*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

وبسايت روستا، از نگاه شما

 

 

 

هفت ماه از افتتاح وبسايت روستا مي گذرد و طي اين مدت سعي شده است با همكاري اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا و تعامل اعضاي وبسايت روستا، به هر شكل ممكن، وبسايت به روز نگه داشته شود.

 

مطالبي كه، با همكاري اهالي و همت اعضاي وبسايت در حد توان و با توجه به فرصت و زمان به دست آمده در خصوص انعكاس گوشه اي از خبرها و رخدادهاي روستا، و بويژه مطالبي جهت تكميل بانك اطلاعاتي روستا، جمع آوري و پيشكش اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا شده است.

 

اينكه وبسايت روستا با بضاعت خود و با همدلي اهالي و همچنين نگاه هاي مختلف مخاطبان و اهالي، چقدر توانسته است گامي هرچند كوچك در امر خطير اطلاع رساني و جمع آوري اطلاعات روستا از دوران گذشته تا به اين زمان، برداشته باشد قضاوت آن بر عهده شما عزيزان مي باشد.

 

لذا از شما برادران و خواهران روستايمان تقاضا مي شود ديدگاه (پيشنهادها و انتقادات) خود را  درباره روند عملكرد وبسايت روستا و اطلاعاتي كه در ابعاد و موضوعات مختلف در آن ثبت مي شود از منوهاي مختلف گرفته تا خبرها و اطلاعات روز، با ما در ميان بگذاريد.

 

اگر شما به عنوان يكي از اعضاي اداره كننده وبسايت روستايمان بوديد چه بخشهايي را اضافه مي كرديد و چه قسمتهايي را ضروري نمي دانستيد؟

 

 

 

منتظر ارسال نظرات شما هستيم.

 اعضاي وبسايت روستاي ايمن آباد و كروكلا

 6 شهريور 1392

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ح.الف در تاریخ: یکشنبه 07 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
وبسايت روستا كار بزرگ فرهنگي بود كه خوشبختانه انجام شد و واقعا" جاي تشكر دارد.
اميدوار هستيم اعضاي وبسايت مسائل مهم روستا مثل شورا و دهياري را مورد بررسي بيشتري قرار دهند.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20