*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دهيار روستاي پايين كروكلا ماندني شد

 

 پس از بررسي هاي انجام شده توسط اعضاي شوراي اسلامي روستاي پايين كروكلا مبني بر انتخاب يكي از سه گزينه پيشنهادي براي انتخاب و معرفي دهیار جديد روستای پایین کروکلا،در نهايت دهيار پيشين اين روستا با توجه به قابليت ها و توانمندي هايش يعني  آقای سید علی هاشمی کرویی فرزند ولی اله  انتخاب و به بخشداري لاله آباد معرفي شده است.

 

 

 

سيد علي هاشمي كرويي يكي از اعضاي شوراي اسلامي روستاي پايين كروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

توانمندي ايشان در نامه نگاري ها، سخنوري و پيگيري امور روستا بر كسي پوشيده نيست. اما شرايط ايشان با توجه به شغل و كسب و كارشان در شهرهاي دور كه باعث عدم حضور طولاني مدت ايشان در روستا مي شود و پيامد آن حضور كمرنگ ايشان در جلسات مهم بخشداري، شرايط را كمي براي روستاي پايين كروكلا و اجرايي نمودن مصوبات شورا  كمرنگ مي كند.

 

اميدواريم با حضور موثرتر دهيار روستايمان در جلسات بخشداري و افزايش سرعت در پيگيري مصوبات شوراي چهارم، روند رو به رشدي در ابعاد مختلف طي ماه هاي آينده براي روستاي پايين كروكلا شاهد باشيم.

 

 

و اما كوتاه در خصوص دهيار روستاي پايين كروكلا:

 

سید علی هاشمی کرویی فرزند ولی اله، متولد سال ۱۳۶۳ از روستای پايين کروکلاست. پس از پایان تحصیلات ابتدایی و راهنمایی در روستا، دوره دبیرستان را در مدرسه شهید بهشتی بابل در رشته ریاضی فیزیک به پایان می برد و  بلا فاصله در دانشگاه محدث نوری در رشته برق، گرایش الکترونیک پذیرفته و از این دانشگاه فارغ التحصیل می شود.

با معرفی ایشان به بخشداری لاله آباد از سوی  اعضای سومين دوره شورای اسلامی روستای پایین کروکلا در سال ۸۹ ، پس از گذشت ۹ ماه با حکم رسمی استانداری مازندران، ایشان از تاریخ ۱۳ آذرماه سال ۱۳۸۹ به عنوان دهیار روستای پایین کروکلا فعالیت خود را آغاز می کند.

 

و اما اينكه طي اين مدت چه عملكردي از خود بجا گذاشته است روي عكس زير كليك نمائيد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20