*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جوابيه رئيس شوراي ايمن آباد در خصوص لايروبي و بيل مكانيكي روستا

 

در خبر درج شده مورخ 23 تيرماه در خصوص ابهاماتي كه از سوي مردم درباره لايروبي رودخانه ها، بيل مكانيكي روستا، هزينه دريافتي لايروبي از كشاورزان و مواردي از اين دست  كه پس از تاييد اعضاي وبسايت روستا منتشر گرديد، جوابيه اي را رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد آقاي سيد امير رسولي ايمن آبادي، مورخ 24 تيرماه به وبسايت روستا ارسال نمودند كه ضمن قدرداني از ايشان، به آگاهي اهالي مي رسد.

 

 

 

به نام خدا. دوست عزیزم آقای امینی:

 

احتراما در خصوص سر ریز شدن آب های روان و سیلاب بر روی اتوبان و مشکلات ناشی از آب گرفتگی قسمتی از روستا، لایه روبی رود ها، بیل مکانیکی مطلبی درج گردیده، امیدوارم پاسخ زیر بتواند شما و اهالی محترم را اغنا نمايد.

 

برادر عزیز بخش عمده ایی از سوال های شما بسیار ساده و روشن است من تعجب میکنم جناب عالی به عنوان مسئول وبسایت و مجری شبکه رادیویی استان چطور به خود اجازه می دهید بدون هماهنگی لازم به صورت آماتوری و غیر حرفه ایی وارد مبحثی شوید که غالبا پاسخ سوالاتش پیشا پیش مشخص می باشد و آن را در وب سایت درج نموده و فقط وقت مخاطبین را تضیع می نمایید.

 

اولا" سر ریز شدن آب های روان و سیلاب و نشت آب برروی اتوبان ناشی از نقص فنی پل اصلی بوده که پس از مدت بسیار کوتاه که توسط راه و ترابری شهرستان بابل احداث گردیده بود نشست نموده است و بقیه پل ها مسدود بوده و این مشکل مربوط به گذشته می باشد که فقط با احداث اتوبان و پل های جدید قابل حل می باشد. و اگر چنانچه احتیاج به لایه روبی داشته باشد به علت عمق زیاد و حجم بار با بیل های سنگین وزن که در اختیار راه و ترابری و اداره آبیاری می باشدانجام بذیر می باشد که شورای اسلامی و دهیاری در ادوار گذشته بار ها اقدام به لایه روبی نموده اند.

 

دریافت وجه از کشاورزان جهت لایه روبی رودخانه ها در سال های گذشته هم رایج بوده است و هر کشاورز امین آبادی مثل سایر کشاورزان روستا های هم جوار موظف هستند جهت مشروب نمودن اراضی شالیزاری خویش(رود های متصل به زمین کشاورزی)را لایه روبی نمایند.

 

دهیاری و شورای اسلامی بر چگونگی عقد قرار داد اجرای فنی کار و برداخت وجه نظارت می نماید. بیل مکانیکی بر حسب قیمت روز به صورت مزايده ای به اشخاص حقوقی و حقیقی اجاره داده می شود و مبلغ اجاره ماهیانه به حساب دهیاری واریز و بنابه مصوبه شواری اسلامی و تایید بخشداری در زمینه های مورد نیاز توسط دهیاری هزینه می گردد.

 

تا کنون هیچ یک از اهالی جهت اجاره نمودن بیل مکانیکی به این شورا مراجعه ننموده اند. و یک دستگاه تیلر کشاورزی به صورت امانی در منزل اینجانب نگه داری می شود که می توان در صورت نیاز از آن استفاده نمود. در حال حاضر بیل مکانیکی در اختیار شواری اسلامی بوده و اجاره کننده به مندرجات متن قرارداد عمل ننموده است. و معادل قیمت دستگاه یک فقره چک به رسم ضمانت در اختیار شواری اسلامی می باشد و در صورت عدم وصول ضرر و زیان وارده، علیه خاطی در دستگاه محترم قضایی برونده سازی نموده و حتی از یک ریال از بیت المال گذشت نخواهیم نمود ضمنا این شورا در پایان کار به صورت شفاف بیلان کار را مستقیما" به مردم فهیم امین آباد کتبا" ارائه خواهند نمود.

 

 

 


عسكري اميني ايمن آبادي:

با سلام و سپاس از پاسخ شما رياست محترم شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد.

