*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مادر مومن و زحمتکش روستا به دیار باقی شتافت

انا لله و انا الیه راجعون

همه از خدائيم و به سوي او  بازخواهيم گشت.

 

 

مادر مومن و بزرگوارروستايمان حاجیه خانم کبری جلیلی، ساعت ده صبح امروز جمعه 14 تیرماه دعوت حق را لبیک گفت و به سرای ابدیت شتافت.

   

 

ایشان از دوازدهم خرداد ماه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان روحانی بابل بستری بوده اند و به علت پایین بودن سطح هوشیاری در حالت کما بسر می بردند.

 

هم اکنون نیز خانواده ایشان بهمراه بسیاری از اهالی محترم روستای ایمن آباد و کروکلا برای تشییع جنازه به بیمارستان روحانی بابل مراجعه نمودند.

 

 

امیدواریم خداوند رحمت بیکرانش را ارزانی این مادر بزرگوار نماید که با صداقت و پاکی تمام، سالیان سال در راه کسب روزی حلال بهمراه همسر بزرگوارش حاج حسین حسینی از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

 

رحلت این مادر گرامی را به خانواده ایشان تسلیت گفته و آرزو می کنیم خداوند صبر و تحمل بیشتری به بازماندگان، بویژه همسر گرامی ایشان و فرزندانشان عطا فرماید.

 

مراسم تشییع جنازه، ساعت چهار بعد از ظهر امروز با حضور اهالی محترم روستا و خانواده ایشان برگزار گردید و پس از مراسم تشييع و اقامه نماز ميت، در آرامستان روستای ایمن آباد به خاک سپرده شد.

 

 

 

 

 لازم به ياد آوري است:

حاجیه خانم کبری جلیلی(ره)، همسر حاج سيد حسين حسيني، همواره پا به پاي ايشان براي توسعه، عمران و آباداني روستا از جمله تخريب و بازسازي مسجد جامع روستاي ايمن آباد، شن ريزي و آسفالت روستا، ساماندهي قبرستان روستا و ساير خدماتي كه با همكاري و همدلي مردم انجام شده است، همگام و همراه همسرشان، جهت پذيرايي و تهيه صبحانه، نهار و در بعضي موارد حتي تهيه شام براي كارگران، ماهها و سالهاي متمادي، زحمات زيادي را متقبل شده اند.

 
 حاج حسين حسيني، زحمات همسرش  را كه از ته قلب و بدون هيچ منّتي انجام مي شد بسيار ارزشي خواندند و اشاره داشتند:

 

همسرم طي  ماهها تهيه غذا و پخت و پز براي پذيرايي كارگران طي اينهمه سال، يكبار هم كه شده  گلايه اي نكردند و اين مهم را از ويژگي هاي بارز همسرش دانست كه با صبر و تحمل و با تمام وجود و از ته قلب در خدمت آباداني محل زحمات زيادي را متقبل شدند.اگر بنده هم قدمي برداشته ام كه خدا قبول كند پس از عنايت و لطف خدا، همدلي و همراهي همسرم بوده است.

 

 

خداوند روح این مادر گرانقدر را غریق رحمت بي پايان خود قرار دهد.

 

 

مراسم ختم اين مادر گرامي، فردا شنبه 15 تيرماه، پس از نماز مغرب و عشا (مجمعه شام) در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ایمن آباد برگزار خواهد شد.

 

 

ساير مراسم گراميداشت ياد و خاطره اين مادر نمونه و با اخلاق:

 

شنبه 15 تیرماه از ساعت 17 الی 19 از طرف حاج سید مختار حسینی و فرزندان در مسجد جامع ایمن آباد

 

شنبه مراسم مجمعه شام همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(ع) ایمن آباد

 

یکشنبه 16 تیرماه از ساعت 17 الی 19 از طرف حاج سید اسلام حسینی و فرزندان در مسجد جامع ایمن آباد

 

یکشنبه 16تیرماه همراه با نماز مغرب و عشاء ازطرف فرزندان حاج میرآقا حسین نژاد در مسجد جامع ایمن آباد

 

دوشنبه17 تیرماه از ساعت17 الی19 از طرف حاج رضا و حاج رحمان جلیلی در مسجد جامع ایمن آباد

 

دوشنبه17 تیرماه همراه با نماز مغرب و عشاء از طرف حاج مصطفی کریمی و فرزندان در مسجد جامع ایمن آباد

 

مراسم هفتمين روز درگذشت اين مادر گرامي، روز سه شنبه 18 تيرماه از ساعت 14 كنار مزار ايشان در آرامگاه روستاي ايمن آباد برگزار مي شود.

