*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حاج ابوالحسن قاسمي در بيمارستان تهران بستري شد

 

حاج ابوالحسن قاسمي ايمني از خيّرين بزرگوار روستا كه صبح پنجشنبه بر اثر سانحه تصادف دچار آسيب ديدگي شد، عصر دیروز شنبه، به بيمارستان خاتم الانبياي تهران انتقال يافت و در اين بيمارستان بستري شد.

 

 

پزشك متخصص در تهران، وضعيت ايشان را با توجه به شكستگي لگن سمت چپ و در نظر گرفتن سن و سال ايشان(نزديك به 80 سال) مثبت ارزيابي نمود و عنوان نمودند كه طي دو هفته با گذاشتن وزنه مي توان ايشان را به شرايط اوليه بازگرداند و پس از برداشتن وزنه، كمتر از ده روز مي تواند به راه رفتن و انجام كارهايي در حد معمول خود بپردازد.

 

 

 

 

شرح سانحه تصادف:

 

حاج ابوالحسن قاسمي صبح روز پنجشنبه ساعت 11، سوار بر پژو پارس خود، منزل را به سمت محل كارش ترك مي كند و خلاف معمول كه مسيرش را از كنار پل هوايي به سمت چپ جاده تغيير مي داد، اين بار  با طي مسير مستقيم تا كنار مغازه بوجاري حاج حسين حسيني متوقف و مسيرش را ناگهان و غير منتظره به سمت بريدگي منحرف مي كند كه با خودروي پژو 206كه با سرعتي نزديك به 110 كيلومتر بر ساعت در حركت بوده است برخورد مي كند.

 

 

خودروي پژو به ستون مركزي خودروي حاج ابوالحسن قاسمي برخورد مي كند به نحوي كه درب جلو و عقب سمت راننده بصورت قوس مانند تغيير شكل مي دهد.

 

 

با حضور سريع اورژانس 115 امداد و نجات جاده اي روستاي ايمن آباد و خروج ايشان از خودرو، آنهم از سمت درب شاگرد، كارهاي درماني سرپايي اوليه براي انتقال ايشان به بيمارستان شهيد بهشتي بابل صورت مي گيرد.

 

 

حاج ابوالحسن  قاسمي طي اين مدت هوشيار بوده اما صحنه حادثه را به ياد ندارد.

 

 

در بيمارستان شهيد بهشتي بخاطر شلوغي بيمارستان و  اتلاف وقت  جهت انجام آزمايشات اوليه و اعلام نظر پزشك متخصص، ايشان را به بيمارستان مهرگان بابل (بعد از پارك نوشيرواني) منتقل مي كنند اما وضعيت رسيدگي اين بيمارستان بسيار نامناسب تر از بيمارستان قبلي است.

 

 

در مجموع ايشان به بيمارستان بابل كلنيك انتقال مي يابد و به سرعت بستري و پس از انجام آزمايشات اوليه و عكس و سي تي اسكن تشخيص داده مي شود كه فقط لگن سمت چپ ايشان دچار شكستگي شده است.

 

 

به دليل  سن بالا و احتمال خونريزي داخلي، ايشان به بخش مراقبتهاي ويژه(ICU) منتقل مي شوند.

 

 

با حضور پزشك متخصص و مشاهده عكس ها نظرش اينگونه اعلام مي شود: بيمار بايد هرچه زودتر مورد عمل جراحي قرار گيرد و احتمال دادند،که با وزنه نتوانيم لگن شكسته شده را به محل اصلي آن برگردانيم.

 

 

فرزندان ايشان با شنيدن نظر پزشك متقاعد نمي شوند و تصميم مي گيرند ايشان را به تهران منتقل كنند كه با انتقال ايشان به بيمارستان خاتم الانبياي تهران، پزشك متخصص نظريه پزشك مستقر در بابل كلنيك را رد مي كند و عنوان مي نمايد با گذاشتن وزنه به مدت دو هفته مي توان شرايط ايده آل را به بيمار باز گرداند و نگراني وجود ندارد.

 

 

پزشك متخصص عنوان نمود: ايشان پس از ده روز از بازنمودن وزنه مي تواند به كارهاي معمول خود بپردازد. يعني كمتر از يكماه ديگر به زندگي عادي خود باز مي گردد.