خبر درج شده سوالات مردم مي باشد كه بنابر گفته شما بسيار ساده است و پاسخش مشخص اما پاسخ آنرا مردم نيافتند. هنگام عكس گرفتن از رودخانه علت را دو نفر از اهالي جويا شدند و پيامد آن حدود ده نفر از اهالي بصورت تصادفي و در مسير راه و در مسجد روستا، كه صد درصد آنان در اين موارد با ابهام مواجه بودند و ساير سوالات را مردم مطح نمودند كه بنده خبري از آنها نداشتم. در مواردي كه ابهام براي شخص بنده باشد هماهنگي را لازم مي دانم. اما اصولا"در روزنامه، مجله، وبسايت و حتي در رسانه ملي حرف مردم پس از هماهنگي و تاييد مسئولين تنظيم، منتشر و پخش نمي شود كه اگر چنين كاري صورت پذيرد معني و مفهوم ناخوشايندي را به خود مي گيرد.

در خبر فوق فقط ديدگاه و نظر مردم انعكاس داده شد نه انتقاد و يا چيز ديگر. نه كسي را زير سوال برديم نه خداي ناكرده توهيني. سوالاتي هرچند ساده و پاسخي شفاف از سوي نهاد اجرايي روستا، همين. اين همه برافروختگي ابهامات را بيشتر مي كند.

اينكه پاسخهاي شما چقدر صحيح و منطقي است، بنده در اين زمينه صاحب نظر نيستم، ارزيابي پاسخها بر عهده اهالي است. وبسايت روستا، پايگاه اطلاع رساني مجازي است و  فقط انعكاس دهنده مي باشد.

اگر وقت مخاطبين و اهالي بخاطر مطرح نمودن اين مسئله تضييع شده است بنده از طرف خود و اعضاي وبسايت روستا كه مطرح نمودن آنرا ضروري دانستند، از مخاطبين  عذر خواهي مي نمايم.

از عزيزان و اهالي محترم تقاضا مي كنيم مشكلات، موانع توسعه و راهكارهاي خود را در منوي خانه شما مطرح نمايند تا با نقد سالم در راستاي توسعه روستا هم قسم شويم. يكي با قلم، ديگري با قدم.

 

از خداوند براي شما آرزوي توفيق مي كنم.

 

 

 

  تاريخ درج خبر: 25 تيرماه 1392

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # 021 در تاریخ: سه شنبه 25 تیر 1392 ، ساعت 03:04 ب ظ
فقط جهت یادآوری اموال عمومی که اجاره داده میشود مفهوم مزایده دارد نه مناقصه.مناقصه مفهوم واگذاری خدمات می باشد.



با پوزش و سپاس. اصلاح گرديد.
نقل قول
 
 
0 # چ.حسینی در تاریخ: سه شنبه 25 تیر 1392 ، ساعت 03:04 ب ظ
با سلام
از آقای امینی برای پرسیدن چنین پرسشهایی تشکر می کنیم. در واقع این پرسشهای هم محلی ها است که در این وبسایت مطرح می‌شود و آقای امینی نیز ماهیت ژورنالیستی خود را به نحو احسن انجام می دهد و در هر شرایطی از ایشان حمایت می کنیم.
در ادامه از پاسخ اقای رسولی نیز تشکر می کنم و انتظار داریم در همه زمینه البته با سعه صدر بیشتر به سوالات هم محلی های عزیز برای اطلاع رسانی بیشتر و اعتلای روستای خود پاسخگو باشند و جا دارد که مسئولین دیگر روستا هم مانند اقای رسولی پاسخگو بودن را بیاموزند.
با تشکر.
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: سه شنبه 25 تیر 1392 ، ساعت 04:04 ب ظ
درود بر همه. به نظر حقير پاسخ سوالات نا معلوم است.ادوار معني طولاني مدتي دارد كه بايد زودتر از آن صورت گيرد تا به مشكل نخوريم. مطرح كردن صورت مسئله بجاي پاسخ به مسئله اصولي نيست. دريافت وجه براي لايه روبي درست صورت مسئله است صرف چه شده اين همه پول مردم؟ بيل مكانيكي با هماهنگي چه كسي اجاره داده شد مصوبه آن و قرارداد آن توسط چه كساني امضا شد كه اموال اهالي را با يك چك بي ارزش و برگشت دادن بيل مكانيكي مستعمل به باد داديد؟ انوقت صحبت بيت الحال را مي كنيد. اصلا" همين حالا چرا گوشه اي افتاده و دلتان نمي سوزد تا زنگيده شود.
واقعا" از پاسخ كدخداي دهمان تشكر مي كنيم. لطف كنيد در مسجد در جمع مردم پاسخگو باشيد نه در فضاي مجازي. چند نفر از اهالي اينترنت دارند كه اينجا پاسخ مي دهيد؟
كدخدا: همه كاره ده. كسي كه با وجود برگزاري انتخابات رقبا را خانه نشين مي كند و خود يكه تاز مي شود.مصوبه را خودش پيشنهاد و تاييد مي كند و پاكارش اجرا مي نمايد. اگر پاكارش هم حرف او را نگيرد مثل بقيه.
آقاي رسولي مردم مي فهمند.مردم مي فهمند. مردم مي فهمند.
آقاي اميني هم قلمش عصا به دست است. آدم شك مي كند.آفتاب آمد دليل آفتاب.تعارف نكن حرف مردم را بزن.چقدر احترام!!!
سكوت و تعارف را كنار بگذاريم و همه با هم همت كنيم حتي با كدخدا چون تجربه دارد
نقل قول
 
