*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مشكل برق ايمن آباد كي حل مي شود؟

  منوچهر جعفري مدير عامل شركت توزيع برق مازندران از طريق راديو طبرستان، پيرو پخش مشكلات برق روستا از زبان مردم، در تيرماه سال جاري عنوان نمود: مشكل برق روستاي ايمن آباد بابل  برطرف خواهد شد.

ايشان دستور اختصاص يكدستگاه ترانس فشار قوي را نيز صادر نمودند كه با پيگيري هاي دهيار روستاي ايمن آباد و انجام كارهاي پر پيچ و خم اداري، در نهايت مهندس يكتا رياست امور توزيع اداره برق بابل، با انتخاب پيمانكار و دستور انجام اين كار، شرايط را براي حل مشكل برق روستا فراهم ساخت.

 

سيد طاهر حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد در ادامه افزودند: به نظر مي رسد مشكلاتي كه پيمانكار بابت طلب خود از اداره برق دارد، فعلا" انجام فوري آن را به تعويق انداخته است كه در اولين فرصت با پي گيري دوباره، سعي در اجرايي شدن هر چه سريع تر  اين كار خواهيم شد.

اما با توجه به پيگيري وبسايت روستا در ادامه حل مشكل برق روستا از شركت توزيع برق استان مازندران در ساري، طي گفتگو با مهندس تيمورنژاد مسئول روابط عمومي شركت توزيع برق مازندران، رايزني هايي صورت گرفت تا پس از بررسي كامل در خصوص مناطق مختلف روستا از جمله ايمن آباد شمال شرقي يعني محله عباس آباد و ساير مناطق روستا اگر با مشكلات افت ولتاژ فشار برق روبرو هستند مرتفع گردد. اين مهم نيز با انجام كارهايي اداري از جمله استشهاد محلي و پيگيري هاي اعضاي شوراي اسلامي و دهياري روستا، طي ماه هاي آينده به مرحله اجرا خواهد رسيد.

 

لازم به يادآوري است نزديك به ده سال است كه اهالي روستا از افت ولتاژ برق در خانه هايشان رنج مي برند و با توجه به پيگيري هاي انجام شده طي سالهاي گذشته پس از خرابي و يا سوختن تعدادي از ترانسهاي  برق روستا، بجاي تعويض و نصب ترانس قوي تر و مدرن تر به تعمير آن اكتفا شده است.

 

از نگاه تعدادي از اهالي مهمترين مشكلات افت ولتاژ برق موارد زير مي باشد:

سوختن وسايل برقي و روشن نشدن تلويزيون، كامپيوتر، يخچال، چرخ خياطي و حتي دور كند پنكه زميني يا سقفي و ...

خانمي كه فرزند معلول جسمي حركتي و ايزوله در منزل دارد نيز نگران فرزندش است كه با استفاده از دستگاههاي خاص به ادامه حياط مي پردازد و قطع دستگاهها، بارها ايشان را دچار بحران جدي نموده است.

 

از اهالي محترم روستا درخواست مي شود مشكلات و معضلات روستا را حتي اگر محدود به كوچه خودشان نيز مي شود حتما" با دهياري و شوراي اسلامي روستاها در ميان بگذارند و در بخش ديدگاه وبسايت روستا، به اطلاع اعضاي وبسايت نيز برسانند تا پي گيري ها صورت پذيرد.

 

  

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20