*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مراسم شب قدر به روايت تصوير

 

ديشب و بامداد امروز يعني ساعاتي پيش مراسم شب قدر در مساجد چهارگانه روستاي ايمن آباد و كروكلا با عشق برآمده از درون و نگاه بندگان منتظر به رحمت و بخشايش خداوند بخشاينده مهربان، همانند سالهاي گذشته زيبا و ماندگار برگزار شد.

 

در مراسم ويژه اين شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، سخنراني روحاني مسجد و پيامد آن با خاموش شدن چراغهاي مساجد مراسم ويژه شب احيا با كلمه مقدس يا الله آغاز مي شود.

پس از انجام مراسم ويژه شب قدر خواندن نماز صد ركعتي و دعا توسط بعضي از اهالي  تا سحرگاه ادامه يافت.

 

لازم به يادآوري است سحري روز بيست و يكم  ماه مبارك رمضان در مسجد صاحب الزمان (عج) ايمن آباد توسط سيد عسكري حسيني ايمني (فرزند علينقي) به نمازگذاران ارائه شد.

 

ايشان كه مدتي است از بيماري خاصي رنج مي برد بخاطر شرايط بسيار خوب جسمي اش و روند خوب درمان بيماري اش اقدام به اطعام روزه داران و شب زنده داران روستا نموده است.

 

ما هم آرزو مي كنيم خداوند، ايشان و تمامي بيماران را به حرمت و عظمت اين شب عزيز

 

شفاي كامل عنايت بفرمايد.

 

 

براي تماشاي تصاوير، روي عكس بالا  كليك كنيد.

 

 

تهيه و ارسال عكس: معصومه سعدي

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # مهدی قاسمی در تاریخ: سه شنبه 08 مرداد 1392 ، ساعت 05:05 ق ظ
سلام. از خداوند بزرگ در این شبهای عزیز می خواهیم به همه مومنین و بندگان دل شکسته اش نعمت سلامتی عطا فرماید و همچنین از خدای بزرگ شفای عاجل طلب می کنیم، برای همه بیماران روستایمان، از جمله هم محلی عزیزمان آقای سید عسگری حسینی. انشالله هر چه زودتر به سلامتی کامل برسد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20