*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اهداف،وظایف و نحوه پذيرش دانشجو در واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل(يادآوري)

 

با توجه به خبري كه 12 خردادماه در وبسايت روستا درج نموديم مبني بر  صادر شدن  مجوز تأسيس واحد بين الملل در دانشگاه علوم پزشكي بابل از سوي دكتر محمد حسن طريقت منفرد، وزير سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور، و حکمی كه از سوی دکتر ابراهیم میکانیکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل صادر شده جهت واگذار شدن مسئوليت راه اندازي اين واحد دانشگاهي به آقای حسینعلی اصغرنیا ايمني، لذا براي آگاهي شما عزيزان و علاقه مندان، اطلاعات كاملتري را از اين واحد دانشگاهي از جمله اهداف تاسيس آن و شيوه جذب دانشجو  و ادامه تحصيل در آن، در اختيار شما قرار مي دهيم.

 

 

 

اهداف و وظایف واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل

 

 

  الف)  اهداف واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل

 

 

 

به منظور استفاده از ظرفیت و هم افزایی توانهای بالقوه در دانشگاه و همچنین رشد، تعالی و توسعه علمی کشور و تسریع در دستیابی به اهداف آموزشی، پژوهشی و خدمات رسانی، واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل با اهداف و وظایف اساسی زیر تاسیس می گردد :

 

 

پرورش استعدادها از طریق آموزش و پژوهش علمی و ترویج علوم پزشکی به منظور کمک به تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور

 

  گسترش دانش بهداشتی و درمانی از طریق انجام پژوهش های بنیادی و کاربردی

 

هماهنگی و همکاری با سایر موسسات آموزش عالی و دیگر بخش های فرهنگی، علمی و صنعتی کشور

 

 

          تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی با سازمانهای منطقه ای و بین المللی مربوطه

 

 

 

 

 

  ب) وظایف و ماموریت های واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل

 

 1) تلاش در جهت تحقق اهداف تعریف شده در سند چشم انداز بیست ساله و برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در مورد جایگاه علمی و حرکت به سوی جامعه دانش محور و در راستای فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات وابسته به گروههای مختلف پزشکی در سطح منطقه ای و بین المللی

 

2) تبیین، توسعه و اشاعه فرهنگ و تمدن اسلام و ایران و نوآوری در ابعاد علمی، آموزشی و پژوهشی به پشتوانه آن

 

3) حضور موثر و فعال در رقابت های دانشی در عرصه های بین المللی و تعامل و مشارکت با دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی و درمانی معتبر دیگر کشورها و جذب اساتید و دانشجویان و دانش پژوهان خارجی داوطلب به آموزش و تحصیل و تحقیق در کشور جمهوری اسلامی ایران.

 

4) دستیابی به استانداردهای بین المللی در آموزش و پژوهش در گروه پزشکی و اعتبار بخشی به مدارج علمی فارغ التحصیلان و صدور مدارک تحصیلی مشترک با دانشگاه های معتبر دنیا

 

5) ایجاد بستری مناسب برای معرفی، رشد و توسعه علمی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بابل و ایفای این نقش در فرآیندهای آموزشی، پژوهشی و خدمات رسانی در سطح بین المللی

 

6) ارائه خدمات در حوزه سلامت در سطح بین المللی با محوریت توریسم درمانی

 

7) ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت حضور دانشمندان و اساتید صاحب نام به عنوان فرصت مطالعاتی در عرصه علوم پزشکی و فرصت آفرینی جهت مشارکت های آموزشی و پژوهشی و فناوری ها و خدمات در عرصه سلامت در ابعاد بین المللی

 

 

 

 

نحوه پذیرش دانشجو در واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل

 

 

واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل به 3 طریق دانشجو می پذیرد:

 

1)      از طریق کنکور سراسری ( رشته های پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی  و علوم آزمایشگاهی )

 

2)     از طریق کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت( خاص برخی از رشته های کارشناسی ارشد )

 

3)  از طریق کنکور دکترای تخصصی(Ph.D ) وزارت بهداشت(خاص برخی از رشته های دکترای تخصصی(Ph.D ) )

 

 

لازم به توضیح است که واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل از بهمن ماه سال جاری ازطریق کنکور سراسری سال 1392 در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی دانشجو می پذیرد، داوطلبان کنکور سراسری در رشته علوم تجربی با انتخاب واحد بین الملل در زمان کنکور می توانند متقاضی پذیرش در رشته های مذکور شوند.

جذب دانشجو در رشته های فوق بصورت نیمه متمرکز می باشد بدین صورت که پس از اعلام نتایج 5 برابر ظرفیت پذیرفته شدگان مرحله اول، از آنها مصاحبه بعمل آمده و در نهایت، پذیرفته شدگان نهایی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.

داوطلبان عزیز می توانند اطلاعات تکمیلی را در دفترچه های راهنمای کنکور سال 1392 که توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد ملاحظه فرمایند.

 

 

 

 

ضمن قدرداني از آقاي دكتر حسينعلي اصغرنيا ايمني بخاطر ارسال اين اطلاعات اميدواريم ايشان  با عنايت خداوند بزرگ و همچنين سعي و تلاش و دانش خويش، در راستاي پي ريزي پايه هاي اين واحد دانشگاه علوم پزشكي بابل، به موفقيت قابل توجهي دست يابند.

 

 

 

وبسايت واحد بين الملل دانشگاه علوم پزشكي بابل

 

 

 توجه:

 

واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.

تلفن : 32250824و 32250825

 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # س حسینی ایمنی در تاریخ: شنبه 22 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
با سلام
آرزوی توفیق روز افزون برای همسایه عزیزمان دارم.
نقل قول
 
 
0 # فاطمه منافی در تاریخ: پنج شنبه 21 شهریور 1392 ، ساعت 08:06 ق ظ
با سلام
با توجه به انتخاب این دانشگاه در انتخاب رشته سراسری چطور مبتونم ار قبولی در این دانشگاه اطمینان حاصل کنم؟

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
به استحضار میرساند که جهت اطلاع از قبولی در واحد بین الملل می توانید هم از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری نمایید و هم از طریق سایت واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل.
نقل قول
 
 
0 # زهرا در تاریخ: یکشنبه 24 شهریور 1392 ، ساعت 09:06 ب ظ
با سلام
می خواستم بدونم من با رتبه 40000در رشته فیزیوتراپی قبول میشوم.


واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
با عنایت به اینکه واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل امسال تاسیس شد و قبلا پذیرش دانشجو نداشت حدود رتبه قبولی کاملا مشخص نیست و این بستگی به انتخاب این رشته از طرف سایر داوطلبان دارد و با توجه به ظرفیت پذیرش این رشته در بابل که 20 نفر می باشد بایستی منتظر اعلام نتیجه از طرف سازمان سنجش باشید.
نقل قول
 
 
0 # منا در تاریخ: سه شنبه 26 شهریور 1392 ، ساعت 11:06 ق ظ
سلام فیزیوتراپی بابل پنجمین انتخاب من در دانشگاه سراسری بوده که درحال حاضر سومین انتخابمو مجاز شدم.من میتونم در بین الملل ثبت نام کنم؟؟؟ :sigh:

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
پذیرش دانشجو در واحد بین الملل بصورت نیمه متمرکز می باشد و افرادی که در دوره روزانه دانشگاهها پذیرفته شدند و واحد بین الملل را هم انتخاب رشته نمودند می توانند در واحد بین الملل هم، پذیرفته شوند ولی موقع ثبت نام باید رشته دوره روزانه را انصراف دهند.
نقل قول
 
 
0 # فرانک در تاریخ: سه شنبه 26 شهریور 1392 ، ساعت 12:06 ب ظ
با سلام.شهریه ی دانشگاه برای هر ترم برای دوره ی کارشناسی به طور کلی ترمی 3 ملیون تخمین زده شده اگر بخواهیم سقف شهریه را برای هر ترم در نظر بگیریم مبلغ چقدر است؟ و سوال دیگر آیا دانشگاه در روستا واقع است؟ایا منطقه ای برای سکونت دانشجویان غیر بومی نزدیک به دانشگاه موجود است؟

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
جدول شهریه واحد بین الملل در سایت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل آمده است و برای رشته های کارشناسی حدود 2 تا 2ونیم میلیون تومان برای هر ترم خواهد بود. دانشگاه در شهر بابل قرار دارد و دانشگاه هیچ تعهدی جهت اسکان دانشجویان واحد بین الملل ندارد.
نقل قول
 
 
0 # مریم در تاریخ: سه شنبه 26 شهریور 1392 ، ساعت 01:06 ب ظ
با عرض سلام و احترام و آرزوی توفیق روز افزون برای جناب عالی. رتبه این جانب در حدود 40000 شده است. با در نظر گرفتن این که هزینه تحصیل در خارج را تحت عنوان کمک به دانشگاه پرداخت نمایم آیا میتوانم در رشته دندانپزشکی تحصیل نمایم ؟ با تشکر

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
تنها شیوه پذیرش دانشجو در واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل از طریق کنکور سراسری و اعلام اسامی قبول شدگان از طریق سازمان سنجش می باشد.
نقل قول
 
 
0 # علی احمدی در تاریخ: سه شنبه 26 شهریور 1392 ، ساعت 05:06 ب ظ
با سلام زمان اعلا م نتایج چند برابر ظرفیت رشته ی فیزیوتراپی را اعلام بفرمایید.

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
زمان اعلام نتایج بطور دقیق مشخص نیست چراكه در اختیار دانشگاه نیست و داوطلبین گرامی باید از طریق رسانه های خبری و سایت سازمان سنجش پیگیری نمایند. احتمالا اوایل ماه مهر اعلام خواهد شد و به محض اعلام، از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.
نقل قول
 
 
0 # نوراله لاسمی در تاریخ: سه شنبه 26 شهریور 1392 ، ساعت 10:06 ب ظ
از زحمات جناب اقای دکتر اصغرنیا که مایه افتخار شهرمان بابل علی الخصوص ما ایمن ابادی ها می باشد صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم.
نقل قول
 
 
0 # رضا محمدی در تاریخ: چهارشنبه 27 شهریور 1392 ، ساعت 05:06 ب ظ
با سلا م وخسته نباشید.نحوه ی مصاحبه و دروسی که در مصاحبه از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته های علوم پزشکی از آنها سوال می شود رااعلام بفرمایید.



واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
در بخش مصاحبه، فقط یک آزمون کتبی زبان انگلیسی عمومی از داوطلبین بعمل می آید و مجموع امتیازات نمره زبان، معدل کتبی دیپلم و نمره تراز کنکور ملاک عمل برای قبولی افراد خواهد بود.
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: چهارشنبه 27 شهریور 1392 ، ساعت 08:06 ب ظ
با سلام.
قبولی در رشته دندانپزشکی واحد بین الملل بابل چه رتبه ای می باشد؟
آیا با رتبه 8100 می توان قبول شد؟


واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
با عنایت به اینکه واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل امسال تاسیس شد و قبلا پذیرش دانشجو نداشت حدود رتبه قبولی کاملا مشخص نیست و این بستگی به انتخاب این رشته از طرف سایر داوطلبان دارد و با توجه به ظرفیت پذیرش این رشته در بابل که 25 نفر می باشد بایستی منتظر اعلام نتیجه از طرف سازمان سنجش باشید.
نقل قول
 
 
0 # محمد در تاریخ: جمعه 29 شهریور 1392 ، ساعت 03:06 ب ظ
سلام و خسته نباشد!
من در کنکور سال 92 نمره کل یا ترازم 8300 شده و میخواستم بدونم شانس برای دعوت به مصاحبه رشته پزشکی یا دندان رو دارم؟

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
با عنایت به اینکه واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل امسال تاسیس شد و قبلا پذیرش دانشجو نداشت حدود رتبه قبولی و نمره تراز قبولی کاملا مشخص نیست و این بستگی به انتخاب این رشته از طرف سایر داوطلبان دارد و با توجه به ظرفیت پذیرش رشته پزشکی (35 نفر) و دندانپزشکی (25 نفر) بایستی منتظر اعلام نتیجه از طرف سازمان سنجش باشید.
نقل قول
 
 
0 # علی در تاریخ: شنبه 30 شهریور 1392 ، ساعت 12:06 ب ظ
با سلام.درصورت امکان زمان برگزاری مصا حبه ی رشته های علوم پزشکی را اعلام بفرمایید.


واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
زمان دقیق مرحله مصاحبه(آزمون زبان) فعلا معلوم نیست و بمحض اعلام قبولی چندبرابر ظرفیت از سوی سازمان سنجش کشور ، دانشگاه علوم پزشکی بابل از طریق سایت واحد بین الملل اطلاع رسانی خواهد نمود.
نقل قول
 
 
0 # حسام در تاریخ: دوشنبه 01 مهر 1392 ، ساعت 12:07 ق ظ
باسلام شهریه ی متغیر و ثابت جمعا روی هم برای دوره ی کارشناسی {علوم ازمایشگاهی و فیزیوتراپی}چقدر است؟و اساتید دانشگاه واحد بین الملل ایا اساتید واحد دولتی هستند یا خیر؟ و نحوه ی برگزاری کلاسها و تعداد واحد هایی که ارایه میشود مشابه واحد دولتی است؟

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
جدول شهریه در سایت واحد بین الملل بابل وجود دارد.
اساتید واحد بین الملل همان اساتید دانشگاه علوم پزشکی بابل بوده و کلاس ها و تعداد واحدها همانند دانشگاه دولتی می باشد.
نقل قول
 
 
0 # زهرا در تاریخ: دوشنبه 01 مهر 1392 ، ساعت 12:07 ق ظ
سلام در چه صورت ثبت نام در دانشگاه قبلی مان لغو میشود؟ پس از اعلام نتایج اولیه با فرض پذیرفته شدن قبل از مصاحبه و مراجعه؟

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
افرادی که در دانشگاه دولتی پذیرفته شدند احتمالا در واحد بین الملل نمی توانند پذیرفته شوند و باید از سازمان سنجش کشور پیگیری شود.
نقل قول
 
 
0 # فرانک در تاریخ: دوشنبه 01 مهر 1392 ، ساعت 12:07 ق ظ
سلام.پذیرش به صورت بومی است یا کشوری؟

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
پذیرش بصورت کشوری است.
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: دوشنبه 01 مهر 1392 ، ساعت 03:07 ب ظ
سلام. فرموده بودید هنگام مصاحبه دانشگاه بین الملل علوم پزشکی بابل آزمون کتبی زبان گرفته می شود. این آزمون در چه سطحی است یعنی در حد آزمون های تافل یا آیلس است؟

واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
آزمون زبان انگلیسی عمومی در حد کنکور می باشد.
نقل قول
 
 
0 # فاطميا در تاریخ: دوشنبه 01 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
با سلام در واحد بين الملل اجازه انتقال دانشجو به واحد بين الملل ديكر وجود دارد؟


واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
انتقال در واحد بین الملل بسیار مشکل خواهد بود و بستگی به موافقت دانشگاه مبدا خواهد داشت و اگر هم موافقتی برای انتقال صورت گیرد شهریه ثابت ترم های باقیمانده و حتی بیشتر از آن از فرد اخذ خواهد شد.البته این رقم بسته به قوانین مالی هر دانشگاه متفاوت است.
نقل قول
 
 
0 # حافظیان در تاریخ: سه شنبه 02 مهر 1392 ، ساعت 09:07 ب ظ
سلام با رتبه ی 9000 کنکور سراسری 91 میشه پزشکی یا داروسازی بین الملل خوند امسال؟ در حال حاضرم دانشجوی این دانشگاه هستم.


واحد بين الملل:
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی.
قبولی و تحصیل در واحد بین الملل فقط از طریق شرکت در کنکور امسال (92) می باشد و با کنکور پارسال امکان پذیر نمی باشد.
نقل قول
 
 
0 # sgakibaaa در تاریخ: چهارشنبه 03 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
سلام میشه یک تاریخ دقیق رو که جواب اولیه یعنی چندبرابر ظرفیت کی اعلام میشه ؟ و کی برای مصاحبه باید بریم؟

واحد بین الملل :
با سلام و آرزوی توفیق
تاریخ دقیق هنوز مشخص نشده و توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد و باید از طریق رسانه ها و سایت سازمان سنجش پیگیری نمایید. زمان مصاحبه پس از اعلام نتایج اولیه توسط سازمان سنجش از طریق سایت واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اطلاع رسانی خواهد شد.
نقل قول
 
 
0 # زهرا در تاریخ: چهارشنبه 03 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
با عرض سلام وخسته نباشید
من 20 انتخاب اول کنکور سراسری خود را دانشگاه های بین الملل انتخاب کرده ام که اولین انتخابم دندانپزشکی بابل و یازدهمین انتخاب پزشکی بابل است و تراز کنکورم 8700 است
میخواستم بدونم آیا انتخاب دانشگاه مورد نظر حتما باید در 10 انتخاب اول باشد؟ یعنی احتمال قبولی در پزشکی بابل برای من وجود دارد؟ چون در برخی دانشگاه های بین الملل این شرایط وجود دارد یعنی ختما باید دانشگاه مورد نظر در 10انتخاب اول باشد!!!!

واحد بین الملل:
با سلام و آرزوی توفیق
اطلاع دقیق در این خصوص نداریم و این مورد را می توانید از طریق سازمان سنجش پیگیری نمایید، اگر نام شما در لیست قبولی سازمان سنجش باشد از نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل به شرط کسب امتیازات لازم نسبت به سایر افراد ، در قبولی تان مشکلی نخواهد بود.
نقل قول
 
 
0 # مریم در تاریخ: پنج شنبه 04 مهر 1392 ، ساعت 04:07 ب ظ
آیا با رتبه 70000 میشه دندانپزشکی بین الملل بابل خوند؟یا داروسازی ؟

واحد بین الملل:
با سلام و آرزوی توفیق
بسیار بعید است که بتوان با رتبه 70000 دندانپزشکی یا داروسازی قبول شد چراکه داوطلبان پذیرش در واحد بین الملل که بصورت حضوری یا تلفنی با واحد ارتباط داشتند اکثرا رتبه های زیر 10000 داشتندو فعلا چیزی مشخص نیست و بایست منتظر اعلام نتیجه از سوی سازمان سنجش باشید.
نقل قول
 
 
0 # هستی در تاریخ: پنج شنبه 04 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
سلام با تراز 8841 و رتبه 6700 منطقه2 چقدر واسه دندانپزشكي بابل شانس دارم؟بومی اینجام.
نقل قول
 
 
+1 # soheil در تاریخ: پنج شنبه 04 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
سلام استاد بزرگوار وقتتون بخیر.به نظر شما دندانپزشکی بابل امسال تا چه تراز و رتبه ای میگیره؟به نظرتون با تراز 8500 چقدرشانس دارم؟
نقل قول
 
 
0 # زهرا در تاریخ: جمعه 05 مهر 1392 ، ساعت 10:07 ق ظ
سلام خسته نباشید.ببخشید میشه بطور تقریبی حدود تراز مورد نیاز برای قبولی دندانپزشکی بابل رو بگین؟پزشکی بابل چطور؟
خواهش میکنم حدودش رو بگین آخه میخوام بدونم بابل قبولم یا نه؟
مرسی
نقل قول
 
 
0 # elnaz در تاریخ: جمعه 05 مهر 1392 ، ساعت 10:07 ق ظ
سلام استاد
ببخشید میخواستم بدونم در قبولی بین الملل سهمیه قبولی دختر و پسر مساوی است؟ آیا بومی بودن امتیازی دارد؟
نقل قول
 
 
0 # ستاره در تاریخ: جمعه 05 مهر 1392 ، ساعت 03:07 ب ظ
سلام.رتبه در منطقه ی من بیست وپنج هزار است امکان قبولی در فیزیوتراپی دارم؟
نقل قول
 
 
0 # ندا در تاریخ: جمعه 05 مهر 1392 ، ساعت 09:07 ب ظ
باسلام مراحل مصاحبه غیر از ازمون زبان شامل چه مراحلیست؟برای موفقیت در رقابت آیا خواندن کتاب های درسی کافی است یا فراتر؟ فیزیوتراپی به طور روتین چند سال طول میکشد تا فارغ التحصیلی؟

واحد بین الملل :
با سلام و آرزوی توفیق
در مرحله مصاحبه در دانشگاه علوم پزشکی بابل فقط آزمون زبان انگلیسی برگزار می شود و مراحل دیگری ندارد، مجموعا نمره زبان، معدل کتبی دیپلم و نمره تراز کنکور سراسری ملاک قبولی داوطلبین می باشد.
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: جمعه 05 مهر 1392 ، ساعت 09:07 ب ظ
با سلام و آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی.
پاسخ با سوالات هستي، سهيل، زهرا، الناز و ستاره

دانشگاه علوم پزشکی بابل برای اولین سال است که در واحد بین الملل دانشجو می پدیرد و بطور دفیق نمی شود حدود رتبه های قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی را بیان نمود.
سهمیه بومی یا جنس پذیرش بر اساس قوانین سازمان سنجش می باشد.
كمي صبور و شكيبا باشيد.
نقل قول
 
 
0 # ساحل در تاریخ: یکشنبه 07 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم شهریه دندانپزشکی بابل چقده؟ وکسانی ک تاحالا باشما درتماس بودن و متقاضی دندون بودن حدودا چه رتبه ای داشتن؟ آیازیر5هزار هم بودن؟

واحد بین الملل:
شهریه دندانپزشکی بابل حدود 16 تا 17 میلیون تومان در سال می باشد.رتبه های 3000 ، 4000 هم بودند.
نقل قول
 
 
0 # نرگس در تاریخ: دوشنبه 08 مهر 1392 ، ساعت 04:07 ب ظ
باسلام خدمت استاد گرامی و متشکرم که صبورانه به سوالات جواب دادین و من با خوندن نظرات به جواب سوالاتم رسیدم متشکرم :-) انشاالله که در این دانشگاه در رشته ی پزشکی پذیرفته بشم و بتونم خدمت کنم... :-)
نقل قول
 
 
0 # سارا در تاریخ: دوشنبه 08 مهر 1392 ، ساعت 08:07 ب ظ
با سلام و عرض خسته نباشید
استاد گرامی با تراز7600 منطقه1 زیرگروه1 و معدل کتبی17.08 احتمال قبولی من هست؟
اگه سنجش اسم منو برای مصاحبه بگه من بیام مصاحبه اونجا بعد از مصاحبه میشه پرسید احتمال قبولی قطعی هست یانه؟
چون تا بهمن ماه بلا تکلیف میمونیم:

واحد بین الملل:
سلام، چیزی مشخص نیست و باید منتظر اعلام نتیجه از سوی سازمان سنجش باشید. قبولی قطعی هم توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
نقل قول
 
 
+1 # فاطمه در تاریخ: چهارشنبه 10 مهر 1392 ، ساعت 12:07 ب ظ
سلام استاد ایا من با تراز 6880 میتونم امید قبوای داشته باشم بادر نظر گرفتن تمکن مالی خوب میتوانم؟؟مرسی
نقل قول
 
 
0 # سلما در تاریخ: چهارشنبه 10 مهر 1392 ، ساعت 05:07 ب ظ
سلام
ببخشید اگر دعوت به مصاحبه شویم و نرویم ،میتوانیم در کنکور سال 93 شرکت کنیم ؟؟؟
نقل قول
 
 
+1 # شکوفه در تاریخ: چهارشنبه 10 مهر 1392 ، ساعت 05:07 ب ظ
سلام
من معدل سال اول ودوم 20 ،کتبی سوم 18 ومعدل کل 19.5 هست.رتبه ام شده سی هزار. فقط بین الملل زدم.همه رشته ها (پزشکی و دندانپزشکی وداروسازی) رو تو همه شهر ها زدم. به نظر شما امکان قبولی هست مثلا در زاهدان؟؟ خداییش کنکورمو خییلی خراب دادم.
نقل قول
 
 
0 # در جواب سلما در تاریخ: چهارشنبه 10 مهر 1392 ، ساعت 09:07 ب ظ
در جواب سلما با اجازه ی استاد اگه جسارت نباشه
بله سلما جان میتونی سال بعد شرکت کنی
نقل قول
 
 
0 # سلما در تاریخ: جمعه 12 مهر 1392 ، ساعت 12:07 ب ظ
مرسی ،تشکر،لطف کردین.
نقل قول
 
 
0 # مهتاب در تاریخ: جمعه 12 مهر 1392 ، ساعت 02:07 ب ظ
سلام استاد . وقتتون بخیر.
میشه به این سوالم جواب بدین که تا به حال با داوطلبینی که با تماس تلفنی یا حضوری در ارتباط بودید با چه رتبه ای خواهان پذیرش در رشته فیزیوتراپی بابل بودن؟
سپاس
نقل قول
 
 
0 # در جواب سلما در تاریخ: جمعه 12 مهر 1392 ، ساعت 08:07 ب ظ
خواهش میکنم.
نقل قول
 
