*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پدر 100 ساله روستا به روستا بازگشت

 

شكر خدا حاج سيد مختار حسيني ايمني كه چندي پيش، از بيماري سنگ كيسه صفرا رنج مي برد با حمايت خانواده بزرگ خويش كه نمونه اي از مديريت شاخص ايشان در مديريت خانواده هاي پرجمعيت ايراني است پس از دوره نسبتا" طولاني دوره درمان در بابل و تهران به خانه بازگشت.

 

 

 

پدر بزرگوار شهيد سيد نقي حسيني ايمني، به خاطر وجود سنگ در كيسه صفرا اواخر خردادماه در بيمارستان آيت اله روحاني بابل بستري مي شود سپس تحت درمان قرار مي گيرد و بخش اعظم آن دفع و باقي مانده آن در لوله كيسه صفرا، باعث عفونت در بدن ايشان مي شود.

 

بخاطر كهولت سن و ضعف جسمي، بدن مقاومت لازم را در برابر عفونت ندارد و ايشان با تحمل درد شديد دوره درمان را طي مي كند. پس از درمان كامل، ضعف جسماني باعث تاخير در ترخيص ايشان از بيمارستان مي شود.

 

 

 

فرزندان حاج مختار براي اطمينان از درمان كامل پدر، ايشان را به تهران برده و در بيمارستان نياوران بستري مي كنند و  پس از آزمايشات كامل و اطمينان از سلامتي ايشان پس از  گذشت يك هفته، پدر را با آمبولانس به روستا باز مي گردانند.

 

بنابر گفته حاج سيد خالق حسيني (يكي از فرزندان حاج مختار) حال پدر خوب است و بيماري عفوني او، توان جسمي اش را از او گرفته است و از وقتي كه به منزل باز گشته شرايط روحي رواني و حتي جسماني بسيار بهتري پيدا كرده است. در تهران يك ليوان آب را  24 ساعت طول مي كشيد تا بنوشد اما به محض حضور در منزل روزي يك ليتر آب مي نوشد كه بسيار خوشحال كننده است چرا كه بر اساس گفته پزشك متخصص، پدر بيماري خاصي ندارد. علت اصلي كهولت سن و ضعف جسمي و سيستم ايمني بدن اوست. مهمترين نكته توجه به تغذيه ايشان مي باشد كه شكر خدا شرايط خوبي دارد.

 

ايشان با بيان اينكه جانمان به جان پدر بسته است از طرف تمامي اعضاي خانواده حاج سيد مختار حسيني از همه دوستان و بستگان و بويژه اهالي روستا به خاطر نهايت لطف و محبتشان نسبت به نگراني شان از حال پدر و دعا براي سلامتي ايشان، قدر داني و تشكر ويژه نمودند.

 

 ما نيز آرزو مي كنيم حاج سيد مختار حسيني ايمني سلامتي كامل را به دست آورند و  به زندگي عادي خود باز گردند. يادمان باشد بزرگان محل همواره خيرو بركت روستا و چشم  و چراغ راهِ اهالي ديارمان هستند.

 

 

 

 

مهندس سيد ذكريا حسيني ايمني فرزند حاج مختار، كه به همراه دو فرزندش به ايران و روستايمان بازگشته بود با خداحافظي از پدر و خانواده به آمريكا باز مي گردد. گفتگوي كوتاه وبسايت روستا با ايشان و دخترشان را كه نكته هاي ظريفي به همراه دارد، روزهاي آينده در وبسايت روستا درج خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # روح اله حسینی در تاریخ: چهارشنبه 19 تیر 1392 ، ساعت 12:04 ق ظ
از دست اندرکاران وب سایت ایمن آباد و کروکلا در مورد این موضوعات تشکر می کنم از طرف خانواده حسینی
نقل قول
 
 
0 # نادر قاسمی در تاریخ: شنبه 22 تیر 1392 ، ساعت 03:04 ب ظ
پیران خود را پاس بدارید تا کوچکها پاس شما را نگه دارند.مولا علی(ع)... این عزیزان گوهری گرانبها و یادگار ارزشمند این محل هستند . برای این پدر عزیزمان سلامتی و تندرستی و طول عمر با عزت آرزو می نماییم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20