*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

شانزدهمين يادواره شهداي روستا، فردا برگزار مي شود

 

 

 

فردا دوشنبه، يازدهم شهريور ماه مصادف است با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع). هر ساله در چنين روزي پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا با همكاري خانواده محترم شهدا و اهالي روستا، جهت پاسداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر روستايمان ايمن آباد و كروكلا، اقدام به برگزاري يادواره شهدا مي نمايد.

از اين جهت امسال نيز در همين راستا شانزدهمين يادواره شهداي روستايمان عصر فردا دوشنبه، در مسجد جامع روستا، كنار مزار شهدا برگزار مي شود كه در صورت بارش باران محل برگزاري تغيير و در مسجد صاحب الزمان(عج) ايمن آباد برگزار مي شود.

 

 

 حاج سيد نقي حسيني ايمني فرمانده پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آباد و كروكلا با بيان اين مطلب افزودند:

 

ضمن عرض تسليت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) حضور اهالي روستا، در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي روستايمان كه از سال 1377 به اين شيوه برگزار مي شود، ميزبان واقعي خود شهدا هستند و اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا به ياد داشته باشند در هركجاي كشور كه باشند در صورت امكان جهت يادآوري جانفشاني شهدا و تجديد بيعت با آرمانهاي شهدا و امام شهدا، در روز و ساعت برگزاري يادواره در مراسم و كنار مزار شهدا حضور يابند.

 

 

 

 

 حاج نقي روستايمان فهرست برنامه هاي  يادواره شانزدهم شهداي روستاي ايمن آباد و كروكلا را اينچنين عنوان نمودند:

 

 

مراسم از ساعت 16  آغاز مي شود.

 

    قرآن: محمد طالبي  موذن برتر كشور

 

 

مداح: آقاي يوسفي  از آمل

 

 

سخنران اول: برادر جانباز دكتر سيد الياس هاشمي كرويي

 

 

  سخنران دوم: حاج محمد حسين منصف

 

  يكي از محققين برجسته كشور مي باشد كه خود جانباز و آزاده بوده و 8 سال دوره اسارت را طي نموده است. ايشان كارشناس علوم سياسي است و مسئول موسسه تحقيقاتي حماسه8، اولين موسسه خصوصي دفاع مقدس كشور است و با 4 عنوان كتاب و بيش از يكصد مقاله تحقيقات گسترده اي را از ارزشهاي پنهان دفاع مقدس به بررسي نشسته است. ايشان مبتكر سفرهاي يك روزه راهيان نور استاني در كشور و عضو چهارمين دوره شوراي اسلامي شهرستان بابل مي باشد.

 

 

سخنران سوم: حجت الاسلام والمسلمين خورشيدي از بابل

 

 

 

 

 

 

لازم به يادآوري است:

امشب بعد از نماز مغرب و عشاء، از سوي زنان روستاي ايمن آباد، مراسم ويژه شب شهادت امام جعفر صادق(ع) و گراميداشت ياد و خاطره پانزده شهيد روستا، در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار مي شود. در ادامه اين مراسم نيز، حاضران در مراسم، بصورت دسته روي به سمت گلزار شهداي روستا واقع در مسجد جامع ايمن آباد حركت خواهند نمود و ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي شهداي روستا به عزاداري به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، خواهند پرداخت.

 

 

 

 

 

 از سمت راست:جعفر ايماني ايمني، شهيد رمضان قرباني و شهيد سيد خليل هاشمي كرويي

 

مكان: حياط مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد(1356)

 

 

 

 

با سپاس فراوان از آقاي جعفر ايماني، بابت ارسال عكس به وبسايت روستا

 


 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20