 
0 # سارینا در تاریخ: شنبه 13 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ق ظ
سلام شهریه دندونپزشکی باخوابگاه16تا17 میلیونه یابدون خوابگاه؟ چقدرشهریه ترم اولش زیاده!!آخه تو دفترچه انتخاب رشته نوشته شهریه دندون7میلیونو سیصده که حدودا" سالی 14وششصد نهایت15تومن درمیاد. باوجوداینکه بابل سال اولشه واینکه دانشجوهای بین الملل بابل ازهمون امکانات سراسری استفاده میکنن وامکانات خاص دیگه ای نداره این هزینه سنگین واسه چیه؟!!
نقل قول
 
 
0 # امیرمحمد در تاریخ: شنبه 13 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
سلام خسته نباشد میخواستم بپرسم بابل واسه دندون تومرحله اول 125نفراعلام میکنه یاکمتر؟
نقل قول
 
 
0 # الهه در تاریخ: شنبه 13 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
سلام استادبزرگوار. تو نظرا خوندم که فرمودید برای دندون متقاضیایی داشتید که 3هزار یا4هزار بودن.این قضیه واسه قبل اعلام شدن نتایج آزاده یابعدش؟ یعنی امکان داره بااین رتبه رفته باشن آزاد و دیگه واسه مصاحبه نیان؟ ضمنا" به نظرتون به طور حدسی بارتبه6800شانس قبولی تو دندون رو دارم؟
نقل قول
 
 
0 # negar در تاریخ: یکشنبه 14 مهر 1392 ، ساعت 09:07 ب ظ
سلام استاد میخواستم بدونم من با تراز 4500 منطقه سه امکان داره قبول بشم
نقل قول
 
 
0 # محمد در تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
نحوه ی انتخاب رشته چطوریه
نقل قول
 
 
0 # sara در تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
الان میخوای محمد آقا؟؟
نقل قول
 
 
0 # فرانک در تاریخ: چهارشنبه 17 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
امروز 17 مهره ولی هنوز نتایج اولیه رو اعلام نکردن؟چرا اعلام نمیکنن؟تو سنجش زده بود 17 مهر ولی خبری نیست چرا؟
نقل قول
 
 
0 # elnaz در تاریخ: چهارشنبه 17 مهر 1392 ، ساعت 05:07 ب ظ
سلام استاد امروز جوابای بین الملل اومد
من دندون پزشکی بابل قبول شدم :D :lol: خیلی خوشحالم :P
میخواستم بدونم حدودا چند نفر تو مرحله اول قبول شدن؟
زمان مصاحبه کی میشه؟
نقل قول
 
 
0 # elnaz در تاریخ: چهارشنبه 17 مهر 1392 ، ساعت 05:07 ب ظ
استاد من علاوه بر دندونپزشکی بابل دندونپزشکی اصفهان هم قبول شدم آیا احتمال داره تو مصاحبه هیچ کدومو قبول نشم؟
نقل قول
 
 
0 # بهار در تاریخ: چهارشنبه 17 مهر 1392 ، ساعت 08:07 ب ظ
با سلام و خسته نباشید سوالی که من میخواستم بپرسم اینه که پذیرش بر اساس تراز است یا رتبه.چون در هر سه منطقه تراز منحصر به فرد است اما رتبه ها خیر.به عنوان مثال رتبه حدود 4000 منطقه 1 تقریبا 8000-7000 منطقه 2.
نقل قول
 
 
0 # نیکی در تاریخ: پنج شنبه 18 مهر 1392 ، ساعت 12:07 ق ظ
سلام ببخشید میخواستم بدونم کل شهریه ی دانشگاه بابل رشته ی پزشکی چقدر میشود ؟ایا درتمامی ترم ها عملی و نظری داریم؟شهریه ی ترم اول چقدر میشود؟یا سال اول؟علی الحساب باید چقدر داده شود؟
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: پنج شنبه 18 مهر 1392 ، ساعت 05:07 ب ظ
سلام جناب دکتر ممنون از اینکه به سوالاتمون با حوصله پاسخ میدهید :-)
من در رشته دندانپزشکی بین الملل بابل قبول شدم
آیا برای مصاحبه باید منتظر تماس دانشگاه برای واجدین شرایط باشم یا طبق تاریخ اعلام شده برای مصاحبه در اطلاعیه سایت دانشگاه عمل کنم آخه در بعضی سایت ها نوشته شده که بعداز اعلام اسامی توسط سنجش با واجدین شرایط برای مصاحبه تماس خواهد گرفته شد!!!!
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: پنج شنبه 18 مهر 1392 ، ساعت 06:07 ب ظ
ببخشید میخواستم بدونم مکان تحصیل بچه های بین الملل بابل کجاست؟ داخل همون داشگاه پزشکی بابله یا دانشگاه جدایی درنظر گرفنه شده؟
آیا بعد از قبولی در امتحان علوم پایه به دانشگاه پزشکی بابل منتقل میشویم؟! مثل دانشگاه بین الملل تهران که بچه ها اول تو کیش درس میخونن بعداز قبولی علوم پایه برمیگردن تهران!
نقل قول
 
 
0 # shima در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ق ظ
slm...kheyli khoshhalam ke phizioterapi ye babol o ovordam... vali nmidounam bayad chi kar konam?key vase marahele sabte namo mosahebe biyam babol? mishe lotfan begin marahelesh che jouriye?
kheyli mamnooon
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 10:07 ق ظ
با آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی
پاسخ به سوالات داوطلبین عزیز :
در مرحله اول 5 برابر ظرفیت دانشگاه بابل از طرف سازمان سنجش بعنوان قبولی اعلام شد که پس از انجام مرحله مصاحبه مجددا از طرف سازمان سنجش در بهمن ماه قبولی نهایی اعلام خواهد شد و از بین افراد قبول شده در این مرحله مطمئنا افرادی در مرحله نهایی پذیرفته نخواهند شد.
گزینش بر اساس تراز نمره است نه رتبه داوطلب.
شهریه حدودا سالی 15 میلیون برای پزشکی و 17 میلیون برای دندانپزشکی می باشد.
محل تحصیل در دوره علوم پایه ( تئوری) در محل دانشکده بین الملل بوده که خارج از دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشد ولی در بخش عملی و کارورزی و کارآموزی از امکانات دانشگاه و بیمارستانهای دانشگاه استفاده می شود.
برای دعوت به مرحله دوم و مصاحبه و مراحل آن از طریق سایت واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل پیگیری نمایید.
آدرس سایت واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل:
http://ib.mubabol.ac.ir
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 02:07 ب ظ
شیما (shima) جان تبریک میگم بهت . میتونم بپرسم با چه رتبه ای مرحله اول قبول شدید؟؟؟
نقل قول
 
 
0 # عرفان در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 07:07 ب ظ
سلام میخواستم بپرسم برای رشته دندونپزشکی تاچه ترازی قبول شدن؟ومررحله اول دقیقاچندنفراعلا م شده؟
نقل قول
 
 
0 # eli در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 07:07 ب ظ
سلام خسته نباشید.شهریه دنونپزشکی همراه باخوابگاه17تومن ه یابدون خوابگاه؟ضمناتود فترچه انتخاب رشته نوشته بودترمی 7میلیونوسیصد ک سالی 14وششصدمیشه پس چرا بابل 17تومنه؟
نقل قول
 
 
0 # مهتاب در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 08:07 ب ظ
سلام، ممنون که با حوصله به سوالات ما جواب میدین.
میخواستم بدونم حالا که اسامی مشخصه شده، شما اطلاع دارین برای فیزیوتراپی کمترین و بیشترین تراز دعوت شده به مصاحبه چند بودن؟
نقل قول
 
 
0 # مهتاب در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 08:07 ب ظ
نقل قول از الهام:
شیما (shima) جان تبریک میگم بهت . میتونم بپرسم با چه رتبه ای مرحله اول قبول شدید؟؟؟

منم تبریک میگم میشه لطفا بفرمایید با چه ترازی قبول شدین؟
نقل قول
 
 
0 # سمیه در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 09:07 ب ظ
سلام استاد خسته نباشید
من در انتخاب سوم دانشگاه تبریز و شیراز قبول شدم و بابل انتخاب 12 من بوده می توانم بیام بابل یا نه.شهر من رشت

واحد بین الملل:
این امر در اختیار دانشگاه بابل نمی باشد و ظاهرا باید به دانشگاههایی که قبول شدید برای مصاحبه بروید و بعد از قبولی نهایی به فکر انتقالی باشید که آن هم به سختی امکان پذیر خواهد بود.
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 10:07 ب ظ
با سلام
هنوز تراز نمره قبولی رشته های مختلف از طرف سازمان سنجش به دانشگاه بابل اعلام نشده است.
مبلغ شهریه بدون خوابگاه می باشد، هر دانشگاهی شهریه اش را خودش تعیین میکند و با شهریه سایر دانشگاهها ممکن است تفاوت داشته باشد.
نقل قول
 
 
0 # elnaz در تاریخ: جمعه 19 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
استاد عزیز ممنون ازینکه به سوالاتمون بخوبی جواب میدین :roll:
در یک جا پاسخ دادین که مکان تحصیل بچه های بین الملل از دانشکده پزشکی و دندانپزشکی جداست میشه بگین دقیقا دانشگاه بین الملل کجا میشه؟ آیا فقط در دانشکده ازهم جدان یا کلا دانشگاهشون هم فرق داره؟
مرسی :D
نقل قول
 
 
0 # یکتا در تاریخ: شنبه 20 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
آقای اصغرنیا خواهشا" آدرس دقیق دانشگاه رو لطف بفرمایید :cry:
نقل قول
 
 
0 # نیکی در تاریخ: شنبه 20 مهر 1392 ، ساعت 02:07 ب ظ
باسلام.لطفا" به چند سوال زیر پاسخ دهید،خواهش میکنم. چون مرا در تصمیم گیری یاری میکند:
1_آیا دانشگاه بابل مدرک بین المللی می دهد؟
2_این شهریه ای که شما نوشتین درسایت برای تمامی ترم ها ثابت است؟ چون هر ترم براساس تعداد واحد ها وعملی و تئوری بودنش حساب می شود؟ ترم اول چند واحد عملی و چند واحد نظری داره رشته ی پزشکی؟
3_مصاحبه که آزمون کتبی زبان انگلیسی داره چه جوریه؟باید تا چه حد زبان یاد داشته باشی؟
4_من که 2جا قبول شدم باید 2جا هم مصاحبه برم یا نه؟
5_من پزشکی بابل قبول شدم میتونم بجاش دندون همون جا بخونم؟
6_اگه امسال نرم سال بعد هم میتونم شرکت کنم؟
7_تا چه رتبه هایی یا تراز هایی برداشتن؟ایا معدل در قبولی نهایی تاثیر دارد؟
8_زمان مصاحبه ی دانشگاه بابل چه تاریخی هست؟
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: شنبه 20 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
با آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
محل واحد بین الملل : میدان شهید کشوری به سمت دانشگاه علوم پزشکی(خیابان شهید سرگرد قاسمی) 50 متر بعد از بیمارستان شهید بهشتی می باشد.
دانشکده بین الملل یکی از دانشکده های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشد.
شهریه در تمامی ترم ها ثابت نیست و بسته به تعداد واحد و همچنین تورم سالیانه امکان تغییر شهریه وجود دارد.
افرادی که در دو محل پذیرفته شدند باید در مرحله مصاحبه هر دو محل شرکت نمایند.
آزمون زبان انگلیسی عمومی در سطح کنکور سراسری می باشد.
قبول شدگان هر رشته ای فقط در همان رشته می توانند ادامه تحصیل دهند و امکان تغییر رشته وجود ندارد.
زمان ثبت نام و بقیه مراحل مربوط به مرحله مصاحبه در سایت واحد بین الملل وجود دارد.
پاسخ سایر سوالات را از طریق دفترچه راهنمای سازمان سنجش پیگیری و دریافت نمایید.
نقل قول
 
 
0 # مبین م در تاریخ: یکشنبه 21 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ق ظ
با عرض سلام و خسته نباشید_رشته هایی که در واحد بین الملل پذیرفته شدم دارو رامسر و پزشکی بابل بوده ایا باید مصاحبه هر دو رشته را بروم؟و اگر مثلا یکی را نروم چه می شود؟مدت زمان ازمون زبانی که از پذیزفته شدگان گرفته می شود چقدر است؟
با تشکر

واحد بین الملل:
باآرزوی توفیق
شما برای مرحله مصاحبه هم به رامسر و هم به بابل مراجعه نمایید و پیگیر قبولی در هر دوجا باشید و اگر به جایی مراجعه نکنید بمنزله انصراف در آنجا خواهد بود و با توجه به اینکه فعلا قبولی ها بصورت چند برابر ظرفیت اعلام شده است نباید شانس قبولی تان را کم نمایید. مدت زمان آزمون زبان فعلا مشخص نیست.
نقل قول
 
 
0 # sahel در تاریخ: یکشنبه 21 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
سلام استادبزرگواروقت تون بخیر.میخواستم بپرسم امکانش هست ک بفرمایید پایینترین ترازی ک دندانپزشکی بابل قبول شده چنده؟من ترازم8840.ب نظرتون چقدرشانس واسه قبولیه نهایی دارم؟

واحد بین الملل:
فعلا چیزی مشخص نیست و شما برای آزمون زبان خودتان را آماده کنید.
نقل قول
 
 
0 # محمدرضا در تاریخ: یکشنبه 21 مهر 1392 ، ساعت 05:07 ب ظ
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم بین الملل بابل به غیر آزمون کتبی زبان، دیگه مصاحبه ی شفاهی نداره؟

واحد بین الملل:
با آرزوی موفقیت
فعلا تصمیم بر برگزاری آزمون زبان می باشد و در صورت هرگونه تغییر در برنامه دانشگاه مراتب از طریق سایت واحد بین الملل دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
نقل قول
 
 
0 # سدنا در تاریخ: دوشنبه 22 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
استاد ازتون خواهش می کنم بفرمایید واسه این مرحله دقیقا چند نفر واسه دندانپزشکی معرفی شدن؟خواهشا نفرمایید چندبرابر. بفرمایید دقیقاچندنفر؟ ضمناآخرین تراز قبولیشم لطفابفرمایید.

