*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

استقبال از آموزش ورزش كشتي در روستا

 

 

باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان مدتي است كه اقدام به برپا كردن  آموزش ورزش كشتي نموده است. ورزش كشتي از ورشهاي سنتي و ريشه دار كشور و روستايمان ايمن آياد و كروكلا مي باشد.

 

آموزش اين ورزش در روزهاي فرد هفته يعني يكشنبه ها، سه شنبه ها و پنجشنبه ها  در اين باشگاه از ساعت 19 الي 22  از رده نونهالان تا بزرگسالان توسط جوان كشتي گير روستا يعني آقاي روح اله رسولي آموزش داده مي شود.

 

سيد تقي هاشمي كرويي مديريت باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان، شهريه ماهيانه اين ورزش را 15000 تومان اعلام نمود كه در نوع خودش قابل توجه مي باشد.

 

ايشان علاقه نوجوانان و جوانان روستا به ورزش كشتي را يكي از مهمترين علل تعيين شهريه پايين عنوان نمود و اضافه نمودند: طي اين مدت علاقه اهالي و بويژه والدين به حضور فرزندانشان در  آموختن فنون كشتي و اين ورزش آينده دار بسيار بيشتر شده است.

 

از طرفي آقاي سيد امير حسيني، نايب رئيس ژيمناستيك شهرستان بابل نيز طي بازديد از باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان، امكاناتش را  فوق العاده خواند و اضافه نمود در كمتر روستايي مي توان چنين امكاناتي را براي باشگاه فراهم نمود آنهم با دريافت چنين شهريه هايي.

 

 

البته لازم به يادآوري است از بهمن ماه سال گذشته آموزش كشتي در باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان روستاي ايمن آباد آغاز شده است و روند روبه رشدي را طي مي كند.

 

برگزاري مسابقات كشتي بين باشگاه كشتي آرمان و ساير باشگاههاي معتبر كشتي استان بويژه منتخب كشتي استان از نكات قابل توجه در مديريت برنامه هاي تداركاتي باشگاه آرمان است. در اين راستا اطلاعات كاملتر طي هفته آينده به آگاهي اهالي خواهد رسيد.

 

 

اميدواريم اهالي محترم با در نظر گرفتن شرايط باشگاه آرمان و اينكه در روستاي خودمان داير است و نگراني والدين از خطرات و هزينه رفت و آمد تا شهرستان بابل را بويژه در نيم سال دوم(رفت و آمد در شب)به همراه ندارد، براي پر نمودن اوقات فراقت فرزندانشان، اقدام و انتخاب شايسته اي را انجام دهند.

 

 

 

 

   تهیه و تنظیم خبر: مهدی قاسمی ايمني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20