 
0 # پایین محلی در تاریخ: سه شنبه 25 تیر 1392 ، ساعت 04:04 ب ظ
باسلام. وبسایت روستا و اصولاً فضای هر وبسایتی یک فضای مجازی است و تعداد کمی از اهالی محترم دسترسی به اینترنت دارند.پس بهتر است اگر دهیار محترم یا اعضای محترم شورای اسلامی روستا، جوابیه ای دارند، علاوه بر وبسایت، بصورت مستقیم با مردم در میان بگذارند. با توجه به ایام مبارک ماه رمضان و اینکه اکثر اهالی برای انجام فرائض دینی به مسجد می آیند، بهتر است در حضور اهالی در میان گذاشته شود. در ماده 41 آیین نامه شوراها آمده است، شوراها باید در پایان هر سال مالی، ترازنامه مالی خود و دهیاری را طبق فرمهای دریافتی جهت اطلاع عموم، به طریق ممکن انتشار دهد.
نقل قول
 
 
0 # اهل روستا در تاریخ: سه شنبه 25 تیر 1392 ، ساعت 07:04 ب ظ
سلام بر اهالي طاعات مقبول.تشكر از تلاش اعضاي سايت در كار پر زحمت و بروز نگه داشتن آن.
اعضاي سايت متوجه باشند تا اعضاي شوراي اسلامي و دهيار يك نفر باشد همين آش است و همين كاسه.جوابيه بايد با مشورت و تاييد پنج عضو شورا مطرح بشود همه نقش دارند. تلاش جناب رسولي را كسي منكر نمي شود اما وقتي ديگران كنار بكشند فكر يك فكر و حرف يك حرف مي شود. در خصوص بيل مكانيكي يكي از اعضاي كنار كشيده شورا را پرسيدم گفت نمي دانم!!
پس از شش ماه از افتتاح سايت يك سوال از سوي مردم و اين جوابيه غير منطقي. دوست داريم اعضاي شورا همگي شفاف توضيح بدهند. موافقم با حضور در مسجد به همراه اسناد و مدارك.
اما در مجموع ح.الف كدخدا و پاكار را خوب اومد.كلمه كليدي همين است.
بهرحال يكدست بشويم و با صداقت و پاكي در كنار هم اقدام بكنيم. گذشت زمان ناپاكي و دروغ را رو مي كند. براي پيشرفت روستا همدل بشويم.
نقل قول
 