واحد بین الملل:
با آرزوی موفقیت
ظرفیت دندانپزشکی 25 نفره و 5 برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش اعلام شد. اولاآخرین تراز قبولی هنوز مشخص نیست و دانستن یا ندانستن آن تفاوتی ندارد و کمکی به کسی نخواهد بود در ثانی این اطلاعات محرمانه بوده و فقط در اختیار دانشگاه و سازمان سنجش می باشد.
نقل قول
 
 
0 # امیرعلی در تاریخ: دوشنبه 22 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
سلام میخواستم بپرسم چرا شهریه دندون بابل از همه جا بیشتره؟ ضمنا وام هم میدید؟ چرااین قسمت هنوز تو سایت دانشگاه راه اندازی نشده؟
نقل قول
 
 
0 # امیر در تاریخ: دوشنبه 22 مهر 1392 ، ساعت 11:07 ب ظ
با درود فراوان_فونت و آرایش سوال زبان دقیقا" مثل کنکور سراسریه؟ یعنی ریدینگ و کلوز تست داره؟
نقل قول
 
 
0 # مهنا در تاریخ: سه شنبه 23 مهر 1392 ، ساعت 07:07 ب ظ
سلام .بچه هایی که به این سایت سرمیزنن لطفا اگه دندونپزشکی قبول شدن و قصددارند که برن ترازشونو بگن!!!
نقل قول
 
 
0 # مریم در تاریخ: یکشنبه 28 مهر 1392 ، ساعت 01:07 ب ظ
سلام میخواستم بدونم آیا میشه مدارک مورد نیاز برا ثبت نام رو یکی از دوستام ببره دانشگاه و منو ثبت نام کنه یااینکه حضور خود داوطلب ضروریه؟
یه سوال دیگه هم داشتم ایا نمیشه فقط کپی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی رو بیارم آخه اصلشون رو تحویل دانشگاهی که دارم توش درس میخونم دادم؟

واحد بین الملل:
با سلام و آرزوی توفیق
مدارک ثبت نام را خود داوطلب باید بصورت حضوری تحویل دهد و ثبت نام کند. کپی مدارک دیپلم هم قابل قبول می باشد.
نقل قول
 
 
0 # فاطمه در تاریخ: پنج شنبه 02 آبان 1392 ، ساعت 11:08 ق ظ
سلام استادخسته نباشید وقتتون بخیر.امکانش هست تو سایت خود دانشگاه بین الملل عکسه دانشگاه روبذارید!باتشکر

واحد بین الملل:
با سلام و آرزوی توفیق
ساختمان واحد بین الملل در حال ساخت و ساز و تعمیرات می باشد و انشاالله در دهه فجر امسال افتتاح می شود، به محض نصب تابلوی دانشگاه و تعمیرات محوطه عکس های آن در سایت دانشگاه گذاشته خواهد شد.
نقل قول
 
 
0 # sara در تاریخ: جمعه 03 آبان 1392 ، ساعت 11:08 ق ظ
salam mikhastam bedunam man natoonestam moqeye entekhab reshteye koonkoore sarasari eqdam konam. emkanesh hast ba eraye javabe konkur va hamchenin moaddelam dar daneshgahetan sabtenam konam? baraye marhaleye mosahebe ham amade sham?

واحد بین الملل:
با سلام و آرزوی توفیق
تنها روش ورود به دانشگاه بین الملل علوم پزشکی شرکت در کنکور سراسری و انتخاب رشته بین الملل و اعلام قبولی آن از طرف سازمان سنجش کشور می باشد.
نقل قول
 
 
0 # مرسده در تاریخ: جمعه 03 آبان 1392 ، ساعت 07:08 ب ظ
سلام میخواستم بدونم امتحان زبان چقدر تاثیر داره؟ و اینکه علاوه بر معدل دیپلم معدل پیش هم مهمه؟

واحد بین الملل:
با سلام و آرزوی توفیق
در حال حاضر تنها عامل امتیاز آور آزمون زبان می باشد چون نمره تراز زیرگروه یک کنکور و معدل کتبی دیپلم تثبیت شده است ، بنابراین فعلا باید تلاشتان فقط برای آزمون زبان باشد. ملاک معدل کتبی دیپلم است.
نقل قول
 
 
0 # مهتاب در تاریخ: یکشنبه 05 آبان 1392 ، ساعت 11:08 ق ظ
سلام. ببخشید میشه بگید ازمون زبان چند ساعت طول میکشه؟؟
نقل قول
 
 
0 # مرسده در تاریخ: دوشنبه 06 آبان 1392 ، ساعت 05:08 ب ظ
سلام ممنون از اینکه به سوالات جواب میدین من انتخاب اولم بابل و انتخاب دومم رامسر بود که هر دو هم قبول شدم اما از یکی از دوستام شنیدم که اون هایی که یه واحد بین الملل ثبت نام کردن شانس قبولی براشون بیشتر یعنی من با تراز بهتر به خاطر اینکه دوتا دانشگاه انتخاب کردم شانسم کم تره؟
نقل قول
 
 
0 # علی در تاریخ: سه شنبه 07 آبان 1392 ، ساعت 12:08 ب ظ
سلام بعضی قسمتهاي سایت هنوز فعال نیست. لطفا" اقدام کنید..تشکر
نقل قول
 
 
0 # علی در تاریخ: پنج شنبه 09 آبان 1392 ، ساعت 02:08 ب ظ
سلام آقای اصغرنیا.این ساختمونی ک قرازه واسه واحدبین الملل باشه نوساخته یا اینکه دارین جایی روتعمیر می کنید؟تشکر
نقل قول
 
 
0 # صبا در تاریخ: شنبه 11 آبان 1392 ، ساعت 12:08 ق ظ
سلام خسته نباشید. میشه بگید تاحالا چند نفر واسه دندانپزشکی ثبت نام کردن؟ تشکر
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: شنبه 11 آبان 1392 ، ساعت 11:08 ق ظ
سلام خسته نباشید استاد.
برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان زبان حضور خود داوطلب اجباری است؟؟
نقل قول
 
 
0 # علی در تاریخ: یکشنبه 12 آبان 1392 ، ساعت 10:08 ب ظ
چرادیگه کسی جواب نمیده؟
نقل قول
 
 
0 # هستی در تاریخ: دوشنبه 13 آبان 1392 ، ساعت 01:08 ق ظ
سلام.بچه هایی که به این وبسايت سرمیزنن اگه دندانپزشکی قبول شدن لطفا ترازشونو بگن؟البته اگه بالای8800 هست
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: دوشنبه 13 آبان 1392 ، ساعت 07:08 ق ظ
با سلام آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
آزمون زبان یکساعت می باشد.

کسانی که در 2 محل قبول شدند، قبولی نهایی شان بستگی به اولویتی است که خودشان در آذرماه انتخاب می کنند و در حال حاضر از شانس مساوی برخوردارند و اینکه کدام دانشگاه را اولویت اولشان انتخاب کرده اند،در نتیجه تاثیری ندارد.

برای ساختمان دانشکده از ساختمانهای در اختیار دانشگاه استفاده شده و در حال تعمیرات و آماده سازی آن هستند.

برای راه اندازی سایر قسمت های سایت دانشکده در آینده نزدیک اقدام خواهد شد.

آمار ثبت نام نهایی:
پزشکی 120 نفر، دندانپزشکی 92 نفر، فیزیوتراپی 40 نفر، علوم آزمایشگاهی 2 نفر که به حد نصاب نرسید.

حضور فرد دیگری برای دریافت کارت ورود به جلسه با بهمراه داشتن کارت شناسایی معتبر از داوطلب بلامانع است.
نقل قول
 
 
0 # هستی در تاریخ: دوشنبه 13 آبان 1392 ، ساعت 07:08 ب ظ
استاد سلام. خسته نباشید. فرمودید از ساختمانهای دراختیار خود دانشگاه استفاده میشه. یعنی تو خود علوم پزشکی بابله؟ یا همون آدرسی که فرمودید نزدیک بیمارستان شهیدبهشتیه؟ تصمیم نهایی گرفته شده که کجاباشه؟

واحد بین الملل:
با آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
محل واحد بین الملل دانشگاه همون ساختمان های نزدیک بیمارستان شهید بهشتی بوده که در حال حاضر در دست تعمیرات می باشد.
نقل قول
 
 
0 # فاطمه در تاریخ: دوشنبه 13 آبان 1392 ، ساعت 07:08 ب ظ
سلام نفرمودید آزمون چندسواله؟وآیا همه ی سوالات تستیه؟ تشکر
نقل قول
 
 
0 # دایان در تاریخ: شنبه 18 آبان 1392 ، ساعت 11:08 ب ظ
با سلام_از معرفی شدگان رشته های بین الملل علوم پزشکی سال 92 می باشم در تاریخ 2/9/92 الی 12/9/92 یکی از شهر ها را به عنوان انتخاب اول برگزینم و اگر در الویت اول قبول نشوم سازمان سنجش الویت دوم معرفی شده مرا انتخاب می کند؟یا از گردونه قبول شدگان بین الملل علوم پزشکی خارج می شوم_با تشکر
نقل قول
 
 
0 # کیمیا در تاریخ: یکشنبه 19 آبان 1392 ، ساعت 08:08 ب ظ
سلام.خسته نباشید. وقت همگی بخیر.
میخواستم بپرسم بچه های منطقه 1 با چه رتبه و ترازی دندون و پزشکی بابل قبول شدن؟؟؟؟
من ترازم 7900 منطقه 1 بود.اما قبول نشدم.و 10 تا انتخاب دندون و پزشکی بین الملل داشتم که اولیش بابل بود.فقط پزشکی گرگان قبول شدم.فقط سال سوم دبیرستان تهران بودم و بقیه رو بابل زندگی کردم که سهمیه ی منطقه 1 شدم :sad: :sad: میخواستم بدونم اگه گرگان قبول شم میشه انتقالی گرفت؟؟؟

واحد بین الملل:
با آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
تراز نمره معرفی شدگان به واحد بین الملل بابل از 9100 تا 8100 در منطقه یک بوده است.
انتقال در واحد بین الملل بسیار مشکل و حتی غیرممکن می باشد و بستگی به شرایط دانشگاه مبدا خواهد داشت.
نقل قول
 
 
0 # بهار در تاریخ: چهارشنبه 22 آبان 1392 ، ساعت 08:08 ب ظ
سلام استاد گرامی من کارشناسی ارشد شیمی هستم ولی علاقه زیادی به رشته فیزیوتراپی دارم میخواستم راهنماییم کنید که حدود چه رتبه ایی بیارم فیزیوتراپی بین الملل بابل قبول میشم. خواهش میکنم راهنماییم کنید. سپاسگزارم

واحد بین الملل:
با آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
این بستگی به تمایل افراد برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی دارد و هر سال با سال دیگر متفاوت می باشد، امسال از رتبه 4500 تا 19500 در 2 برابر ظرفیت قبول شدگان وجود داشته و شانس قبولی نهایی به احتمال زیاد در حدود رتبه های 11 تا 12 هزار می باشد.
نقل قول
 
 
0 # لاله در تاریخ: پنج شنبه 23 آبان 1392 ، ساعت 11:08 ب ظ
با سلام_نتیجه آزمون زبان کی اعلام میشه؟

واحد بین الملل:
با آرزوی توفیق بعرض می رساند نتایج آزمون زبان در اختیار دانشگاه بوده و اعلام نخواهد شد.
نقل قول
 
 
0 # elnaz در تاریخ: جمعه 24 آبان 1392 ، ساعت 08:08 ق ظ
سلام استاد
ببخشید میشه در مورد انتخاب اولویت ها بیشتر توضیح دهید؟
من دندانپزشکی بابل و اصفهان قبول شدم. اگر اولویت اول خودم رو اصفهان واولویت دومم رو بابل انتخاب کنم ولی اصفهان قبول نشم اونوقت شانسی برای قبولی در بابل دارم؟ ترازم 8700 منطقه 2 هست
کلا سازمان سنجش بر چه اساس گزینش میکنه؟
لطفا راهنماییم کنید من واقعا نمیدونم چکار کنم!!

