*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد رضا حسيني ايمني نايب قهرمان آسيا

 

سيد رضا حسيني ايمني فرزند يوسف متولد اسفند ماه 1374  از روستاي ايمن آباد.

 

ايشان كه عنوان نايب قهرماني را در مسابقات جام قهرماني آسيا در رشته كيك بوكسينگ در كارنامه ورزشي خود دارد دوران ابتدايي را در دبستان امام محمد تقي روستايش پشت سر مي گذارد و دوره راهنمايي را در مدرسه شهيد فياض بخش ايمن آباد. سال 1389 در رشته علوم انساني به دبيرستان عباسعلي آباديان در روستاي علي آباد مي رود و رشته حسابداري را بر مي گزيند و در حال حاضر سال سوم را پشت سر گذاشته است.

 

سيد رضا حسيني در سال 1387 به باشگاه ورزشي هدف در روستايمان ايمن آباد مي رود و نزد مربي خود به نام آقاي شعبانپور به ورزش كيك بوكسينگ مي پردازد كه در طي كمتر از سه سال كمر بند زرد، نارنجي، سبز، آبي و در 23 آبان 1390 كمر بند قهوه اي را  از تلاش و تمرين فراوان خود به دست مي آورد.

 

 

سيد رضا حسيني ايمني براي اولين بار در مسابقات آزاد توتيامي قهرماني استان در 31 تيرماه سال 1390 در وزن 61 كيلوگرم شركت مي كند و مدال طلاي مازندران را در اين رشته و اين وزن، از آن خود مي كند.

 

 

ايشان در پنجم مردادماه سال 1391 نيز در مسابقات جام رمضان استان مازندران در رشته پاور كيك و كسينگ شركت نموده و به مدال برنز اين دوره از مسابقات دست مي يابد.

 

 

سيد رضا حسيني ايمني براي اولين بار راهي مسابقات قهرماني آسيا در رشته كيك بوكسينگ مي شود كه هشتمين دوره آن به ميزباني ايران و در تهران برگزار مي شود.

 

 

سيد رضا بر اساس قرعه و در وزن خود بايد با 4 ورزشكار از كشورهاي مختلف آسيايي مسابقه دهد و به روي رينگ اين دوره از مسابقات برود تا قهرماني را از آن خود كند.

 

در اين مسابقات ورزشكاراني از كشورهاي ارمنستان، آذربايجان، افغانستان، تركيه، عربستان و عراق حضور داشتند.

 

سيد رضا پس از پشت سر گذاشتن حريفان به دور پاياني و فينال راه مي يابد و در برابر ورزشكار آذربايجاني نتيجه را واگذار كرده و به عنوان نايب قهرماني دست مي يابد.

 

 

 

سيد رضا  عنوان قهرماني را  از آن خود مي داند چرا كه پس از  مسابقه سوم در كمتر از چهار دقيقه نامش  براي برگزاري مسابقه فينال اعلام مي شود  كه اعتراض مربي، سودي نمي بخشد و همچنان نفس زنان و با تحليل انرژي از مسابقه قبلي، به روي رينگ مي رود. سيد رضا راند اول را از آن خود مي كند، اما در راندهاي دوم و سوم با توجه به شرايط پيش آمده مغلوب حريف مي شود و عنوان قهرماني را از دست مي دهد و مدال نقره را بر گردن مي آويزد.

 

نفر سمت چپ، سيد رضا حسيني ايمني

 

سيد رضا حسيني كه عنوان نايب قهرماني آسيا را از آن خود كرده است  بسيار از مربي و پدرش قدرداني مي كند و تلاش و پشتكار خود را  از عوامل موفقيتش مي داند.

 

 لازم به يادآوري است سيد رضا حسيني  گواهي نامه آموزش صخره نوردي دراپل را نيز در كارنامه ورزشي خود داراست.

 

 

 

 او كه سال سوم حسابداري را پشت سر گذاشته است عنوان مي كند اگر  ادامه اين  ورزش به موفقيتش در تحصيل لطمه اي نزند قطعا" بصورت حرفه اي آنرا ادامه خواهد داد.

 

 

 

حاج سيد زين العابدين حسيني ايمني پدربزرگ  سيد رضا، كه اميدواريم همواره سلامت باشد. ايشان  از بيماري قلبي و ديابت نيز رنج مي برد كه اميدواريم خداوند به حرمت اين ماه عزيز و شبهاي قدر، شفاي كامل به او عنايت فرمايد. خداوند عموي ايشان يعني سيد محسن حسيني ايمني(ره) را نيز، غريق رحمت بي منتهاي خودش گرداند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: جمعه 28 تیر 1392 ، ساعت 10:04 ب ظ
با تبریک و آرزوی موفقیت بیشتر در آسیا و جهان
نقل قول
 
 
0 # افشين لاسمي در تاریخ: دوشنبه 31 تیر 1392 ، ساعت 10:04 ق ظ
باعرض تبريك وآرزوي سربلندي درتمامي مراحل زندگيتان و تشكر وقدرداني از تلاش و پشتكار شما و همت خانواده محترمتان انشالاه درالمپيك شاهد درخشش شما باشيم .خداقوت
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20