 
0 # ااااا ایمنی در تاریخ: چهارشنبه 26 تیر 1392 ، ساعت 03:04 ق ظ
باسلام وعرض ادب خدمت دوستان واهالی روستای ایمن آبادوضمن خسته نباشی به زحمت کشان سایت روستا، که بادرج مطالب سازنده موجبات رضایت اهالی رافراهم نموده قدردانی بکنم و نیز برآن شدم تا از زحمات ریاست محترم شورا درطول بیش از یک دهه فعالیت مخلصانه که برای روستا انجام دادند واینک انگشت اتهام وابهام عده ای از روستاییان ایمن آباد به سوی ایشان نشانه رفته؛ تشکر و قدردانی کنم و به ایشان نیز میگویم برادر خدا قوت.نگران نباش تاریخ ثابت کرد که هر کسی زحمت بسیار در جهت آسایش مردم بکشد حسدورزان درپی کینه توزی های شخصی خود؛ایشانرامتهم به فسادو برعلیه او سمپاشی می کنند.درخاتمه این را عرض کنم اگر کسی از شمادر مورد کارتان توضیح خواست با سعه صدر پاسخ دهید که اخلاق در اسلام بسیار سفارش شده است و چون شما ازیک خانواده مذهبی میباشیدانتظارمی رود که صبوری کنیدو بااین اعضای جدید شورا تعامل داشته؛تا مااهالی بتوانیم انحصار روستای نمونه در منطقه را با حمایت شما از آن خود بکنیم.توفیق شما مسئولین سایت واعضای شورا آرزوی ماست
نقل قول
 
 
0 # 0121 در تاریخ: چهارشنبه 26 تیر 1392 ، ساعت 03:04 ب ظ
درود بر شما اقای رسو لی خواهش میکنم بعدازیک دهه کو شش عرصه را ترک کن تا ارزش و قدر شما را بدونن
نقل قول
 
 
0 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: چهارشنبه 26 تیر 1392 ، ساعت 04:04 ب ظ
با تشکر ار آقای رسولی عزیز و تمام زحمتهایی که ایشان و سایر دوستان برا ی محل کشیدند. طبق فرمایشات دوست پائین محلی اگر در پایان هر سال مالی ترازنامه مالی به همراه ضمائم ارائه بشه جای هیچ گونه شک وشبه و دلخوری به وجود نمیادچون هرکی دوست داشته باشه میتونه بره تحقیقات کنه و با سند و مدرک صحبت کنه نه طبق گفته ها وشنیده ها.ضمنا آقاویا خانم ح الف : یعنی چی کدخدا. سعی کنیم به هم احترام بزاریم.
نقل قول
 
 
0 # احمدی در تاریخ: چهارشنبه 26 تیر 1392 ، ساعت 04:04 ب ظ
اقای رسولی جواب حضرتعای قانع کننده بود مقصرین حاشیه نشین شدن اینا همه سریاله تا شما را از صحنه خارج کنند استوار بودی همچنان استوارباش خدا قوت1
نقل قول
 
 
0 # جعفر در تاریخ: چهارشنبه 26 تیر 1392 ، ساعت 04:04 ب ظ
رییس محترم شورا صبور باش اقای رسولی از دربه هیج عدلیه ای دو طرف دعوا خندان بیرون نمیان قرارنیست همه قانع شون
نقل قول
 
 
0 # جعفر در تاریخ: چهارشنبه 26 تیر 1392 ، ساعت 06:04 ب ظ
من نمیدونم یه عده ادمها دنبال چه چیزی هستن فقط حاشیه سازی بلدند این اقاداره واسه امین اباد دل میسوزونه کار میکنه نگو کدخدا کسی جلوتو نگرفته بیا اگه میتونی یه ساعت کاره یامفت بکن اونوقت جایزه داری
نقل قول
 
 
0 # پایین محلی در تاریخ: چهارشنبه 26 تیر 1392 ، ساعت 07:04 ب ظ
آقایان، هم محلی ها،برادران و خواهران گرامی، کدوم دعوا؟ کدوم عدلیه؟ فلانی استوار باش و فلانی تهمت نزن و کداخدا و پاکار و...... این کلمات و جملات، چه معنی می دهد؟ از شورای محترم روستا در مورد مسئله خاصی که دغدغه بعضی از مردم بود، پرسشی شده و ایشان(آقای رسولی محترم) نیز در جایگاه مقام اجرایی روستا، جوابیه ای مرقوم نمودند.کجای این کار عیب است؟چرا تهمت؟ چرا افترا؟ وبسایت روستا بعنوان یک پایگاه خبری مجازی، خبری درج می کند، هم شورای محترم دلخور می شود، هم بعضی از دوستان. وبسایت اگر نپرسد، می گویند، دست راست دهیاری و شوراست. اگر بپرسد، متهم به اجرای سریال می شود تا افرادی را از صحنه خارج کند.آخر این انصاف است؟ افرادی بدون ادعا و بدون هیچ حمایتی، چه مادی، و معنوی،در وبسایت زحمت می کشند، تا بروز باشد و در حد نام عزیز روستایمان، آنوقت با یک سوال ساده که پاسخ منطقی می طلبد، اینچنین مورد بی مهری قرار می گیرد.آقای رسولی گرامی، با وجودیکه زحماتتان در روستا قابل تقدیر است، ولی نگاه یکجانبه جنابعالی به قضایا و امور روستا، کمی نگران کننده است.در جوابیه اخیر، آیا نظر دیگر اعضای محترم شورا را گرفته اید؟
آیا واقعاً در تصمیمات کوچک و بزرگ، از نظر بقیه اعضأ محترم روستا استفاده می کنید؟برادر گرامی،جناب آقای رسولی، هم محلی های عزیز، بنده بعنوان یک روستايي، یک سوال ساده که همیشه تو ذهنم بود را پرسیدم. نه غرضی از کسی دارم و نه خدای ناکرده هدفم به چالش کشیدن کسی است. فقط یک سوال است و انتظار یک جواب در حد معقول را دارم. کجای این کار عیب است؟ بیاییم همه با هم بیاموزیم، پرسیدن را و پاسخگو بودن را...... اما بصورت منطقی. به امید آبادی ایمن آباد.
نقل قول
 