واحد بین الملل:
با آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
اولویت ها مثل انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد و اگر در اولویت اول قبول نشدید از شانس قبولی شما در اولویت دوم کم نخواهد شد.
ملاک گزینش افراد از طرف سازمان سنجش بر اساس نمره تراز کنکور و در نظر گرفتن سهمیه ها خواهد بود مثل قبولی کنکور سراسری.
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: جمعه 24 آبان 1392 ، ساعت 08:08 ق ظ
ببخشید میشه بگین که شهریه دندانپزشکی تا آخرش سالی 17 میلیونه؟ یا هرسال افزایش پیدا میکنه؟
میشه بگین حدودا" برای کل دوره دندونپزشکی شهریه چقدر میشه؟ لطفا بگین!! آخه میخوام بدونم تموم کردن دندونپزشکی در کل چقدر هزینه برمیداره!؟

واحد بین الملل:
با آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی
روز چهارشنبه 29 آبان اسامی قبول شدگان 3 برابر ظرفیت واحد بین الملل دانشگاه در سایت واحد قرارداده شد.
شهریه ها در هر سال با توجه به نرخ تورم قابل افزایش بوده و ثابت نمی باشد و بطور دقیق نمی شود برآورد نمود که کل شهریه دوره تحصیل چقدر خواهد شد.
نقل قول
 
 
0 # مینا در تاریخ: شنبه 25 آبان 1392 ، ساعت 11:08 ق ظ
نقل قول از elnaz:
سلام استاد
ببخشید میشه در مورد انتخاب اولویت ها بیشتر توضیح دهید؟
من دندانپزشکی بابل و اصفهان قبول شدم. اگر اولویت اول خودم رو اصفهان واولویت دومم رو بابل انتخاب کنم ولی اصفهان قبول نشم اونوقت شانسی برای قبولی در بابل دارم؟ ترازم 8700 منطقه 2 هست
کلا سازمان سنجش بر چه اساس گزینش میکنه؟
لطفا راهنماییم کنید من واقعا نمیدونم چکار کنم!!

خب معلومه که دارین. وگرنه دو تا انتخاب که بهمون نمیدادن. منم دو جا قبول شدم و اولویت دومم بابله خیالت راحت دوست عزیز
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: جمعه 01 آذر 1392 ، ساعت 05:09 ب ظ
استاد میشه به این سوالم جواب بدین.
برای رشته فیزیوتراپی رتبه هایی که در پاسخ یکی از دوستان گفتین برای منطقه دو بوده؟
شما رتبه زیرگروه رو در نظر میگیرید یا رتبه کل با اعمال سهمیه؟
پیشاپیش از کمکتون ممنون استاد

واحد بین الملل:
با آرزوی توفیق برای داوطلبان گرامی
رتبه ها مربوط به منطقه دو بوده است ، ملاک پذیرش نمره تراز زیر گروه یک می باشد نه رتبه کل.
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: یکشنبه 03 آذر 1392 ، ساعت 05:09 ب ظ
ببخشید
پس میشه لطفا بگید شما حدس میزنید از چه نمره تراز تا چه نمره ترازی برای بهمن ماه در رشته فیزیوتراپی پذیرش میشن؟
نقل قول
 
 
0 # هستی در تاریخ: دوشنبه 04 آذر 1392 ، ساعت 01:09 ق ظ
سلام استاد.وقتتون بخیر.ببخشید میشه بفرمایید چرا 3برابر اعلام کردید؟ شما همون تعدادی که اومده بودن واسه آزمون زبان رو به سنجش اعلام کردید پس امتحان واسه چی بود؟ ما تا بهمن خیلی وقتمون تلف میشه کاش هرچه زودتر تکلیفمون رو مشخص میکردید.
نقل قول
 
 
0 # من در تاریخ: سه شنبه 05 آذر 1392 ، ساعت 09:09 ق ظ
منم با هستی موافقم اگه ممکنه حداقل بر اساس رتبه و تراز و امتیاز و این جور چیزا این سه برابری که معرفی کردین رو رتبه بندی کنین و تو سایت بذارین تا ببینیم جز 25 نفر اول هستیم یا نه. من جای دیگه ای جزء قبولی های نهایی اعلام شدم و فقط به خاطر این که دوست دارم بابل باشم دارم ریسک می کنم و واسه ثبت نام اون که همین فرداست نمیرم. اگه تکلیفمون رو زودتر مشخص می کردین لااقل واسه جاهای دیگه که قبول شدیم اقدام می کردیم :sad:
نقل قول
 
 
0 # من در تاریخ: سه شنبه 05 آذر 1392 ، ساعت 09:09 ق ظ
در ضمن من روز امتحان خیلی از بچه ها رو دیدم که از شهریه ها اطلاع دقیقی نداشتن.حتی خیلیا با حساب این که شهریه در حد دانشگاه آزاده، اومده بودن جلو. خب چرا از میزان دقیق شهریه ها بچه ها رو مطلع نمی کنین که فقط اونایی که واقعا از پس شهریه برمیان الان بابل رو انتخاب کنن. مثل دانشگاهای دیگه. مثلا همین جایی که من قبول شدم بهم زنگ زدن و گفتن این شرایط ماست اگه میخواین 4شنبه بیاین ثبت نام. توروخدا حداقل واسه افزایش ظرفیتتون با سازمان سنجش صحبت کنین. من شنیدم اردبیل و همدان این کارو کرده. باور کنین بهمن واسه اعلام اینکه قبول نشدیمو باید دوباره کنکور بدیم خیلی دیره آقای دکتر :cry:
نقل قول
 
 
0 # bahar در تاریخ: سه شنبه 05 آذر 1392 ، ساعت 03:09 ب ظ
salam mamnon ke baraye ma vaght mizarid. mantaghe 3 baraye ghaboli dar reshte fiziotorapi bayad rotbe zire 10000 biare ? rotbe balaye 10000 ham shanse ghaboli dare? sepas
نقل قول
 
 
0 # زهرا در تاریخ: جمعه 08 آذر 1392 ، ساعت 12:09 ق ظ
سلام جناب آقای اصغرنیا.میخواست م خواهش کنم حداقل یه لطفی کنید تکلیف مارو مشخص کنید که بدونیم تو چند نفراصلی هستیم یانه به خدا تا بهمن خیلی وقتمون تلف میشه. خدارو خوش میاداین همه انتظار بکشیم؟!! توروخدا........ ....
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: جمعه 08 آذر 1392 ، ساعت 05:09 ب ظ
با سلام و آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
سازمان سنجش 6.5 برابر ظرفیت دانشگاه را مرحله اول به بابل اعلام نمود و بر اساس تصمیم مسئولین دانشگاه برای اینکه ظرفیت دانشگاه خالی نماند مقرر گردید 3 برابر ظرفیت پس از ازمون زبان و جمع بندی نهایی به سازمان سنجش اعلام گردد ، بهر حال چه 3برابر و چه 2 برابر و یا هر تعداد دیگر اعلام می شد داوطلبین بایستی تا اواسط بهمن منتظر اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش باشند ، چرا که سازمان سنجش با در نظر گرفتن سهمیه های مناطق و... نسبت به اعلام نتایج اقدام خواهد نمود و دانشگاه از نتایج نهایی اطلاع دقیق ندارد و قابل اعلام نخواهد بود ولی بطور کلی شانس قبولی نهایی برای داوطلبین رشته پزشکی تراز نمره بالای 8400 ، رشته دندانپزشکی تراز بالای 8800 و رشته فیزیوتراپی تراز بالای 7700 خواهد بود.
منطقه 3 رتبه بالای 10000 در فیزیوتراپی قبول نخواهد شد..
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: جمعه 08 آذر 1392 ، ساعت 05:09 ب ظ
با آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی
جدول شهریه ها در سایت واحد بین الملل اعلام شده است و در همین سایت هم در صفحات قبل در سوال داوطلبین آورده شد .
پزشکی سالی 15 میلیوت تومان
دندانپزشکی سالی 17 و فیزیو تراپی 5.5
البته این شهریه سالانه با توجه به نرخ تورم و تصویب هیئت امنای دانشگاه قابل افزایش می باشد.
نقل قول
 
 
0 # هستی در تاریخ: جمعه 08 آذر 1392 ، ساعت 11:09 ب ظ
سلام استاد مرسی که جوابمونو دادید فقط میخواستم بدونم تکلیف آزمون زبان این وسط چی میشه؟؟یعنی اگه ترازمون 8800 باشه یا پایینتر ولی آزمون زبانمونو خوب داده باشیم احتمالش هست که قبول نشیم؟ تورو خدا یه کم دقیقتر بگید.این تراز8800ای که فرمودید خوش بینانست بدبینانست یا واقع بینانه؟؟؟ اقای اصغرنیا شما خیلی مهربونید حتی اونروز که سرجلسه اومدید آدم واقعا آرامش می گرفت حالا بااین همه مهربونی دلتون میاد دلمونو بشکونید؟خواهشاج واب بدید!!!!!!!!!!! !!!
نقل قول
 
 
0 # نازنين در تاریخ: شنبه 09 آذر 1392 ، ساعت 01:09 ب ظ
سلام وقتتون بخير. تو سايت نوشته شده براي ثبت نام نهايي بايد تو سايت سازمان سنجش بريم .ولي هيچ جايي براي ثبت نام تو سايت سازمان سنجش نيست .ميشه لطف كنيد بگين كجا بايد ثبت نام كنيم؟؟؟؟
نقل قول
 
 
0 # هستی در تاریخ: شنبه 09 آذر 1392 ، ساعت 04:09 ب ظ
سلام آخه من ترازم 8841 و به نظر خودم آزمون زبانمو خوب دادم یعنی امکانش هست قبول نشم؟اگه نه لطفابگید که ازالان دوباره واسه کنکور شروع کنم. بالاخره دوماه هم خیلی باارزشه آخه من اولویت دوممو نمیرم چون مامان بابام راضی نمیشن تنهااگه بابل قبول شم میتونم برم آخه بومی همینجام.استادخو اهش میکنم جوابموبدید من بایدچیکار کنم این دو دلی خیلی خیلی سخته. تمرکز درس خوندنو ازم میگیره. حداقل اگه تکلیفم معلوم باشه میتونم تمرکز کنم و شروع کنم امابرام خیلی باارزشه که بابل قبول شم خواهشا" جوابمو بدید خیلی خیلی خیلی تشکر!!!!!!!!
نقل قول
 
 
0 # آرمان در تاریخ: شنبه 09 آذر 1392 ، ساعت 06:09 ب ظ
سلام خسته نباشید میشه بگین آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی 92 در منطقه 1 چند بوده؟ ممنون.
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: شنبه 09 آذر 1392 ، ساعت 09:09 ب ظ
با آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
اعلام اسامی قبول شدگان نهایی با لحاظ کردن سهمیه های مناطق و ... از سوی سازمان سنجش صورت می گیرد و اطلاعات داده شده از سوی این واحد دقیق نبوده و داوطلبین محترم بایستی تا اواسط بهمن منتظر اعلام نتیجه از سوی سازمان سنجش باشند.
واحد بین الملل از دادن اطلاعات بیشتر معذور می باشد و نمرات تراز و..... محرمانه می باشد.
ثبت نام نهایی منظور نظر نبوده و هدف از بیان آن انتخاب رشته در سایت سازمان ستجش می باشد.
نقل قول
 
