*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

قاسمي ايمني: وام خانه‌های۲۰ سال ساخت تصويب شد

 

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن از تصویب امکان اعطای سقف تسهیلات فروش اقساطی مسکن به واحدهای مسکونی حداکثر ۲۰ سال ساخت، به میزان ۲۰ میلیون تومان خبر داد.

 

 

 

 

آقاي نادر قاسمی ايمني كه مديريت امور طرح و برنامه بانك مسكن كشورمان بر عهده اوست عنوان نمودند: بانک مسکن اعطای سقف تسهیلات فروش اقساطی مسکن را برای واحدهای مسکونی حداکثر ۲۰ سال ساخت امکان پذیر کرد.

 

وی افزود: بانک مسکن اعطای سقف تسهیلات فروش اقساطی مسکن را از محل امتیاز صندوق پس انداز مسکن به میزان ۲۰ میلیون تومان برای واحدهای مسکونی حداکثر ۲۰ سال ساخت، امکان پذیر کرد.

 

آقاي قاسمي افزودند: با این مصوبه اعطای سقف تسهیلات فروش اقساطی خرید مسکن به واحدهای نوساز و غیر دست اول از محل امتیاز حساب صندوق پس انداز مسکن واحدهای مسکونی حداکثر۲۰ سال ساخت، امکان پذیر شد.

 

ايشان  اضافه کرد: سقف تسهیلات از محل صندوق پس انداز مسکن و همچنین اوراق گواهی حق تقدم را، به صورت جداگانه یا توام،  در تمامی شهرها برای واحدهای تا ۲۰ سال ساخت ۲۰ میلیون تومان خواهد بود

 

به گفته ايشان، پیش از این، به واحدهای مسکونی ۱۶ سال ساخت ۱۹ میلیون تومان، ۱۷ سال ساخت ۱۸ میلیون تومان و نهایتا" ۲۰ سال ساخت ۱۵میلیون تومان وام تعلق مي گرفت.

 

آقاي نادر قاسمي ايمني  تاکید نمودند: با این مصوبه از این پس بانک مسکن به واحدهای مسکونی که عمر ساخت آنها ۲۰ سال ساخت هست نیز  ۲۰ میلیون تومان  وام خرید پرداخت می کند.

 

 

لذا  آن دسته از  اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا و عزيزاني كه در شهرهاي مختلف استان مازندران و كشورمان ايران سكونت دارند مي توانند، در صورت دارا بودن شرايط مورد نظر،  از خدمات وام اين بانك در سراسر كشور بهره مند شوند.

 

 

 براي تماشاي خبر تصويري، روي كلمه واحد مركزي خبر كليك نمائيد.

 

 

 

 

با آرزوي سلامتي و توفيق روزافزون براي آقاي نادر قاسمي ايمني.

 

 

 

 

منبع: واحد مركزي خبر(صدا وسيماي جمهوري اسلامي ايران)

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # علی ایمانی در تاریخ: چهارشنبه 06 شهریور 1392 ، ساعت 07:06 ق ظ
با سلام
بسیار خوشحال شدم وقتی اصل خبر را از تلویزیون دیدم و احساس افتخار میکنیم که ایشان در این سمت خدمت میکنند.با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای برادر عزیز و دوست داشتنی جناب اقای قاسمی.
بی شک انعکاس چنین خبرهایی یکی از اهداف اصلی همین وبسایت است.
نقل قول
 
 
0 # محلی در تاریخ: پنج شنبه 07 شهریور 1392 ، ساعت 03:06 ق ظ
ضمن سلام.ازدیدن جناب آقای نادر قاسمی در تلویزیون بی نهایت مسرور و خوشحال شدم.از اینکه یک ایمن آبادی به چنین مقام والایی رسیده اند، به خود می بالیم. خداوند پدر ایشان را بیامرزد. حاج ابوالقاسم مردی درستکار و با ایمان بود و خشرویی و پاکی اش زبانزد.
نقل قول
 
 
0 # خدیجه هاشمی در تاریخ: جمعه 08 شهریور 1392 ، ساعت 07:06 ب ظ
با عرض سلام و احترام خدمت آقای قاسمی،دایی عزیز
ای کاش بابابزرگ( دادا)زنده بود و شما را در تلویزیون می دید و کلی خوشحال میشد. :-)
با آرزوی موفقیت روز افزون
نقل قول
 
 
0 # مهدی قاسمی در تاریخ: شنبه 09 شهریور 1392 ، ساعت 08:06 ب ظ
پسر عمو جان، افتخار مایی. دیدن شما، آنهم از شبکه های مختلف تلویزیونی همه خانواده رو شاد و مسرور کرد، خصوصاً عمو ابوالحسن، که از دیدن شما به وجد آمده بود.
امیدوارم پله های ترقی و پیشرفت را به سرعت طی نمایید و منشا کارهای خیر برای اهالی روستا و شهرمان باشید،انشااله.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20