 
0 # تشی در تاریخ: پنج شنبه 27 تیر 1392 ، ساعت 03:04 ق ظ
من امین ابادی نیستم ولی شاهد بودم جلسه ای با هماهنگی دهیاران امین اباد و کروکلا در خصوص جام فوتبال تشکیل گردید که دراون جلسه به غیرازاقای رسولی هیچ یک از اعضای شورای امین اباد شرکت نکردن اقای بایین محلی منصف باش این احساس تکلیف است نه یکجانبه گرایی
نقل قول
 
 
0 # م ر در تاریخ: پنج شنبه 27 تیر 1392 ، ساعت 04:04 ق ظ
جناب حسینی به جناب امینی سفارش بکن ماهیت زورنالیستی خودشو اول در سایت به نمایش بذاره
نقل قول
 
 
0 # ح.ح.الف در تاریخ: پنج شنبه 27 تیر 1392 ، ساعت 07:04 ق ظ
سلام بر رئيس شوراي روستا.در خط آخر جوابيه خود فرموديد كتبا" ارائه خواهيد كرد طي اينهمه سال چند بار شوراي روستا كه بر طبق قانون مي بايست بيلان كاري دهد آنهم كتبا" اين كار را انجام داد؟ شايد انجام شده باشد اما بنده و خانواده ام به ياد نداريم.تقاضا مي كنم براي برطرف شدن سوئ تفاهم ها اين عمل خداپسندانه و قانوني را امسال تا قبل از 12 شهريور انجام دهيد. تشكر از زحمات همه در روشنگري افكار عمومي اهالي روستا. هم سايت هم شوراي روستا
نقل قول
 
 
0 # ر-حسینی ایمنی در تاریخ: پنج شنبه 27 تیر 1392 ، ساعت 01:04 ب ظ
آقای امینی اگه میشه نظرات تمام کاربران سایت رو مطرح کن. یه حرفی رو وسط کشیدی !! حالا فقط داری نظرات کسانی رو که از این برادر حمایت می کنند رو میذاری تو سایت که قضیه رو جمع کنی !!! بی خیال داداش . به اصطلاح خبرنگاری!!!!!

مسئول وبسايت:
با سلام.اول اينكه شغل بنده خبرنگاري نيست.خبرنگاران در رسانه ملي در واحد اطلاعات و اخبار فعاليت مي كنند.دوم اينكه كليه نظرات ارائه شده پس از بررسي تاييد مي شود. جز مواردي كه خداي ناكرده از واژه هاي ناپسند يا توهين آميز نسبت به افراد حقوقي يا حقيقي استفاده شود.حتي اين صفت بر همگان اثبات شده باشد.(ماده 18 از بند 5 قانون جرايم رايانه اي جمهوري اسلامي ايران)در اينصورت با هماهنگي و مشورت يك،دو و در صورت نياز سه نفر از اعضاي وبسايت ارزيابي و در نهايت بجاي كلمه مورد نظر چند نقطه و ادامه مطلب. و اگر مورد تاييد دوستان واقع نشود با گذاشتن چند نقطه از سوي مسئول سايت اعلام مي شود كه به دلايلي از انتشار ديدگاه معذور مي باشيم كه نمونه هايي را نيز داشتيم. اما اينكه ديدگاهي به نمايش گذاشته نشود،با اين توضيح،بعيد به نظر مي رسد. بويژه در روزهاي اخير كه شاهد ارسال ديدگاههاي مختلفي از سوي عزيزان بوديم. شايد ديدگاه شما به دلايلي به IP وبسايت لينك و ارسال نشده باشد.لطفا" ديدگاهتان را دوباره ارسال نماييد. بانهايت سپاس.
نقل قول
 
