*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

خيّر بزرگوار حاج سيد صادق هاشمي كرويي

 

سيد صادق هاشمي كرويي فرزند جعفر، متولد 15 شهريور سال 1364 از روستاي ايمن آباد

 

 

ايشان به عنوان جوانترين خيّر روستا در سال 1391 و در سن 27 سالگي، بر اساس پيشنهاد سازمان هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در مازندران، بابت احداث جايگاه ثابت امداد و نجات، شامل يكدستگاه ساختمان با امكانات پيشرفته، به اضافه باند فرودگاه  براي يك فروند بالگرد، روبروي پمپ بنزين و در كنار  كارخانه شاليكوبي اطمينان، زميني به مساحت 1200 متر مربع از زمين خشكه زاري ارثيه پدري اش حاج سيد جعفر  را به اين امر اختصاص مي دهد.

 

 

 لازم به يادآوري است ايجاد و احداث پايگاه امداد و نجات سازمان هلال احمر، در بخش مركزي استان مازندران، باعث افزايش ضريب امنيت و امداد رساني در منطقه و بويژه روستايمان ايمن آباد و كروكلا خواهد شد.

 

 

زنده ياد حاج سيد صادق هاشمي كرويي فرزند جعفر و نوه مرحوم حاج غلامحسين، متولد 15 شهريور سال 1364 مي باشد. نام ديگرش ميرآقا بوده و در سال 1382 ديپلم علوم كامپيوتر را از دبيرستان دكتر حسابي بابل دريافت مي كند.

 

ايشان ازدواج نموده و صاحب يك فرزند پسر مي شود و به ياد برادر از دست رفته اش، نام حسين را بر وي مي نهد.

 

 حاج سید صادق، غروب روز چهارشنبه سي ام مردادماه 1392، در جاده نوشهر واقع در غرب مازندران بر اثر تصادف خودرو، به ديار باقي مي شتابد.

 

 ايشان  به همراه همسر و تنها فرزندش حسين 4 ساله و خانواده ی همسرش جهت گشت و گذار، به غرب مازندران به مقصد كلاردشت، در 5 كيلومتري نوشهر  به دليل سرعت نسبتا" بالا، خودرو از جاده منحرف و واژگون مي شود كه با پرت شدن وي به بيرون از خودرو (بسته نبودن كمربند ايمني) و سپس سقوط خودرو بر روي ايشان، جانش را از دست مي دهد.

 

 

 

خداوند ايشان، پدربزرگ، مادربزگ و عموهايش را غريق رحمت خود فرمايد و به پدر، مادر ، همسر و پسرش صبر بيشتر، طول عمر با عزت و افتخار ، همراه با سلامتي و امنيت  عنايت فرمايد و  بركت در كسب و كارشان را افزون نمايد.

 

 

 

 

  

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20