*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مشكلات احداث پايگاه امداد و نجات جاده اي در ايمن آباد!!

 

در سال 1391 با توجه به اعلام جمعيت هلال احمر استان مازندران مبني بر درخواست زمين جهت احداث جايگاه ثابت امداد  و نجات جاده اي در محور آمل به بابل، جوانترين خيّر روستايمان، زنده ياد سيد صادق هاشمي كرويي(ره)، زميني به مساحت 1200 متر مربع،( واقع درضلع شرقي كارخانه شاليكوبي اطمينان و روبروي پمپ بنزين ايمن آباد،) به اين امر اختصاص دادند تا هر چه زودتر، يكدستگاه ساختمان با امكانات پيشرفته، به اضافه باند فرودگاه براي يك فروند بالگرد، احداث شود.

 

 

آقاي عليرضا پور عباسي رئيس جمعيت هلال احمر بابل در 24 فروردين ماه در خبرگزاري فارس اعلام داشتند كه  کلنگ‌زنی و شروع به کار احداث پایگاه امدادی جاده بابل_آمل بزودی در روستای ایمن آباد  آغاز مي شود.

 
 

با توجه به اهميت اين موضوع و یکی از نیازهای مبرم این شهرستان طي سالهاي اخير، متاسفانه خبري از انجام اين پروژه نيست.

 

با توجه به پيگيري اين موضوع از سوي وبسايت روستا، آقاي پور عباسي رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان بابل عنوان نمودند كه زمين اهدايي داراي مشكلاتي است كه بايد ابتدا آنها را برطرف نمائيم.

 

مشكل اصلي تبديل زمين كشاورزي به طرح كاربري است كه در كميسيون جهاد كشاورزي مطرح و بايد مرتفع شود كه با توجه به صحبتهاي انجام شده با معاونت جهاد كشاورزي بابل، مشكل خاصي ندارد.

 

مورد ديگر سند مالكيت زمين اهدايي است كه سند رسمي ندارد يعني دستارمي مي باشد. اين سند بايد تهيه و تمام و كمال به نام جمعيت هلال احمر مازندران ثبت شود تا پس از ساخت و هزينه هاي انجام شده، فرد يا افرادي مدعي نشوند.

 

اين مشكلات به دو شيوه قابل حل است:

 

يك روش اين است كه سند مالكيت اصلاح اراضي يكي از زمينهاي روستا، به نام سيد جعفر هاشمي كرويي به عنوان خريدار ثبت شود و يا اينكه از طريق دادگستري شهرستان بابل اقدام شود و با اعلام به بخشداري و شوراي محل و درج در روزنامه ها فرد يا افرادي به عنوان خريدار و يا فروشنده ادعايي نسبت به اين زمين نداشته باشند. كه در هر دو صورت سعي مي كنيم شرايط را هموار سازيم تا مشكلات مرتفع شود.

 

پور عباسي رئيس جمعيت هلال احمر بابل در ادامه اذعان داشتند كه با توجه به وجود مركز بهداشتي درماني شهداي ايمن آباد در قسمت ايمن آباد شمالي و از طرفي زمين اهدايي نيز در همين سمت مي باشد، احتمال دارد تاييد و صدور مجوز از سوي كارشناسان به راحتي صورت نگيرد بنابراين اگر احيانا" كساني هستند در روستا كه در ضلع جنوبي زميني را با همين مساحت و حتي بيشتر با اين زمين تعويض نمايند شرايط فراهم تر خواهد شد.

 

در ادامه آقاي پور عباسي عنوان نمودند سعي و تلاشمان بر اين است كه هر چه زودتر اين مشكلات مرتفع و احداث ساختمان آغاز گردد.

 

ايشان در پايان با درود و سلام به روح بزرگ جوان خيّر ايمن آبادي آرزوي صبر و تحمل بيشتري براي خانواده ايشان، از خداوند متعال خواستار شدند.

 

 

زنده ياد سيد صادق هاشمي كرويي

 

 

 

 لازم به يادآوري است ايجاد و احداث پايگاه امداد و نجات جاده اي، در بخش مركزي استان مازندران، باعث افزايش ضريب امنيت و امداد رساني در  منطقه و نجات دادن جان انسانهاي زيادي خواهد شد.

 

 

 

تهيه و تنظيم خبر:عسكري اميني ايمن آبادي

          

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20