*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

همسر زنده ياد سيد تقي هاشمي درگذشت

 

 

 همه از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت.(سوره بقره/۱۵۶)

 

حاجيه خانم رقيه ايماني الحسيني همسر سيد تقي هاشمي كرويي ( مادر حسن و رمضان هاشمي) ساعتي پيش بر اثر بيماري و كهولت سن درگذشت.

 

پيكر اين مادر گرامي، صبح فردا چهارشنبه 20 شهريورماه در روستاي بالاكروكلا(قاضي محله) تشييع و در آرامستان روستا به خاك سپرده خواهد شد.

 

 

مرحومه رقيه ايماني الحسيني(ره) در حال جمع آوري بهار نارنج- ارديبهشت 1392

 

 

 مرحومه حاجيه خانم رقيه ايماني الحسيني(ره) چند سالي بود كه از بيماري داخلي چون سنگ كيسه صفرا و كم كاري كليه رنج مي برد. حدود دو ماه پيش براي درمان در بيمارستان تهران بستري مي شود پس از بستري يكماهه به بيمارستان شهرستان آمل منتقل مي شود و دو هفته در اين بيمارستان تحت مراقبت قرار مي گيرد.

 

پس از پاسخ منفي پزشكان از درمان بيماري اين مادر گرامي، خانواده تصمصم مي گيرد تا ايشان را به خانه منتقل كنند كه پس از ده روز، امشب و ساعتي پيش پس از تحمل رنج بيماري، در سن 80 سالگي، دار فاني را وداع مي گويد و به سوي معبودش مي شتابد.

 

لازم به يادآوري است منزل ايشان به سفارش همسر مرحومش سيد تقي هاشمي كرويي(ره) به عنوان حسينيه، هر ساله شب چهل و هشتم (28 صفر) مراسم روضه و عزاداري زنانه برگزار مي گردد.

 

بر اساس اعلام برنامه خانواده مرحومه، مراسم ختم اين مادر گرامي فردا شب، 20 شهريور در مسجد النبي(ص) روستاي بالاكروكلا به صرف شام (مجمعه شام) برگزار مي شود.

 

مراسم سوم ايشان صبح پنجشنبه 21 شهريورماه در محوطه مسجد النبي(ص) بصورت زنانه و پخت آش سوم برگزار مي گردد.

 

مراسم هفتم مرحومه حاجيه خانم  رقيه ايماني الحسيني(ره) روز دوشنبه 25 شهريور ماه، كنار مزار ايشان از ساعت 14 الي 16 برگزار مي گردد.

 

لازم به توضيح اينكه در روستاي بالاكروكلا نزديك به چهار سال است كه جهت انجام مراسم هفتم هر كدام از در گذشتگان، نهار دهي نمي شود و به اندازه وسع و توان خانواده در گذشته، مبلغي جهت توسعه، عمران و آباداني مسجد و يا روستا و يا انجام امر خير، هزينه مي شود.

 

 

 از طرف اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا به خانواده محترم ايشان، تسلیت می گوییم.

 

  روحش شاد و از خداوند براي ايشان طلب آمرزش مي كنيم.

 

 

 

 

محرم خانم ايماني ايمني (عمرش دراز باد-متولد 1292) فرزند ملا حسن ايماني(ره) و

مادر مرحومه رقيه ايماني الحسيني(ره)

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # منوچهر قلی نیا در تاریخ: چهارشنبه 20 شهریور 1392 ، ساعت 10:06 ق ظ
روحش شاد و یادش گرامی
نقل قول
 
 
0 # محمد در تاریخ: یکشنبه 24 شهریور 1392 ، ساعت 09:06 ب ظ
سلام لطفا به مداحهای اهل بیت بگویيد اینقدر شان و منزلت یک انسان را با مطالب ناصحیح زیر سوال نبرن. در ضمن در گذشت این مادر عزیز رو به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم. روحش شاد.
نقل قول
 
 
0 # امیرحسین در تاریخ: یکشنبه 24 شهریور 1392 ، ساعت 11:06 ب ظ
با عرض ادب به عمه گرامی درگذشت فرزند گرامی را تسلیت عرض می نماییم
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20