 
0 # فاطمه در تاریخ: دوشنبه 11 آذر 1392 ، ساعت 12:09 ق ظ
سلام.ببخشید ا گر پذیرش بر اساس نمرات علمی و آزمون زبان باشه پس چرا اطلاعات باید محرمانه باشه؟؟واینکه گزینش سنجش بر اساس لیستی هست که دانشگاه ها بهشون اعلام میکنه.25 نقر اول قبول قطعی هستند و اگه هر کدام از این نفرات نروند نفرات 26 به بعد اعلام میشه.
نقل قول
 
 
0 # علی در تاریخ: دوشنبه 11 آذر 1392 ، ساعت 02:09 ب ظ
سلام .اگه شما25 نفر اعلام کنید و همزمان دانشگاه آزاد هم تکمیل ظرفیت بده و یه سری برن آزاد و ظرفیت خالی بشه اونوقت شماهم تکمیل ظرفیت اعلام میکنید یااز همون اول بیشتراز 25نفراعلام میکنید؟
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: چهارشنبه 13 آذر 1392 ، ساعت 06:09 ق ظ
باسلام و آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
اعلام قبولی نهایی توسط سازمان سنجش با در نظر گرفتن سهمیه های مناطق ، شاهد و رزمندگان صورت می گیرد و دقیقا مشخص نیست که سهمیه هر منطقه چقدر است.
سازمان سنجش در ایتدای امر چند نفری بیش از ظرفیت اصلی را بعنوان قبولی اعلام می نماید تا اگر افرادی بهر دلیلی ثبت نام نکردند ظرفیت دانشگاه خالی نماند و حتی در صورت تکمیل نشدن ظرفیت مجددا از افرادی که بالاترن نمره را در ادامه لیست دارند بعنوان قبولی معرفی خواهد کرد تا در هر صورت ظرفیت دانشگاه تکمیل گردد.
نقل قول
 
 
0 # علی در تاریخ: چهارشنبه 13 آذر 1392 ، ساعت 04:09 ب ظ
سلام یعنی دندون 25 نفر میخواد چند نفر اعلام میکنید؟
نقل قول
 
 
0 # soha در تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392 ، ساعت 04:09 ب ظ
سلام بعضی دانشگاها مثل شیرازو تبریز درخواست کردن که ظرفیتشون بیشتر بشه و اینطور که معلومه سازمان قبول کرده. آیا شما هم چنین پیشنهادی داده اید؟ یعنی امکانش هست که پزشکی بیشتر از35 نفر و دندون بیشتر از 25 نفر بگیرید؟
نقل قول
 
 
0 # هستی در تاریخ: دوشنبه 18 آذر 1392 ، ساعت 06:09 ب ظ
سلام استاد وقتتون بخیر. میخواستم بپرسم یعنی اونیکه ترازش 8800 باشه حتما حتما دندون قبوله؟؟؟؟؟ خواهشا" جواب بدید!!!!!! مرسی
نقل قول
 
 
0 # محمد در تاریخ: جمعه 22 آذر 1392 ، ساعت 12:09 ب ظ
یعنی من با تراز8759 و معدل 18.65 دندون قبول نمیشم؟
نقل قول
 
 
0 # محمد در تاریخ: جمعه 22 آذر 1392 ، ساعت 12:09 ب ظ
پس چرا میگید معدل مهمه؟ اینطور که پیداست هیچ چیزی به اندازه تراز مهم نیست یعنی. با معدل17 و تراز 8850 قبولن اما با 8750 و معدل 18.70 قبول نیستن؟؟؟ یعنی این عادلانه است؟؟؟
لطفا جواب بدین تا وضعیت خودمون رو بدونیم.
نقل قول
 
 
0 # سمیه در تاریخ: جمعه 22 آذر 1392 ، ساعت 01:09 ب ظ
کسی که دانشگاه بین الملل شیراز یا تبریز قبول شده هیچ راهی وجود نداره که بیاد بابل؟
نقل قول
 
 
0 # حسینی در تاریخ: سه شنبه 03 دی 1392 ، ساعت 10:10 ب ظ
سلام استاد. میشه کاری کنید زودتر از نتیجه قبولی با خبر شیم؟؟؟؟ میشه اسم40 نفر اول برای پزشکی و 30 نفر اول برای دندون پزشکی رو در سایت دانشگاه بگذارید؟ میشه بگین تاثیر امتحان زبان و معدل کتبی سوم چند درصده؟؟
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: شنبه 07 دی 1392 ، ساعت 07:10 ق ظ
با آرزوی توفیق برای داوطلبین گرامی
با توجه به تعداد شرکت کنندگان مناطق 1، 2 و 3 در کنکور سراسری ، سازمان سنجش نسبت به تعیین درصد سهمیه مناطق مختلف برای ورود به دانشگاهها اقدام می نماید و به همین دلیل اعلام اسامی دقیق نفرات امکان پذیر نمی باشد.
نقل قول
 
 
0 # امیرمحمد در تاریخ: شنبه 28 دی 1392 ، ساعت 12:10 ب ظ
سلام استاد خواهشا" میشه بفرمایید جواب کی میاد و شروع کلاسا چه زمانیه؟ ضمنا مکان دانشگاه کجاست و کی افتتاح میشه؟
نقل قول
 
 
0 # مهتاب در تاریخ: یکشنبه 29 دی 1392 ، ساعت 06:10 ب ظ
سلام استاد گرامی
میشه یه عکس از دانشگاه قرار بدین؟
نقل قول
 
 
0 # پرديس در تاریخ: پنج شنبه 03 بهمن 1392 ، ساعت 01:11 ب ظ
سلام،اعلام نتايج نهايي براي كسايي كه قبول شدن الويت بندي هم كردن كي مياد؟!!
از چند بهمن ميريم سر كلاس؟؟!!!!!
جواب بدين لطفاً خسته شديم از انتظار
نقل قول
 
 
0 # پرديس در تاریخ: پنج شنبه 03 بهمن 1392 ، ساعت 01:11 ب ظ
سلام،جواب نهايي كي اعلام ميشه؟!از چند بهمن ميريم سر كلاسامون؟!دير شد..:(خسته شديم جواب بدين لطفاً..
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: جمعه 04 بهمن 1392 ، ساعت 12:11 ب ظ
با سلام و آرزوی توفیق برای داوطلبان گرامی
نتایج قبولی همانگونه که قبلا به اطلاع رساندیم بنا به گفته سازمان سنجش در دهه دوم بهمن توسط سازمان سنجش اعلام می گردد.ما هم از تاریخ دقیق بی خبریم.
شروع کلاسها بعد از اعلام قبولی و ثبت نام می باشد.
تابلوی واحد بین الملل تا 12 بهمن نصب خواهد شد و پس از نصب تابلوی سردرب ورودی دانشگاه عکس مناسبی از نمای دانشگاه تهیه و در سایت قرار خواهد گرفت.
نقل قول
 
 
0 # مهتاب در تاریخ: جمعه 04 بهمن 1392 ، ساعت 05:11 ب ظ
سلام استاد، این اطلاعیه که تو سایت سنجش زده مربوط به مامیشه دیگه؟!
تو اطلاعیه گفتن هفتم یعنی دوشنبه اعلام میشه!
نقل قول
 
 
0 # الی در تاریخ: شنبه 05 بهمن 1392 ، ساعت 10:11 ق ظ
سلام استاد
نتایج 7ام میاد اونوقت شروع کلاسها چه زمانیه؟ ضمنا چرا سایت بین الملل حذف شده؟
نقل قول
 
 
0 # سوگل در تاریخ: یکشنبه 06 بهمن 1392 ، ساعت 02:11 ب ظ
سلام.خسته نباشید.من منطقه 2 هستم و تراز زیر گروه 1 من 8364.میخواستم بدونم احتمال قبولی در رشته ی پزشکی با این ترازو دارم؟ ممنوم میشم جواب بدید اخه خیلی نگرانم!!!!!!
نقل قول
 
 
0 # سوگل در تاریخ: یکشنبه 06 بهمن 1392 ، ساعت 02:11 ب ظ
سلام خسته نباشید.من با تراز 8364 منطقه 2 احتمال داره پزشکی قبول شم؟؟؟؟خیلی نگرانم!!!!!!!! :cry:
نقل قول
 
 
0 # نفیسه در تاریخ: یکشنبه 06 بهمن 1392 ، ساعت 05:11 ب ظ
با عرض سلام و خسته نباشیدمن جزئ کنکوری های 93 هستم.خواستم بدونم برای قبولی در شاخهی پزشکی و دندان پزشکی بین الملل ترازم باید در کنکور چند بشه تا قبول شم.خواهش میکنم بهم جواب بدین.خیلی استرس دارم و جوابتون خیلی برام مهمه.
نقل قول
 
 
0 # نفیسه در تاریخ: یکشنبه 06 بهمن 1392 ، ساعت 05:11 ب ظ
باعرض سلام و خسته نباشید .خواستم بدونم تراز قبولی پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه بین الملل باید اخرش چند هزار باشه.خواهش میکنم جوابم رو بدید
نقل قول
 
 
0 # نفیسه در تاریخ: یکشنبه 06 بهمن 1392 ، ساعت 05:11 ب ظ
سلام خسته نباشید .خواستم بدونم تراز قبولی پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه بین الملل چند باید باشه.من جزئ کنکوری های 93 هستم تو رو خدا بهم جواب بدید.ممنونم.
نقل قول
 
 
0 # مرسده در تاریخ: سه شنبه 08 بهمن 1392 ، ساعت 01:11 ب ظ
سلام میشه درباره ی زمان و نحوه ثبت نام هم توضیح بدید سازمان سنجش اعلام کرده بود هر دانشگاه خودش اعلام خواهد کرد اما در سایت بابل اطلاعاتی وجود نداشت
نقل قول
 
 
0 # سوگل در تاریخ: جمعه 11 بهمن 1392 ، ساعت 12:11 ب ظ
سلام.ببخشید شما تکمیل ظرفیتم دارید؟؟؟برای رشته ی پزشکی
نقل قول
 
 
0 # سوگل در تاریخ: یکشنبه 13 بهمن 1392 ، ساعت 03:11 ب ظ
سلام ببخشید شما برای رشته پزشکی تکمیل ظرفیت میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول
 
 
0 # p در تاریخ: سه شنبه 15 بهمن 1392 ، ساعت 11:11 ب ظ
جناب دکتر اصغرنیا ایا تمام کسانی که بالاتر از تراز ۸۴۰۰ بودن در رشته پزشکی اعلام قبولی شدن ?
ممنون از پاسخگویی شما
نقل قول
 
 
0 # s در تاریخ: چهارشنبه 16 بهمن 1392 ، ساعت 02:11 ب ظ
با سلام و خسته نباشید:آیا آزمون زبان در قبولی ها اثر داشت در رشته فیزیوترابی؟لطفا جواب بدهید
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: شنبه 19 بهمن 1392 ، ساعت 11:11 ب ظ
با سلام و آرزوی توفیق برای داوطلبان گرامی
سایت واحد بین الملل حذف نشده و فعال می باشد.
شروع کلاس هااز 3 اسفند خواهد بود.
آزمون زبان در مرحله انتخاب 3 برابر ظرفیت تاثیرگذار بوده است ولی ملاک گزینش نهایی افراد توسط سازمان سنجش،نمره تراز کنکور بوده است.
ظرفیت واحد بین الملل تکمیل شده و امکان تکمیل ظرفیت وجود ندارد.
تراز نمره قبول شدگان در واحدهای بین الملل دانشگاه های مختلف یکسان نمی باشد ولی جهت اطلاع داوطلبین گرامی آخرین نمره تراز قبولی در بابل به شرح زیر بوده است:
پزشکی : 8367
دندانپزشکی: 8810
فیزیوتراپی: 7547
نقل قول
 
 
0 # الهام در تاریخ: سه شنبه 22 بهمن 1392 ، ساعت 06:11 ب ظ
سلام استاد وقتتون بخیر خسته نباشید میخواستم خواهش کنم اگه امکانش هست هرچه زودتر برنامه ی کلاسها رو روی سایت قرار بدید دلمون لک زده واسه دانشگاه ...خسته شدیم ازانتظار!!حداقل اینطوری یکم امیدوار میشیم که زمان زودتر میگذره..خیلی خیلی تشکر ک وقت باارزشتونو در اختیار ما میذارید و به سوالاتمون جواب میدید.انشاالله همیشه سلامت و پاینده باشید.خدایارتون .
نقل قول
 
 
0 # i در تاریخ: یکشنبه 27 بهمن 1392 ، ساعت 05:11 ب ظ
جناب دکتر سیستم اسکلتی نظری و عملی 6ساعت و مقدمات علوم پایه پزشکی ۴ساعت است.ولی در سایت ۸و۶ ساعت ثبت شده.ایا تعداد واحد ها بیشتر شده.البته نسبت به برنامه دانشکده پزشکی
نقل قول
 
