*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

هفتمين روز درگذشت جوان ترين خيّر روستا

 

مراسم ويژه هفتمين روز درگذشت جوان ترين خيّر روستايمان ايمن آباد و كروكلا روز سه شنبه 5 شهريورماه برگزار مي شود.

 

مراسم هفتم، از ساعت 10 صبح در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد آغاز مي شود و پس از قرائت قرآن، مداحي، سخنراني، اقامه نماز ظهر و عصر به جماعت و صرف نهار، به سمت آرامستان زردكجار، واقع در  روستاي پايين كروكلا، بصورت دسته روي حركت خواهند نمود و مراسم خاصي نيز كنار مزار زنده ياد حاج صادق هاشمي كرويي برگزار مي شود.

 

به پاس خدمت ارزشمند اين جوان خيّر به توسعه و پيشرفت روستا در جهت بخشيدن مال خود كه جداي از ارزش معنوي از ارزش مادي بالايي نيز برخوردار بوده است، بر آن شديم تا در اين خصوص اطلاعاتي، در اختيار شما اهالي محترم و علاقه مندان قرار دهيم.

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

الَّذِینَ یُنفِقُونَ أَمْوَلَهُمْ فى سبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ لا یُتْبِعُونَ مَا أَنفَقُوا مَنًّا وَ لاأَذًى لَّهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ. 

كسانى كه اموال خود را در راه خدا انفاق مى كنند، سپس به دنبال انفاقى كه كرده اند، منت نمی گذارند و آزارى نمی رسانند، پاداش آنها نزد پروردگارشان) محفوظ) است، و نه ترسى دارند، و نه غمگین مى شوند. بقره/162

 

 

 

 

خيّر بزرگوار حاج سيد صادق هاشمي كرويي(ره)

 

 
 

سيد صادق هاشمي كرويي فرزند جعفر، به عنوان جوان ترين خيّر روستا، در سال 1391 و در سن 27سالگي، بر اساس پيشنهاد جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در مازندران، بابت احداث جايگاه ثابت امدادو نجات جاده اي، شامل يك دستگاه ساختمان با امكانات پيشرفته، به اضافه باند فرودگاه براي يك فروند بالگرد، روبروي پمپ بنزين روستا، زميني به مساحت 1200 متر مربع از زمين خشكه زاري ارثيه پدري اش، حاج سيد جعفر  را به اين امر، اختصاص مي دهد.

 

 

 لازم به يادآوري است ايجاد و احداث پايگاه امداد و نجات جاده اي جمعيت هلال احمر، در بخش  مركزي استان مازندران، باعث افزايش ضريب امنيت و امداد رساني در حوادث پيش بيني نشده و همچنين حوادث جاده اي در منطقه خواهد شد.

 

 

زندگي نامه كوتاه:

زنده ياد حاج سيد صادق هاشمي كرويي فرزند جعفر و نوه مرحوم حاج غلامحسين، متولد 15شهريور سال 1364 از روستاي ايمن آباد بابل مي باشد. نام ديگرش ميرآقا بوده و در سال 1382 گواهي نامه ديپلم علوم كامپيوتر را، از دبيرستان دكتر حسابي بابل دريافت مي كند. ايشان پس از پايان خدمت وظيفه سربازي در نيروي هوايي، كنار پدرش به فعاليت اقتصادي مي پردازد و  در سال 1386 ازدواج نموده و صاحب يك فرزند پسر مي شود و به ياد برادر از دست رفته اش،نام حسين، بر وي مي نهد.

 

 

  

حاج سید صادق، غروب روز چهارشنبه سي ام مردادماه 1392، در جاده نوشهر واقع در غرب مازندران بر اثر تصادف خودرو، در سن 28 ساگي چشم از جهان فرو مي بندد و به سوي معبود مي شتابد.

 

     

 

 

خداوند ايشان، پدربزرگ، مادربزگ و عموهايش را غريق رحمت خود فرمايد و به پدر، مادر ، همسر و پسرش صبر بيشتر، طول عمر با عزت و افتخار ، همراه با سلامتي و امنيت  عنايت فرمايد و  بركت در كسب و كارشان را افزون نمايد.

 

 

نام نيكو گر بماند زآدمي                   به، كزو ماند سراي زرنگار

 

 

ياد و خاطره جوان خيّر، سخاوتمند و خوش اخلاق روستايمان، گرامي باد. 

 

 
 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20