*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حاج ابوالحسن قاسمي آخر هفته از بيمارستان مرخص مي شود

 

حاج ابوالحسن قاسمي ايمني از خيّرين بزرگوار روستا كه صبح روز 14 شهريورماه بر اثر سانحه تصادف در بريدگي جاده بابل به آمل در ايمن آباد غربي، دچار آسيب ديدگي شده بود و عصر شنبه 16 شهريورماه، در بيمارستان خاتم الانبياي تهران بستري، آخر همين هفته از بيمارستان مرخص مي شود.

 

 

همانگونه كه پزشك ايشان در تهران، وضعيت ايشان را با توجه به شكستگي لگن سمت چپ و در نظر گرفتن سن و سال ايشان(نزديك به 80 سال) مثبت ارزيابي نمود و عنوان نموده بود  كه طي دو هفته با گذاشتن وزنه مي توان ايشان را به شرايط اوليه بازگرداند، شرايط به همين شكل به پيش رفت و روند درماني خوب و مطلوبي را تا به اين لحظه، پس از گذشت ده روز ، پشت سر گذاشت.

 

پزشك معالج حاج ابوالحسن قاسمي، دكتر سيد عباس بهگو (متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص لگن در ایران)  روند بهبودي ايشان را بسيار مثبت ارزيابي نمود.

 

ايشان عنوان نمودند: از روز پنجشنبه 21 شهريور ماه، وزنه پاي سمت راست ایشان برداشته شده است و وزنه پای چپ تا پایان همین هفته برداشته خواهد شد و با انجام ورزش هاي سبك، آرام آرام به شرايط اوليه خود باز خواهند گشت.

ايشان مدت زمان درمان كامل را براي بازگشت به شرايط اوليه، حدود يكماه پيش بيني نمودند.

 


 

پيام  قدرداني:

 

از تمامي هم محلی های عزیز، بستگان و دوستان دور و نزدیک، که در این چند روز، چه بصورت حضوري، چه از طريق تماس تلفني و چه  از طريق وبسايت روستا،  جویای حال بنده حقير بوده اند وهمچنان هستند، و چه آنهايي كه براي اين حقير دعا نمودند، تشکر و قدردانی می نمایم. امیدوارم  اهالي روستايمان، همیشه و در همه حال در ادامه زندگی شان سلامت و سرزنده باشند و هیچ وقت شاهد حوادث و  اتفاقات ناگوار در زندگی شان نباشند. انشاء ...

 حاج ابوالحسن قاسمی ايمني

 

 

 

حاج ابوالحسن قاسمي ايمني در مراسم يادواره شهدا،دوشنبه 11شهريور ماه 1392

 

 

 

  در هر صورت ما هم اميدواريم حاج ابوالحسن قاسمي ايمني، خيّر بزرگوار روستايمان، كه خدمات قابل توجهي را براي رشد و تعالي اهالي روستايمان ايمن آباد و كروكلا طي ساليان متمادي به مرحله انجام رسانده اند، هر چه زودتر سلامتي كامل را باز يابند.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20