 
0 # محمد در تاریخ: جمعه 09 اسفند 1392 ، ساعت 12:12 ق ظ
سلام جناب آقای دکتر اصغرنیا وقتتون بخیر.
تو رو خدا هرطور شده یه کاری بکنید ما همین دانشگاه بمونیم اون واحد بین الملل اصلا شبیه دانشگاه نیست مدارس ابتدایی بهتر و مجهزتره.
چه اشکالی داره ما از امکانات همین دانشگاه استفاده کنیم اینجا هرچی داره ساختمون حداقل یکی ازاون ساختمونایه در حاله ساختو واسه ما درنظر بگیرین.این درسته ک میگن بخشنامه اومده و باید بین الملل توهمین واحدباشه؟وای اگه بشه عالی میشه خیلی خیلی ازتون متشکریم برای تمام زحمات و تلاشهاتون
نقل قول
 
 
0 # رضا در تاریخ: یکشنبه 11 اسفند 1392 ، ساعت 03:12 ب ظ
سلام خدمت دکتر اصغر نیا
بنده یکی از دانشجویان پزشکی بین الملل دانشگاه بابل هستم.
از یکی از دوستان شنیدم که که چون سازمان سنجش 45 تا برای پزشکی اعلام کرده بود و 40 نفر ثبت نام کردند،دانشگاه 5 نفر خالی برای سازمان سنجش اعلام کرد تا جایگزین شوند.
آیا این صحت دارد؟
اگر صحت داشته باشد برای دندان پزشکی هم همین اتفاق افتاده است و من که ترازم با آخرین فرد قبول شده در دندان پزشکی اختلاف خیلی کمی داشت می توانم در تکمیل ظرفیت یا هرروش دیگری که این ظرفیت خالی را پر می کنند تغییر رشته دهم؟
ممنون می شوم پاسخ دهید
نقل قول
 
 
0 # بهار در تاریخ: جمعه 08 فروردين 1393 ، ساعت 12:01 ب ظ
سلام خسته نباشید. حالا که نتایج اعلام شده و کلاسا شروع شده تو رو خدا حداقل بگید بچه های منطقه 3 با چه رتبه ایی فیزیوترابی قبول شدن. سپاسگزارم
نقل قول
 
 
0 # امیر در تاریخ: دوشنبه 19 خرداد 1393 ، ساعت 03:03 ب ظ
با سلام، میخواستم بدونم آیا دانشگاه بین الملل بابل براى سال تحصیلی 93_94 هم جذب دانشجو دارد؟ من شنیده بودم براى سال آینده دیگه جذب دانشجو نداره و منحل میشه، آیا این صحت داره؟ خواهش جواب بدین، ممنون....
نقل قول
 
 
0 # مرجان حجتی پور در تاریخ: یکشنبه 01 تیر 1393 ، ساعت 10:04 ب ظ
باسلام خدمت شما..من دانشجوی سال اخر کاردرمانی دانشگاه تهران هستم.
یعنی خرداد 94تمام میکنم و فارغ میشم. می خواستم ببینم میتونم سال 94 فیزیوتراپی بین الملل شرکت کنم با وجود اینکه تعهد ب گذروندن دو سال طرح هستم؟

واحد بین الملل:
با سلام و آرزوی توفیق
ضوابط شرکت در آزمون کنکور سراسری را از دفترچه های راهنمای کنکور بایستی مطالعه نمایید تا متوجه شوید که آیا حق شرکت در کنکور را دارید یا خیر چراکه واحد بین الملل تنها از طریق کنکور سراسری دانشجو جذب می نماید .
نقل قول
 
 
0 # فاطیما -تبریز در تاریخ: سه شنبه 17 تیر 1393 ، ساعت 01:04 ب ظ
سلام میبخشین اخرین تراز قبولی دانشگاه تون برای رشته های پزشکی و دندان و دارو چنده؟ رتبه منطقه 1 چند هستن؟
مرسی
نقل قول
 
 
0 # يگانه در تاریخ: چهارشنبه 08 مرداد 1393 ، ساعت 06:05 ق ظ
سلام خسته نباشيد
يه سوال ميخواستم بپرسم
دندون پزشكي بين الملل بابل تا چه رتبه اي ميگيره؟؟؟
مرسي
نقل قول
 
 
0 # dme در تاریخ: یکشنبه 12 مرداد 1393 ، ساعت 06:05 ب ظ
سلام .با توجه به نداشتن پرديس چگونه دانشگاه علوم بزشكي بابل این تعداد دانشجو می گيرد.در صورتي که بايد 10% ظرفيت سراسري روزانه دانشجو بگيرد. اون مكاني كه سر در واحد بين الملل نصب شده بيشتر شبيه اپارتمان مسكوني تا پرديس دانشگاه.
نقل قول
 
 
0 # سپهر در تاریخ: دوشنبه 13 مرداد 1393 ، ساعت 01:05 ب ظ
سلام .لطفا جواب بدين.
همون طور ك مستحضر هستيد پارسال فقط دوتا از انتخاب هاي بين الملل اسمت ميومد.امسال شرايط عوض شده آيا امسال هم فقط دوجا اسم مياد؟؟؟؟اولويت بندي انتخاب رشته مون رو چه جوري بزنيم؟؟؟آيا برا بين الملل فقط دوالويت اول رو نگاه ميكنن و بقيه رو رد ميكنن يا همه رو نگاه ميكنن؟؟؟برا كارشناسي هاي بين الملل چه طوري انتخاب رشته كنيم؟؟الويت بندي مون چه جوري باشه اگه بخواهيم هم پزشكي هاروبزنيم وهم كارشناسي هارو؟؟آيا فقط دو الويت اول رانگاه ميكنن؟؟؟
نقل قول
 
 
0 # سپهر در تاریخ: دوشنبه 13 مرداد 1393 ، ساعت 01:05 ب ظ
خواهش ميكنم برا انتخاب رشته بين الملل والويت بندي هاش راهنماييمون كنيد.ما هميشه از راهنمايي هاي شما استفاده كرديم.باتشكر وسپاس فراوان


واحد بین الملل:
با سلام و آرزوی توفیق
شرایط پذیرش امسال با سال گذشته متفاوت خواهد بود و بصورت متمرکز همراه با قبولی روزانه اسامی پذیرفته شدگان پردیس هم اعلام خواهد شد و مثل سال گذشته نیست که داوطلب به دو دانشگاه معرفی گردد و مصاحبه داشته باشد. لطفا چگونگی انتخاب رشته را از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی پیگیری نمایید.
نقل قول
 
 
0 # سپهر در تاریخ: سه شنبه 14 مرداد 1393 ، ساعت 10:05 ق ظ
سلام.باسپاس از محبتتون .اما شما منظور منو بد متوجه شديد.
من ميگم مثلا ميشه با الويت ١٠ بين الملل بابل قبول شد يا حتما بايد بابل الويت اول و دوم باشه؟؟ ترتيب الويت دكتري و كارشناسي جدا هست؟؟؟؟ ترتيب الويت دولتي و بين الملل هم جدا هست؟؟؟

لطفا جواب بدين.خواهش ميكنم .هيچ كس به جز اين واحد به آدم جواب نميده.
نقل قول
 
 
0 # سپهر در تاریخ: سه شنبه 14 مرداد 1393 ، ساعت 05:05 ب ظ
سلام .با تشكر از محبتتون. ببخشيد خييلي مزاحم ميشم آخه به جز اين واحد ديگه هيچ واحدي به سؤالات جواب نميده.لطفا شما جواب بدين .
ميخواهم بدونم الويت دولتي و بين الملل رو باهم حساب ميكنن يا جدا؟؟
كارشناسي و دكتري رو چي؟؟جداست؟؟
مثلا ميشه با الويت ١٠ ك قبلش دولتي زديم بين الملل قبول شيم؟؟؟
خواهش ميكنم يه ذره راهنماييم كنيد.
لطفا اين يك دفعه هم به من لطف كنيد،به خدا دفعه اخرمه،ديگه مزاحم نميشم.

واحد بین الملل:

با آرزوی موفقیت داوطلبین گرامی
این موارد را یک مشاور انتخاب رشته درمیان بگذارید و از دفترچه راهنمای انتخاب رشته هم می توانید کمک بگیرید.
نقل قول
 
 
0 # صفورا در تاریخ: چهارشنبه 15 مرداد 1393 ، ساعت 08:05 ق ظ
با سلام خدمت واحد بين الملل.
ببخشيد الان كه متمركز شده اگر در واحد بين المللي پذيرفته شويم ولي نرويم از كنكور سال بعد محروم ميشويم؟؟؟

واحد بین الملل:
با آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی
این موارد را از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته پیگیری نمایید. دانشگاهها اطلاع دقیق ندارند.
نقل قول
 
 
0 # فاطمه ت در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 10:05 ق ظ
سلام خسته نباشید
من حدود رتبم 21000 منطقه 1 هست میخواستم بدونم ک بین الملل کدوم شهر قبول میشم؟
نقل قول
 
 
0 # شیدا فغفوری در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 12:05 ب ظ
با سلام رتبه ی من ۴۱هزار اومده ایا رشته ی پزشکی بین المللی قبول میشم؟اگه نه چرا پس تو کارنامه در انتخاب دانشگاههای بین الملل مجاز زده؟؟؟؟ممنون میشم اگه سریع جواب بدین
نقل قول
 
 
0 # دیانا در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 12:05 ب ظ
salam khaste nabashid ba rotbeye 25000 mishe fizutarapie beynolmelaliye babol ghabol shod
نقل قول
 
 
0 # saba در تاریخ: پنج شنبه 16 مرداد 1393 ، ساعت 03:05 ب ظ
ba rotbeye 11000 mishe fizutarapiye beinolmelaliye babol :sad: ghabol sham
نقل قول
 
 
0 # سارا در تاریخ: یکشنبه 19 مرداد 1393 ، ساعت 06:05 ب ظ
با سلام ایا این دانشگاه به دانشجویان دختر خوابگاه میدهد و هزینه هر ترم چند میلیون است
نقل قول
 
 
0 # مهشید در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 12:05 ق ظ
سلام شهریه رشته فیزیوتراپی و پزشکی بین الملل بابل سال ۹۳ را لطفا اطلاع دهید و سالهای بعدی چه مقدار افزایش میابد با تشکر
نقل قول
 
 
0 # احسان در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 08:05 ق ظ
لطفا اخبار و اطلاعات خود را به روز کنید . راجع به نحوه ی پذیرش . شهریه و شروع کلاسها اطلاع رسانی کنید .آیا شهریه در واحد بین الملل دانشگاهها متفاوت است ؟
نقل قول
 
 
0 # سیروس رستم پور در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 10:05 ق ظ
با سلام
میخواستم بدونم هزینه حدودی هر ترم در رشته فیزیوتراپی چقدر هست
ممنون
نقل قول
 
 
0 # واحد بین الملل در تاریخ: دوشنبه 20 مرداد 1393 ، ساعت 09:05 ب ظ
با سلام و آرزوی موفقیت برای داوطلبین گرامی
از اینکه چه رتبه هایی در رشته های واحد بین الملل قبول خواهند شد چیزی مشخص نیست ولی رتبه های آخرین نفر پذیرفته شده سال 92 قبلا در همین بخش پاسخ داده شد.
هزینه پزشکی 16 ، دندانپزشکی 17.5 و فیزیوتراپی 6 میلیون تومان در سال می باشد.
در قبال خوابگاه هیچ تعهدی وجود ندارد ولی با خوابگاه های خودگردان هماهنگ شده و می توان با پرداخت هزینه از خوابگاه های خودگردان استفاده نمود.
نقل قول
 
 
0 # علي در تاریخ: پنج شنبه 23 مرداد 1393 ، ساعت 12:05 ب ظ
سلام.با اجازه استاد .
شهريه هاي دانشگاه هاي بين الملل شهر هاي مختلف ،متفاوت است.بعضي گرون و بعضي نسبتا ارزون تر.ولي در كل همه شون شهريه هاشون بالاست.تازه اين فقط شهريه ي تنهاست،هزينه هاي ديگه اي هم كنارش هست ك بايد حساب كارتو بكني.
راجب خوابگاه هم ،خوابگاه هايي خود دانشگاه معرفي ميكنه بهت،ك اونم قيمت هاي متفاوتي داره از دو ميليون تا سه ميليون و نيم.حالا يا كمتر يا بيشتر.هزينه خورد وخوارك هم با ادم خودشه.
نقل قول
 