 
0 # ح.الف در تاریخ: پنج شنبه 27 تیر 1392 ، ساعت 05:04 ب ظ
سلام بر ر-حسيني ايمني. برادر يا خواهر محترم فكر مي كنم شما بسيار تند صحبت مي كنيد و خيلي عجول هستيد و بدون تامل ديدگاه خود را ارسال مي كنيد. جداي از همه، قضاوت هم مي كنيد و حكم صادر مي كنيد كه چهره خوبي ندارد. شما مطالب و نظر ديگران را درست مطالعه نمي كنيد و نه نظرات منطقي مي دهيد البته حرفهاي شما خوب است اما به نظر بنده كمي با آرامش و احترام صحبت نماييد نتيجه بهتري همه ما خواهيم گرفت. ديدگاه خوب خود را با حرفهاي تند خراب مي كنيد و حيف است. بنده اگر بخواهم به كسي توهين كنم. هنرش را دارم و جراتش را مشخصات كاملم را مي نويسم حتي نام پدرم را بطوري كه همه بنده را بشناسند. آنوقت توهين كردن يا حكم صادر كردن كار هر كسي نيست. عزيزان رعايت حقوق ديگران را بنمائيم. صبر بر اهالي بويژه ر.حسيني ايمني
نقل قول
 
 
0 # ارمان در تاریخ: جمعه 28 تیر 1392 ، ساعت 03:04 ق ظ
مدیر محترم سایت.برادرم - ر.حسینی راست میگوید شما فقط نظرات ایشانرا درج نمایید و نظرات مخالف دیدگاه نامبرده را سانسور نمایید تا در دادگاه خیالی خویش.تفهیم اتهام.قضاوت.محک وم.مجازات نماید تازه قابل تجدید نظر نباشد
نقل قول
 
 
0 # ر-حسینی ایمنی در تاریخ: جمعه 28 تیر 1392 ، ساعت 07:04 ب ظ
آرمان عزیز!! اصلا متوجه شدی من چی گفتم !!؟؟؟ دقت کن به مطالب
نقل قول
 
 
0 # ر-حسینی ایمنی در تاریخ: جمعه 28 تیر 1392 ، ساعت 07:04 ب ظ
جناب ح .الف عزیز و دوست داشتنی: به روی چشم. یه خورده هم باید با تندی برخورد کرد با اینگونه مسائل که این دوستان متوجه شن که چشمهایی هست که عملکرد اونهارو زیر نظر دارن تا متوجه باشن بودجه ای که دست اونهاست بیت الماله نه بیته مال. به امید اینکه روستایی آباد با مسئولین اجرائی دلسوز داشته باشیم.بنده هم ازاین ساعت به بعد هیچگونه کامنتی نمیزارم که شاید برای بعضی از دوستان ناخوشایند باشه و سایت محله ، همون سایتی باشه شبیه گل و بلبل بدون هیچ انتقاد و سخن مخالفی.زنده باد امین آبادوامین آبادی. بدرود
نقل قول
 
 
0 # م.ر در تاریخ: جمعه 28 تیر 1392 ، ساعت 07:04 ب ظ
برادرعزیز- با صبر و حوصله و متانت بلا وصف رفع ابهام نمودی. امیدوارم سایر مسئولین بومی از جسارتی که جنابعالی به خرج دادید الگو برداری نمایند تا پاسخگویی در این دیار فرهنگ شده و نهادینه شود.
نقل قول
 
