*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مشكل برق ايمن آباد تا پايان ماه رمضان برطرف مي شود

 منوچهر جعفري مدير عامل شركت توزيع برق مازندران در يك برنامه راديويي عنوان نمود مشكل برق روستاي ايمن آباد بابل تا آخر اين ماه يعني پايان تيرماه و حداكثر تا پايان ماه مبارك رمضان برطرف خواهد شد.

 

ايشان با بيان اين مطلب اعلام نمودند: بطور كل برق شهرستان بابل دچار مشكلات اساسي است كه با تلاش همكارانمان سعي مي شود تا اواسط مرداد ماه شاهد برطرف شدن افت فشار ولتاژ برق اين منطقه  و روستاي ايمن آباد باشيم.

 

لازم به يادآوري است گزارش راديويي كه از روستا تهيه و پخش شده است تعدادي از اهالي مشكلاتي را مطرح نمودند كه از جمله آن مي توان به سوختن وسايل برقي، روشن نشدن تلويزيون، كامپيوتر، يخچال و چرخ خياطي اشاره داشت. از طرفي پنكه زميني يا سقفي نيز با دور بسيار كند حركت مي كند و غير قابل استفاده مي باشد. خانمي كه فرزند معلول جسمي حركتي و ايزوله در منزل دارد نيز نگران فرزندش است كه با استفاده از دستگاههاي خاص به ادامه حياط مي پردازد و قطع دستگاهها، بارها ايشان را دچار بحران جدي نموده است.

 

بانوي محترمي نيز مطرح نمودند كه در ايام ماه رمضان سال گذشته به خانه مادرمان در آمل مراجعه نموديم تا در گرماي تابستان بتوانيم ماه رمضان را با روزه پشت سر بگذاريم.

 

از طرفي مادري نيز اشاره داشتند كه مهتابي خانه كه كليدش زده مي شود فردا موقع ظهر روشن مي شود كه نشان از ضعف بالاي ولتاژ برق مي باشد. اين مادر گرامي خطاب به مدير عامل شركت توزيع برق مازندران عنوان كردند كه آيا همسر آقاي مدير برق استان قادر به تحمل اين مشكل مي باشد؟ قطعا" تحمل نمي كند... و بهتر است مسئولين براي ساعتي، نه چند شبانه روز، خودشان را جاي مردم اين روستا بگذارند.

 

سيد امير رسولي ايمن آبادي رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد در پايان اين گزارش راديويي اشاره داشتند:

نزديك به ده سال است كه اهالي روستا از افت ولتاژ برق در خانه هايشان رنج مي برند و با توجه به پيگيري هاي انجام شده طي سالهاي گذشته پس از خرابي و يا سوختن تعدادي از ترانسهاي  برق روستا، بجاي تعويض و نصب ترانس قوي تر و مدرن تر به تعمير آن اكتفا شده است.

 

ايشان در نهايت با توجه به پيگيري هاي انجام شده عنوان نمودند: تمامي كارهاي اداري، انجام شده است و در نهايت از سوي رياست امور توزيع اداره برق بابل بحث تامين اعتبار و بودجه براي حل مشكل مربوطه، مطرح شده است.

 

 

 

در هر صورت با پخش اين مصاحبه راديويي در برنامه پرس و جوي روز گذشته(18 تيرماه)  و پاسخ مهندس منوچهر جعفري مبني بر حل اين مشكل تا اواسط مرداد ماه سال جاري يعني پايان ماه مبارك رمضان، اميدواريم نگراني مردم در اين خصوص برطرف شود.

 

 

اين مهم از سوي وبسايت روستا مورد پيگيري  قرار مي گيرد و نتايج آن از همين پايگاه اطلاع رساني به آگاهي اهالي خواهد رسيد.

 

از اهالي محترم روستا درخواست مي شود مشكلات و معضلات روستا را حتي اگر محدود به كوچه خودشان نيز مي شود حتما" با دهياري و شوراي اسلامي روستاها در ميان بگذارند و در بخش ديدگاه وبسايت روستا، به اطلاع اعضاي وبسايت نيز برسانند تا پيگيري ها صورت پذيرد.

 

از دهياران و اعضاي شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد و كروكلا نيز درخواست مي شود تعامل بيشتري با وبسايت روستا داشته باشند تا همكاري لازم براي انعكاس مشكلات مردم و حل آن از سوي مراجع بالاتر با همدلي مردم، در حد و توان اعضاي وبسايت روستا صورت پذيرد.

 

 

 

 

تهيه و تنظيم: عسكري اميني ايمن آبادي

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20