داخل بافت روستايي بالاكروكلا، متقاضي دريافت سند مالكيت روستايي مي باشند تقاضا مي شود هر چه زودتر جهت ثبت نام و ارائه مدارك مورد نياز، به اين دهياري مراجعه نمايند.

 

 

 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام دريافت سند مالكيت روستايي:

 

1_ فتوكپي كارت ملي

 

2_ فتوكپي شناسنامه

 

3_ واريز علي الحساب يا پيش پرداخت به مبلغ  500000 ريال  معادل پنجاه هزار تومان به صندوق قرض الحسنه ايمن آباد و كروكلا و ارائه فيش يا رسيد آن به دهياري.

 

 

 

لازم به يادآوري است مهمترين هدف از اجراي طرح سند دار كردن املاك روستاها در بافت مسكوني از سوي بنياد مسكن انقلاب اسلامي دو مورد زير مي باشد:

 

1_ بهره مند شدن مالك از مزاياي سند مالكيت در اخذ تسهيلات و استفاده به عنوان وثيقه

 

2_ جلوگيري از بروز اختلافات ملكي

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20