 

 

 

 

در هر صورت ما هم اميدواريم حاج ابوالحسن قاسمي ايمني، خيّر بزرگوار روستايمان، كه خدمات قابل توجهي را براي رشد و تعالي اهالي روستايمان ايمن آباد و كروكلا طي ساليان متمادي به مرحله انجام رسانده اند، هر چه زودتر سلامتي كامل را باز يابند.



 

از اهالي محترم نيز تقاضا مي كنيم براي سلامتي و شفاي كامل ايشان دعا نمايند.

 

 

حاج ابوالحسن قاسمي ايمني در مراسم يادواره شهدا،دوشنبه 11شهريور ماه 1392

 

 

 

طي روزهاي آينده آخرين خبرها در خصوص شرايط  جسمي و درمان بيماري ناشي از حادثه مورد نظر، در اختيار شما اهالي محترم ايمن آباد و كروكلا قرار خواهيم داد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 021 در تاریخ: یکشنبه 17 شهریور 1392 ، ساعت 12:06 ب ظ
انشااله خدا به ایشان سلامتی عطا فرماید.
نقل قول
 
 
0 # ا.ر.ک.ایمنی در تاریخ: دوشنبه 18 شهریور 1392 ، ساعت 12:06 ق ظ
باسلام بسیار برایمان تلخ و گران شد که ایشان را به حالت بیمار مشاهده کردیم. خیلی برایمان سخت است.امیدوارم که ایشان سریعا به آغوش گرم خانواده برگردد و از خدای بزرگ عاجزانه استدعا داریم که این بزرگوار را که مسبب کار و اشتغالزایی خیلی ازاهالی شده، شفای عاجل عنایت فرماید.آمین
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: دوشنبه 18 شهریور 1392 ، ساعت 01:06 ق ظ
صدها فرشته بوسه بر آن دست مي زنند/ كز كار خلق يك گره بسته واكند.
اميدواريم خداوند به ايشان كه خيّري است بسيار گرانبها و انساني است ارزشي، شفاي كامل و طول عمر باعزت و باافتخار بيشتري عنايت فرمايد.
نقل قول
 
 
0 # م-ج حسینی در تاریخ: دوشنبه 18 شهریور 1392 ، ساعت 02:06 ق ظ
از شنیدن خبر این حادثه خیلی ناراحت شدم.آقای قاسمی خیلی برای روستای ما و منطقه زحمت کشیدند و انشاله با بدست آوردن سلامتی شان دوباره منشا خیرات فراوان خواهند شد. خدا حفظش کند.
نقل قول
 
 
0 # منوچهر قلی نیا ایمتی در تاریخ: دوشنبه 18 شهریور 1392 ، ساعت 08:06 ق ظ
با آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این پدر زحمتکش
نقل قول
 
 
0 # محسن شيخي عزيزي در تاریخ: دوشنبه 18 شهریور 1392 ، ساعت 06:06 ب ظ
از خبر مصدوميت حاجي قاسمي متاثر و خواهان شفاي كامل همه بيماران و ايشان از دادار كردگارم. آنچه قابل دقت و توجه است اين است كه اين تصادف در اين نقطه نه اولين است و نه اگر اين وضعيت باشد خداي ناكرده آخرين؛ يكي از حادثه خيزترين جاده بابل به آمل همين نقطه است كه اينجانب به چشم خود مرگ عزيزاني را در همين مكان شاهدبودم؛ شايد كوتاهي آقايان مسئول...در فشارآوردن و پيگيري بيش از پيش اداره راه براي احداث دوربرگردان اسناندارد، حوادث ديگري رارقم بزند.پس تاحادثه ديگر رخ نداده آقايان سرعت عمل به خرج دهند.
نقل قول
 
 
0 # علی اصغر مهدی پور در تاریخ: سه شنبه 19 شهریور 1392 ، ساعت 02:06 ب ظ
انشا..که سلامتی خودشونو خیلی زود بدست بیارن
نقل قول
 
 
0 # اسماعیل اصغرنیا در تاریخ: جمعه 22 شهریور 1392 ، ساعت 06:06 ب ظ
آرزوی سلامتی این بزرگمرد را از خداوند منان مسئلت دارم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20