*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

به ياد شهيد سيد علي اكبر هاشمي كرويي

 

به مناسبت بيست و پنجمين سالگرد شهيد بزرگوار سيد علي اكبر هاشمي كرويي ديشب در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي پايين كروكلا مراسم ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار از سوي خانواده ايشان برگزار شد.

 

 

 

شهيد سيد علي اكبر هاشمي كرويي فرزند حسين در سال 1348 متولد مي شود. ايشان دوران ابتدايي را در دبستان دولتي امين آباد(مدرسه سابق امام محمد تقي(ع)) به پايان مي برد و سپس راهي بازار كار مي شود. سيد علي اكبر در كارهاي فني علاقه مند بوده و مهارت خاصي در رمان كوتاه به دست مي آورد.

 

 

بارسيدن به سن قانوني به خدمت سربازي اعزام مي شود و پس از گذراندن دوره آموزشي راهي مناطق جنگي جنوب  كشور  مي شود و در نيروي دريايي سپاه پاسداران كشور به عنوان غواص، براي حفظ آب و خاك كشورش انجام وظيفه مي نمايد.

 

 سر انجام سيد علي اكبر در  چهارم تيرماه سال 1367 در منطقه جزيره مجنون و در سن 17 سالگي به فيض رفيع شهادت نايل مي آيد.

 

 پيكر مطهر شهيد سيد علي اكبر هاشمي كرويي با شكوه خاصي پس از تشييع در شهرستان بابل در روستايش ايمن آباد و كروكلا تشييع، و در آرامگاه زردكجار در روستاي پايين كروكلا به خاك سپرده  مي شود.

 

 

 براي گرامي داشت ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار روستايمان، ديشب مراسم سخنراني توسط روحاني مسجد و مداحي توسط آقاي اسماعيل زماني با حضور اهالي، در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي پايين كروكلا برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 خداوند پدر و مادر بزرگوار شهيد را مورد رحمت بي منتهاي خود قرار دهد.

 

 

 

 

 

روحش شاد و يادش مانا

يادمان باشد فراموششان نكنيم

 آرامش ديروز و امروز ما، حاصل جانفشاني شهيدان است.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20