*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بدون شرح2!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 شما نيز مي توانيد تصاوير و عكسهايي از  روستا را در ابعاد مختلف،

به نشاني وبسايت ارسال نمائيد.

 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # محلی در تاریخ: یکشنبه 10 شهریور 1392 ، ساعت 07:06 ب ظ
با سلام. پس از درج عکسهای بدون شرح تاریخ 26 مرداد ماه، دهیار محترم روستا اقدام به پاکسازی معابر عمومی از علفهای هرز نموده است، که جا دارد از زحمات ایشان تقدیر گردد. امید است همه ما در نگهداری روستایمان و نظافت و تمیزی آن کوشا باشیم.
نقل قول
 
 
0 # علی اصغر مهدی پور در تاریخ: سه شنبه 12 شهریور 1392 ، ساعت 05:06 ب ظ
سلام تو بدون شرح هاتون به دهیار خیابان قائم روهم نشون بدین منظورم عباس اباد قدیم سالیان سال تو زمستون با لباس گل میریم تو اجتماع چون خیابونش خاکیه کسی هم ازش خبر نمی گیره ازش .واقعا متاسفم که فقط به قشر خاصی توجه میشه تواین کوچه معمولا ادمایی با درامد کم زندگی میکنن.
نقل قول
 
 
0 # سید طاهر حسینی در تاریخ: سه شنبه 12 شهریور 1392 ، ساعت 08:06 ب ظ
با سلام. محلی عزیز من از نظر لطف شما سپاسگذارم. ولی من بخاطر درج این عکسها در سایت اقدام به این کار نکردم.چون اصلا از درج این عکسها خبر نداشتم. این کاری بود که بخاطر 1 سری از مشکلات به تعویق افتاده بود. بخاطر اینکه سیمای روستا در موقعی به این حال در آمد که تقریبا تمامی اهالی روستا درگیر کشاورزی بودند و این امر شامل اعضای محترم سابق شورای اسلامی هم می شد و متاسفانه مانع تشکیل جلسه این دوستان و تنظیم بعضی مصوبات گردید.و تا وقتی که دهیار مصوبه ای از شورای اسلامی دریافت نکند اجازه هیچگونه اقدام و هزینه از حساب دهیاری را نخواهد داشت.و حالا خوشبختانه این اتفاق در جلسه آخر شورای اسلامی سابق رخ داد و بنده طبق قانون موظف به انجام وظیفه هستم و بلافاصله کار رو شروع کردم. اینجا هم جا دارد از اعضای سابق شورای اسلامی بخاطر تلاش چندین ساله خود جهت آبادی روستا تشکر و قدر دانی رو داشته باشم و برای همه این عزیزان در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی راداشته و برای اعضای جدیدشورای اسلامی نیز آرزوی موفقیت میکنم.
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: چهارشنبه 13 شهریور 1392 ، ساعت 02:06 ب ظ
سلام بر دهيار و رئيس شوراي محترم سابق. به نظرم اين جواب نوعي عذر بدتر از گناه مي باشد.پس 4روز ديگه رئيس جمهورو وزرا و فرماندارا و .. بگن ما هم كار داشتيم نرسيديم.
بگذريم ...
در باره برق روستا قراربود دوتا ترانس به روستا بدن پيگيري ها به كجا رسيد؟روستا تا هوا گرم مي شه مشكلات برقش شروع مي شه. ممنون
نقل قول
 
 
0 # سید طاهر حسینی در تاریخ: چهارشنبه 13 شهریور 1392 ، ساعت 07:06 ب ظ
سلام خدمت علی اصغر مهدی پور عزیز.
در مورد کوچه قائم رایزنی های زیادی انجام شد.ولی بنا به خواسته شما و دوستانتان مبنی بر سنگریزی در قسمت خیابان،اصلاحات عرضی روبروی پمپ بنزین،باید به عرض جنابعالی و اهالی محترم آن منطقه برسانم که بعلت نودن آن خیابان در بافت روستای و طرح هادی روستا از نظر قانونی تخصیص بودجه ببرای آن خیابان دارای الویت نمیباشد. ولی با این حال شورای اسلامی و دهاری بدلیل کثرت جمعیت در آن منطقه در صدد اجرای اصلاحاتی برای مرتفع کردن مشکلات میباشد.در مورد ترانس برق،تعداد 2 ترانس،اطلاعات درست نمیباشد. جهت استقرار يك دستگاه ترانس با وجود طرح و نقشه در کنار مسجد صاحب الزمان اقدامات مفیدی صورت گرفته و پرونده این ترانس آماده تعیین پیمانکار و تخصیص بودجه میباشد. با این حال اینجانب بطور متناوب و حداقل 4 روز در هفته با حضور در اداره برق واحد جنوب بابل و اداره کل استان پیگیر این موضوع هستم.
نقل قول
 
 
0 # محلی در تاریخ: چهارشنبه 13 شهریور 1392 ، ساعت 09:06 ب ظ
با سلام. جناب آقای سید طاهر حسینی، دهیار محترم، اگه بخاطر عکسهای درج شده در وبسایت، اقدام به پاکسازی روستا می کردید، جای دوری می رفت؟! از طرفي به نظر بنده دهياران و اعضاي محترم شوراي اسلامي بايد هر روز به وبسايت روستا كه تنها پايگاه اطلاع رساني روستاست سري بزنند. مثل جوابيه اي كه دهيار ايمن آباد به مشكل برق و محله عباس آباد داشتند. اين كار باعث اعتماد بيشتر اهالي و مشخص شدن عملكرد نهاد اجرايي مي شود. از طرفي شوراي چهارم كارش آغاز شد اما خبري از بيلان كاري شوراي سوم كه قولش را رئيس شورا داده بودند نشد.با تشکر.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20