 

 

 

 

 

پيام قدرداني از طرف خانواده مرحومه حاجيه كبري جليلي (ره):

 

به نام خداوندي كه زندگي و مرگ انسانها به دست اوست.

 

با سلام  خدمت اهالي محترم روستاي ايمن آباد و كروكلا

 

از طریق این وبسایت از کلیه عزیزانی که در زمان بیماری حاجیه خانم جليلي(ره)، در بیمارستان به عیادتشان آمدند و يا در روز خاکسپاری حضور داشتند و يا در مراسم مختلف ترحیم و ختم ايشان حضور به هم رساندند و همچنين كساني كه با نصب پارچه نوشته و برگزاري مراسم ختم از طرف خودشان به زحمت افتادند و نيز همه عزيزاني كه دعوت ما را در مراسم روز هفتم پذيرا شدند، یا از طریق این وبسایت پيام  تسلیت و ابراز همدردي خود را به این خانواده ابراز داشتند، از اهالي روستا گرفته تا مسئولين بخش، شهرستان و استاني، صمیمانه تشکر می کنیم.

 

 از اينكه تسلی و آرامش خاطرمان شديد و ما را در به دوش کشیدن این بار سنگين غم، ياري مان نموديد بسيار قدرداني مي نمائيم.

 

انشاء اله پاسخگوی زحمت های شما در خوشی هایتان باشیم.

 

در انتها از وبسايت روستا جهت اطلاع رساني در زمان بيماري، وفات و مراسم ترحيم و ختم ايشان، تشكر مي نمائيم.

 

 

خداوند همه رفتگان شما را رحمت نمايد و به شما عمر با عزّت عنايت فرمايد.

 

 

 حاج سيد حسين حسيني ايمني و فرزندان ايشان

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # خانواده حاج مختار حسینی در تاریخ: یکشنبه 16 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
خانواده محترم و داغدار حسيني،
در گذشت حاجیه خانم کبری جلیلی، را به شما تسليت و تعزيت عرض نموده و از خداوند منان برای خانواده بزرگوارتان صبر و شکیبایی آرزو می نمایم. مارا در غمتان شريك بدانيد.
نقل قول
 
 
0 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: یکشنبه 16 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
روحش شاد و یادش گرامی.
نقل قول
 
 
0 # محمد ایمانی در تاریخ: یکشنبه 16 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
من هم از طرف خودم و دوستام، این مصیبت وارده رو به خانواده ی بزرگ حسینی به خصوص روح الله و نادر حسینی تسلیت میگم و انشاالله ما رو تو غم خودشون شریک بدونن.
نقل قول
 
 
0 # اسماعیل اصغرنیا در تاریخ: یکشنبه 16 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
در گذشت این مادر زحمتکش و با اخلاق، را به خانواده بزرگ و محترم حسینی تسليت عرض نموده و از درگاه باریتعالی مغفرت برای این مادر عزیز و صبر برای بازماندگان مسئلت دارم.
نقل قول
 
 
0 # مهدی قاسمی در تاریخ: یکشنبه 16 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
ضمن سلام. از طرف خانواده حاج ابوالحسن قاسمی، درگذشت حاجیه خانم کبری جلیلی را به بزرگ خاندان حسینی و فرزندان محترمشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال طول عمر با عزت، همراه با نعمت سلامتی برای شما آرزومندیم.
نقل قول
 
 
0 # مهدی حسین نیا در تاریخ: یکشنبه 16 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
بنده هم ازطرف خودم و خانواده ام درگذشت این مادر عزیز رابه فرزندان و همسر بزرگوارشان تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ علو درجات را برای همه مادران ازدست رفته مسئلت داریم.
نقل قول
 
 
0 # نادر قاسمی در تاریخ: یکشنبه 16 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
خانواده گرانقدر حاج حسین حسینی. مصیبت وارده را به خانواده گرامیتان تسلیت عرض نموده و برای ان مرحومه علو درجات و برای خانواده بزرگوارتان صبر و شکیبایی آرزو می نمایم .
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20