*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مراسم دسته روي در روستا، ويژه شهادت امام علي(ع)

 

ضمن عرض تسليت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علي ابن ابيطالب(ع)، همانند سالهاي گذشته امسال نيز  در روستا مراسم دسته روي بصورت  زنجير زني و سينه زني، در گراميداشت ياد بزرگ مرد عرصه عدالت و شجاعت ومروّج دين مبين اسلام در زمان پيامبر اكرم(ص)، در روستاي ايمن آباد و كروكلا با حضور اهالي و عاشقان آنحضرت، برگزار شد.

 

 

در اين مراسم آئيني كه صبح روز سه شنبه هشتم تيرماه سال 1392 در روستا برگزار شد، هياتهاي مذهبي از مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد و همچنين مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي پايين كروكلا به سمت مسجد جامع ايمن آباد، كنار  گلزار شهداي روستا به عزاداري و دسته روي پرداختند.

 

 عصر همين روز هيات محبان امام علي(ع) روستاي ايمن آباد نيز با دسته روي در صحن آستان امامزاده عبداله آمل با زنجير زني و سينه زني به عزاداري پرداختند.

 

ضمن قدرداني و سپاس ويژه از آقايان سيد فضل اله هاشمي كرويي و همچنين منوچهر قلي نيا ايمني، تصاويري از مراسم  عزاداري و دسته روي سالروز شهادت امام علي(ع) از سوي اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا را پيشكش علاقه مندان مي كنيم.

 

 

براي تماشاي تصاوير، روي عكس بالا  كليك كنيد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20