 
0 # ب ک در تاریخ: شنبه 29 تیر 1392 ، ساعت 12:04 ق ظ
جناب آقای امینی شاید جنابعالی در حیطه وظایف سازمانی خویش تجاربی داشته باشید. ولی در سایر زمینه ها بخصوص حرفه خبرنگاری فرد نابلدی هستید . ورود به مباحث این چنینی سازوکارهای مخصوص خود را دارد . مخاطب در جواب دغدغه هایی که اظهار نمودید بسیار صبور بوده است.فقط شما را بایک عبارت اشاره نموده که خدمت درروستایی که فضایش بسته میباشد با فضای مجازی بسیار فاصله دارد.من خود در این جایگاه بوده ام که پس از یک دوره خدمت مجبور به کنار گیری از آن شده ام. آن هم بخاطر فشار زیاد کار از سوی اهالی. و حالا شما خواسته یا ناخواسته این فشار را بر روی دوش این عزیزان بیشتر وبیشتر میکنید.از شما خواهش میکنم قبل از بیان همچین مطالبی ابتدا خود از ماهیت آن آگاهی پیدا کنید تا خدایی نکرده خدمت بدون مزد و مواجب این عزیزان ضایع نگردد.
نقل قول
 
 
0 # ب ک در تاریخ: شنبه 29 تیر 1392 ، ساعت 12:04 ق ظ
با سلام. دوست عزیز آقای ح.ح.الف...
با توجه به اینکه در قانون پیش بینی نشده که شورای اسلامی و دهیاری به مردم بیلان کاری ارائه نمایند،ولی شورای اسلامی در مقاطع مختلف بیلان کار ارائه نموده است.با تجربه ی 4 ساله خود در شورای اسلامی، میدانم که شما بر وظایف شوراها و سازمان دهیاری ها اشراف ندارید که این نهاد مردمی بالادست و مافوق دارند که همه فعالیتهای آنها را بصورت کارشناسی پیگیری مینمایند. با تشکر
نقل قول
 
 
0 # قربان در تاریخ: شنبه 29 تیر 1392 ، ساعت 05:04 ق ظ
با سلام به مسئول محترم سایت.
امیدوارم در فضای مجازی با در نظر گرفتن همه جوانب بر تک تک سئولات خود و یا کاربران مشرف باشید تا خدای نکرده بجای خدمت رسانی. فضای همدلی موجود در بین اهالی را غبار آلود ننمایید.
از دیدگاه این حقیر ادامه این روند نه تنها برای آبادانی ایمن آباد مطلوب نمی باشد بلکه در ماه مبارک رمضان زمینه ساز کدورت میگردد که مسئولیت شرعی و قانونی متوجه شماست.



اعضاي وبسايت روستا:
با سلام و قدرداني از عزيزان و اهالي.
فرمايش شما متين.طي اين مدت نظراتي از سوي مخاطبان با حروف اختصاري ارسال شده است كه متاسفانه از واژه هاي نامطلوبي استفاده نمودند كه طي اين مدت تاييد گرديد. اما طي دو روز گذشته نظرات با واژه هاي ناصحيح و به دور از اخلاق ارسال شده است كه با توجه به يادآوري، متاسفانه از سوي تعدادي از عزيزان نسبت به نهاد اجرايي، نويسندگان ديدگاه و همچنين وبسايت روستا،ارسال شده است.
لذا تصميم اعضاي وبسايت ايمن آبادوكروكلا در جلسه روز جمعه،بر آن شده است تا از تاييد ديدگاههايي اينچنيني معذور باشد.

با تشكر فراوان 1392/04/29
نقل قول
 
 
0 # مجتبی در تاریخ: شنبه 29 تیر 1392 ، ساعت 11:04 ب ظ
قابل توجه دوست عزیز "ب ک" در ماده 41 آیین نامه شوراها آمده است، شوراها باید در پایان هر سال مالی، ترازنامه مالی خود و دهیاری را طبق فرمهای دریافتی جهت اطلاع عموم، به طریق ممکن انتشار دهد.
نقل قول
 
 
0 # ش-ح در تاریخ: یکشنبه 30 تیر 1392 ، ساعت 04:04 ق ظ
اعضای محترم سایت-درودبرشما شاید عزیزان حاضر درجلسه بابهره برداری ازخرد جمعی و مشاوره به نقاط مشترکی رسیدن که منجر به درج بیانیه گردیده است. عزیزان من، شما اگر با سازکار مخصوص به خودش وارد هرگونه عرصه ای شوید دیگر شاهد بداخلاقی در فضای مجازی نخواهیم بود.
نقل قول
 