 
0 # الهام دولت ابادي در تاریخ: پنج شنبه 13 شهریور 1393 ، ساعت 12:06 ق ظ
بسلام.با رتبه ي 12800 منطقه ي 2 در رشته ي پزشكي بين الملل قبول مي شم ؟فيزيوتراپي چه طور؟
نقل قول
 
 
0 # مریم در تاریخ: سه شنبه 18 شهریور 1393 ، ساعت 12:06 ب ظ
من رتبم تو سهمیه جانبازان 4271 شد.
آیادربین الملل ها قبول میشم؟
نقل قول
 
 
0 # نساء در تاریخ: پنج شنبه 20 شهریور 1393 ، ساعت 10:06 ق ظ
سلام
با رتبه ی 11هزار منطقه3 ،میشه دندانپزشکی بین الملل قبول شد؟؟؟ فیزیوتراپی چطور؟ میشه؟ من تو انتخاب رشته فیزیوتراپی رو نزدم حالا چیکار کنم؟
لطفا جواب بدید%
نقل قول
 
 
+1 # سایه در تاریخ: پنج شنبه 20 شهریور 1393 ، ساعت 02:06 ب ظ
سلام خسته نباشید میشه به سوالام ج بدین؟
من امسال پزشکی بین المللی بابل قبول شدم:
بچه های بین الملل با بچه های روزانه تو یک کلاسن؟مصاحبه که نداره ؟زبان تدریس اساتید فارسیه؟خوابگاه و بقیه هزینه ها تقریبا چقدر میفته؟تو کلاس دانشجوی غیر ایرانی هم وجود داره؟الان که به واحد بین الملل زنگ زدیم گفتن 16میلیون رو کامل یه جا میگیرن یعنی قراره دانشگاه سالهای بعد هم به همین صورت کلی هزینه رو بگیره؟ یعنی چک بدی قبول نمیکنن؟این تخفیف شهریه که واسه شاگرد اول دوم سوم در نظر گرفتن اجرا شدنیه یا به صورت فرمالیته گذاشتن؟وام شهریه به ما تعلق میگیره؟تو رو خدا اگه دانشگاه در مورد هزینه ها با ما کنار نیاد که ما مجبوریم از وسطا انصراف بدیم .نظارت و کنترلی واسه واحد بین الملل وجود داره(چه از لحاظ تدریس اساتید چه از لحاظ شهریه ها....)؟این هزینه16میلیون که دانشگاه از ما میگیره واسه تمام خدمات دانشگاه هست یا نه منظورم اینه که واسه امپول زدن و استفاده از تجهیزات دانشگاه که دیگه هزینه ای نمی گیرن؟اگه امسال نیام میتونیم سال بعد کنکور بدیم؟
نقل قول
 
 
-1 # پوريا نظري در تاریخ: دوشنبه 07 مهر 1393 ، ساعت 03:07 ب ظ
با عرض سلام و وقت بخير. اينجانب پوريا نظري با تراز 8100 علوم تجربي منطقه 3 و معدل ١٩.١٤، رشته پزشكي بين الملل علوم پزشكي بابل را انتخاب نمودم اما پذيرش نشدم. در صورتي كه برخي داوطلبين از ادامه تحصيل در اين رشته انصراف دادند اينجانب مايلم در تكميل ظرفيت اين رشته شركت نمايم.خواهشمند است مرا راهنمايي كنيد. سپاسگزارم
نقل قول
 
 
0 # مریم در تاریخ: جمعه 25 مهر 1393 ، ساعت 06:07 ب ظ
سلام
آیا امسال هم همانند سال 92 برای رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی تکمیل ظرفیت اتفاق میافتد یا خیر؟
با تشکر
نقل قول
 
 
0 # mina ahmadi در تاریخ: پنج شنبه 13 آذر 1393 ، ساعت 02:09 ب ظ
[quote nameمیناسلام
آیا امسال2 برای رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی تکمیل ظرفیت اتفاق میافتد یا خیر؟
با تشکر
نقل قول
 
 
-1 # شیما در تاریخ: چهارشنبه 15 بهمن 1393 ، ساعت 04:11 ب ظ
سلام
میخواستم بدونم رشته فیزیوتراپی در دانشگاه بین المللی هرترم چقد هزینش میشه و واسه قبولی چه رتبه ای میخواد
نقل قول
 
 
0 # والدین دانشجو در تاریخ: سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 ، ساعت 10:02 ب ظ
با سلام واحترام
جناب اقای دکتر اصغرنیا وام شهریه دانشجویان برای ترم نیمسال اول 95-94به دانشجویان می دهید؟



واحد بین الملل:
با سلام و سپاس.
وام در اختیار صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت می باشد و دانشگاه ها هیچگونه قولی برای پرداخت وام نمی توانند ارائه دهند. با پیگیرهای انجام شده، ارائه وام منوط به تامین اعتبار و اعلام آن به دانشگاه می باشد که در صورت اعلام به دانشگاه، به آگاهی شما و سایر دانشجویان خواهد رسید.
نقل قول
 
 
+1 # رها در تاریخ: دوشنبه 18 خرداد 1394 ، ساعت 02:03 ق ظ
نقل قول از والدین دانشجو:
با سلام واحترام
جناب اقای دکتر اصغرنیا وام شهریه دانشجویان برای ترم نیمسال اول 95-94به دانشجویان می دهید؟



واحد بین الملل:
با سلام و سپاس.
وام در اختیار صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت می باشد و دانشگاه ها هیچگونه قولی برای پرداخت وام نمی توانند ارائه دهند. با پیگیرهای انجام شده، ارائه وام منوط به تامین اعتبار و اعلام آن به دانشگاه می باشد که در صورت اعلام به دانشگاه، به آگاهی شما و سایر دانشجویان خواهد رسید.




باسلام,,
لطفا لطفا لطفا هر کسی که واقعا استتاعت مالییشو داره بین الملل رو انتخاب کنه,,
تا لااقل جا برا متقاضیای واقعیش خالی بمونه,,,بین الملل حداقل سالی ۴۰ میلیون تومن هزینه بر میداره,,
اشتباه اینجاس که فقط هزینه ترم تحصیلی گفته میشه و دیگرون از کل هزینه خبر ندارن,,,
نقل قول
 
 
0 # احسان در تاریخ: سه شنبه 30 تیر 1394 ، ساعت 05:04 ب ظ
سلام.من رتبه 5000شده.ولی نميدونم آزاد قبول میشم یا بین الملل؟ فقط هم رشته پزشکی را دوست دارم.لطفا راهنمایی کنید.



واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # احسان در تاریخ: سه شنبه 30 تیر 1394 ، ساعت 05:04 ب ظ
سلام.من رتبه ام 5000شده.ولی نميدونم پزشکی آزاد قبول میشم یا بین الملل؟لطفا راهنمایی کنید.



واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # دانش اموز در تاریخ: پنج شنبه 01 مرداد 1394 ، ساعت 02:05 ق ظ
سلام
ايا با رتبه ي ده هزار ميشود دارو يا فيزيوتراپي بين الملل بابل قبول شد؟؟
و براي مصاحبه چه چيزي لازم است؟



واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # فاطمه در تاریخ: پنج شنبه 01 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
سلام خسته نباشید.
من رتبم سی هزار منطقه 2 تجربی و 4هزار منطقه 2 زبان شده. میتونم پزشکی دانشگاه بین الملل قبول بشم؟ شهرش مهم نیست. 2 تا مدرک زبان انگلیسی هم دارم.
من بچه درس خونی بودم ولی کنکور رو خراب کردم.
تورو خدا به ایمیلم جوا بدین.





واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # مهسا در تاریخ: پنج شنبه 01 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
سلام
مصاحبه ي دانشگاه چگونه است؟ و نتيجه اش كي معلوم ميشود؟
اگر مصاحبه رو قبول نيشيم چ بايد كرد؟؟ بايد يال ديگه كنكور بدهميم؟


واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # مهسا در تاریخ: پنج شنبه 01 مرداد 1394 ، ساعت 03:05 ب ظ
از كجا بفهميم تراز كنكورماان چند شد؟



واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # سمیه در تاریخ: یکشنبه 04 مرداد 1394 ، ساعت 06:05 ق ظ
با عرض سلام و خسته نباشی
من کنکوری سال 94 هستم رتبه منطقه 3 من 6000 شد و رتبه کشوری 29911
میخواستم بدونم آیا میتونم در پزشکی بین الملل بابل قبول شم ؟!
ممنون میشم اگه جواب سوالمو بدید
سمیه از مازندران




واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # امیررضا در تاریخ: یکشنبه 04 مرداد 1394 ، ساعت 02:05 ب ظ
سلام. ..میشه بفرمایید شهریه برای پزشکی ورودی 94 چقدره؟




واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # نیکتا در تاریخ: سه شنبه 06 مرداد 1394 ، ساعت 12:05 ب ظ
سلام
می خواستم بدونم با تراز 8212 در کنکور 94 احتمال قبولی در رشته دندانپزشکی و پزشکی واحد بین الملل بابل را دارم؟


واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
+1 # مریم در تاریخ: شنبه 10 مرداد 1394 ، ساعت 10:05 ب ظ
سلام رتبه منطقه دو ام 9900 شده احتمال قبولیم تو دانشگاه بین المللی پزشکی و دندان و دارو و فیزیوتراپی چقدر است؟ لطفا جواب بدین



واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.


تلفن : 32250824و 32250825

ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # مهسا در تاریخ: شنبه 07 شهریور 1394 ، ساعت 06:06 ب ظ
با سلام وخسته نباشید من دیپلم تجربی سال 81 هستم و در حال حاضر فوق لیسانس مدیریت، تصمیم به شرکت در کنکور 95 را دارم در صورت پذیرفته شدن در واحد بین الملل بابل رشته دندانپزشکی امکان تحصیل رادارم؟ بومی هستم.


وبسایت روستا:
بر اساس تلفن های اعلام شده در پایان خبر
پاسخ خود را دریافت نمائید.
نقل قول
 
 
0 # شکوفه در تاریخ: یکشنبه 08 شهریور 1394 ، ساعت 07:06 ق ظ
نقل قول از واحد بین الملل:
با سلام و آرزوی توفیق برای داوطلبان گرامی
سایت واحد بین الملل حذف نشده و فعال می باشد.
شروع کلاس هااز 3 اسفند خواهد بود.
آزمون زبان در مرحله انتخاب 3 برابر ظرفیت تاثیرگذار بوده است ولی ملاک گزینش نهایی افراد توسط سازمان سنجش،نمره تراز کنکور بوده است.
ظرفیت واحد بین الملل تکمیل شده و امکان تکمیل ظرفیت وجود ندارد.
تراز نمره قبول شدگان در واحدهای بین الملل دانشگاه های مختلف یکسان نمی باشد ولی جهت اطلاع داوطلبین گرامی آخرین نمره تراز قبولی در بابل به شرح زیر بوده است:
پزشکی : 8367
دندانپزشکی: 8810
فیزیوتراپی: 7547

با سلام و احترام؛
من امسال کنکور پردیس مجاز شدم ولی
متاسفانه بنا به دلایلی موفق به انتخاب رشته نشدم. میخواستم ببینم آیا هیچ شانسی برای من هست و میتونم حضوری خدمت برسم؟ اینکه منظورتون از تراز، ماکزیمم نمره هست؟! اگه اینطوره من 3800 منطقه 2 شدم و ساکن بابل هستم. خیلی برام مهمه، لطفا راهنماییم کنید. صمیمانه سپاسگزارم.






توجه:

واحد بین الملل:

هرگونه سوال در خصوص این دانشگاه را از طریق تلفن یا ایمیل واحد بین الملل پیگیری نمایند.

تلفن : 32250824و 32250825



ایمیل :
نقل قول
 
 
0 # محمدصدقی در تاریخ: شنبه 28 شهریور 1394 ، ساعت 06:06 ب ظ
سلام امسال دانشگاه بین الملل تکمیل ظرفیت دارد سال94
نقل قول
 
 
0 # هوشبر در تاریخ: سه شنبه 31 شهریور 1394 ، ساعت 08:06 ق ظ
ایا می توانم با مدرک کارشناسی هوشبری دانشگاه تهران،فوق لیسانس فیزیوتراپی بین الملل شرکت کنم؟




وبسایت روستا:
امکان پاسخگویی در این وبسایت وجود ندارد.
شماره تلفن های تماس و پاسخگویی در پایان متن درج شده است.
نقل قول
 
 
+1 # فاطمه در تاریخ: جمعه 23 بهمن 1394 ، ساعت 02:11 ب ظ
من ارشد فیزیولوژی جانوری هستم. در صورت قبولی در رشته فیزیوتراپی آیا واحدهای مشترک معادلسازی میشود؟
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20