*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ساخت سرويس بهداشتي در مدرسه دخترانه روستا

 

 

به همّت مجمع خيرين مدرسه ساز شهرستان بابل يك واحد سرويس بهداشتي با رعايت موارد استاندارد در مدرسه دخترانه روستا كه شامل دبستان دخترانه امام محمد تقي(ع) و مدرسه راهنمايي شهيد فياض بخش ايمن آباد است ساخته خواهد شد.

 

از آنجايي كه سرويس بهداشتي مدرسه دخترانه روستا بسيار قديمي، غير بهداشتي، غير استاندارد و در نهايت تخريبي است، لذا با هماهنگي انجام شده توسط حاج محسن لاسمي، طي بازديد هفته گذشته آقاي بزرگي مدير عامل مجمع خيّرين مدرسه ساز بابل از اين واحد بهداشتي، تصميم بر آن شد كه سرويس بهداشتي فعلي بطور كامل تخريب و بجاي آن سرويس بهداشتي مدرن و مجهز با در نظر گرفتن استانداردهاي روز احداث شود.

 

احداث اين واحد بهداشتي با برآورد هزينه اي بالغ بر پانزده ميليون تومان پس از ماه مبارك رمضان آغاز مي شود.

 

لازم به يادآوري است كه بخشي از هزينه احداث، توسط انجمن خيرين مدرسه ساز بابل و قسمت اعظم آن توسط حاج محسن لاسمي ايمني كه خود از خيرين بزرگوار روستا و كشورمان است پرداخت خواهد شد.

 

 

 

حاج محسن لاسمي كه خود مسئول احداث و پيگيري اين واحد بهداشتي مدرسه دخترانه روستاست، ساخت، تجهيز كامل و بهره برداري آن را، قبل از آغاز سال تحصيلي جديد اعلام نمود.

 

 

 

 

 

ضمن آرزوي سلامتي و توفيق روزافزون براي حاج محسن لاسمي، اميدواريم خداوند مادر و برادرش را غريق رحمت خود قرار دهد و  به ايشان و پدرشان طول عمر با عزت و افتخار ، همراه با امنيت و سلامتي عنايت فرمايد و  بركت در كسب و كار ايشان را، افزون نمايد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20