 
0 # ح.ح.الف در تاریخ: یکشنبه 30 تیر 1392 ، ساعت 10:04 ق ظ
سلام.به نظر من چون محيط روستايي است و بسيار كوچك فكر مي كنم آقاي قربان درست مي گويند و تصميم بجايي گرفته شد. انشاءا... ياد بگيريم كه چه با حروف اختصاري چه با نام اصلي پيام مي ديم محترمانه مطرح كنيم. هرچند عادت كرديم در دنياي واقعي هم دو نفره پشت سر سومي صحبت مي كنيم و تا طرف از راه مي رسه سكوت مي كنيم و سه نفره درباره يكي ديگه نظر مي ديم.بارها هم شورا، دهيار و حتي اعضاي سايت رو تو روستا مي بينيم اما به خودمون اجازه نمي ديم ازشون سوال بكنيم.من خودمم اينجوري ام.
به نظرم تصميم درست همينه.بعضي ها هستن سه چهارتا ديدگاه مختلف مي نويسن با حروف اختصاري مختلف. در صورتي كه همه اونا يه نفرن. احترام همديگه رو نگهداريم
نقل قول
 
 
0 # ابنوایی در تاریخ: دوشنبه 31 تیر 1392 ، ساعت 01:04 ق ظ
با سلام خدمت همه هم محلی های عزیز
زمان ثبت نام نامزدهای شورا من یک سوال تو سایت مطرح کردم و اونم این بود که چرا بعضی از اعضای قدیم شورا مثل حاجی نقی تو این دوره شرکت نکردند؟ و خواستار پیگیری اون شدم که مسئول سایت جواب داند که از پیگیری این مورد معذور می باشند.
به نظرم اگه این موضوع پیگیری می شد شاید خیلی از این دعواها امروز مطرح نمی شد ولی مسئول سایت میخواست از جنجال دوری کنه و خوب حق هم داشت.
قابل نوجه اینکه اعضای شورا 5 نفر هستن و تصمیمات بر اساس رای اکثریت به اجرا درمیاد خواه اون تصمیم غلط باشه. هر کس هم بتونه حداقل 2 نفر دیگه رو با نظر خودش همراه کنه با 3 رای تصمیم گیرنده است و این تصمیم برای اجرا به دهیار ابلاغ میشه.
میشه از ترکیب شورا این 3 رای رو در آورد.
راستی کسی میدونه مجوز پست بانک، پیشخوان دولت واسه کیه؟
به هر حال اعضای شورا توسط مردم انتخاب میشن. پس بهتره قبل از این انتخاب قدری تامل بشه تا اعضای با کیفیت تری -مثل دوره جدید- انتخاب کنیم.
نقل قول
 
 
0 # سید در تاریخ: دوشنبه 31 تیر 1392 ، ساعت 05:04 ق ظ
ابنوایی عزیز-اینجوری شما نظر میدهید صدق نمیکنه جلسات شورای 5 نفره باحضور 4نفر قانونیست و تصمیمات شورای اسلامی بعد از کارشناسی و تایید بخشداری به دهیاران ابلاغ میگردد.
نقل قول
 
 
0 # k.h در تاریخ: دوشنبه 31 تیر 1392 ، ساعت 07:04 ب ظ
در خصوص تصميم اعضاي سايت بهتر بود از همون ابتداي كار وبلاگ انجام مي شد تا سروصداها در خصوص دكتر كوروش هم ايجاد نشه. دركل تصمصم بجايي است اميدواريم ياد بگيريم تو محيط روستايي و دوستانه خودمون كه همه يا فاميليم يا همسايه به همديگه توهين نكنيم.بنده كه اينقدر جرات ندارم حرفم رو محترمانه با نام اصلي خودم مطرح بكنم و براي يكبار هم شده به دهيار و اعضاي شورا تو روستا بگم چرا اينجا كه فضا ايجاد شده با توهين صحبت بكنيم. زحمات شورا و دهيار بر كسي پوشيده نيست هرچند حرف و حديثها فراوون هست.هركي تو روستامون زحمت ميكشه و كار نويي انجام مي ده يه سري پشت سرشون حرف درميارن.كينه و نفرت پيدا مي كنند.اگه با طرز فكري ما جور درنميان يا حرف ما رو عملي نمي كنن كاري باهاشون نداشته باشيم نه اينكه چوب لا چرخشون بگذاريم. اميدواريم روراست باشيم با همه. حتي اونايي كه باهامون روراست نيستند.
ارادتمند همه اهالي دختري از هالي
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20