*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

گزارش عملكرد شوراي اسلامي و دهياري روستاي بالاكروكلا(سه ماهه اول1392)

 

 

با توجه به مسئوليت و وظايف خطير دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستا در قبال اهالي كه برگزيده  مردم هستند با تعامل و هماهنگي هاي انجام شده، بر آن شديم تا هر سه ماه، فعاليتهاي انجام شده از سوي نهاد اجرايي روستا از جمله طرح هاي مصوب شورا و طرح هايي كه اجرايي شده است از طريق وبسايت روستا به آگاهي اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا برسانيم تا زحمات و تلاش شبانه روزي عزيزان در عرصه توسعه روستا و حل مشكلات و معضلات روستا انعكاس يابد و به آگاهي اهالي برسد.


از طرفي اگر ديدگاه و نكته نظراتي از سوي شما اهالي روستا از فعاليت هاي انجام شده و يا احيانا" پيشنهادها و يا طرح هايي براي توسعه روستا مد نظرتان مي باشد بيان نماييد تا مسئولين نهاد اجرايي روستا بتوانند با خرد جمعي، شرايط بهتري براي زندگي اهالي بوجود آورند.

 

فعاليت هاي سه ماهه اول شوراي اسلامي و دهياري روستاي بالاكروكلا:

 

1_ پيگيري مصوبات استانداري با حضور در دفتر مدير كل روستايي استان مازندران و معاون ايشان براي چندمين بار در زمينه هاي زير:

الف_ درخواست بودجه براي عقب نشيني و بهينه سازي معابر روستا، براي انجام طرح هادي

ب_ درخواست بودجه براي ساخت بوستان روستايي

ج_ درخواست بودجه براي لايروبي نهرهاي روستا

د_ درخواست بودجه براي تهيه لوازم روشنايي معابر عمومي و تعويض كامل روشنايي معابر كه تقريبا" فرسوده شده اند.

 

 

 

2_  پيگيري مجدانه و چندمين بار پروژه راه روستايي با حضور در دفتر معاون عمراني استاندار، مدير كل امور روستايي، مدير كل راه و ترابري استان و رئيس اداره راه، مسكن و شهرسازي بابل كه متاسفانه به علت عدم تخصيص بودجه و دادن قول مساعد براي ماه هاي آينده در حال حاضر اين پروژه نيمه كاره رها شده است.

 

در ضمن با حضور در دفتر فرماندار شهرستان بابل جناب آقاي مهدوي، درخواست شروع مجدد كار اين پروژه شده است كه با قول مساعد فرماندار  همراه شد و با مطرح شدن اين طرح توسط بخشدار لاله آباد در كميته برنامه ريزي شهرستان با دفاع فرماندار از پروژه فوق، براي تخصيص بودجه در ماه هاي آينده، پيگيري هاي مورد نياز در اين خصوص  انجام شد.

 

 

 

3_ حفر 8 حلقه چاه براي كشاورزاني كه چاه هاي آنها در مسير جاده مواصلاتي كروكلا قرار داشتند و اين چاه ها براي آزاد سازي تخريب شده بود.

 

4_ پيگيري مشكل آب كشاورزي روستا و گزارش آن به مسئولين زيربط و هشدار خشكسالي مصنوعي به علت عدم رهاسازي آب توسط  آبدارهاي آمل و انعكاس اين مهم در برنامه راديويي پرس و جو از شبكه استاني تبرستان و پاسخ مدير عامل آب منطقه اي مازندران و حل مشكل آب كشاورزي كشاورزان.

 

 

5_  تهيه كود كشاورزي و سوخت و توزيع آن بين كشاورزان.

 

6_ آماده سازي فضاي مناسب براي انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراهاي اسلامي و برگزاري آن در محيطي كاملا" امن و آرام و بدون تخلف و منطبق با قانون اساسي كشور.

 

7_ پيگيري و حضور در اداره برق لاله آباد، جهت بازسازي شبكه برق فشار ضعيف روستا و حضور كارشناسان و مهندسين امر، جهت تهيه طرح تقويت شبكه فشار ضعيف روستا.

 

 

 

 

 

ارسال عملكرد: سيد محمد هاشمي كرويي دهيار روستاي بالاكروكلا

                                     تاريخ درج: 15 تيرماه 1392

 

 
 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # مريم در تاریخ: یکشنبه 16 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
از زحمات شبانه روزي وهمت والا مرد خطه ي ديارمان ، جناب آقاي هاشمي دهيار عزيز و پرتوان بي نهايت ، بي نهايت سپاسگذار و توفيقات روز افزون را برايشان از خداوند متعال خواستارم.
اجركم عندالله
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20