*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

برگزاري نمايشگاه پيشگيري از اعتياد در روستا

 

پنجم مردادماه هر سال برابر با 26 ژوئن، به نام روز جهاني مبارزه با مواد مخدر نامگذاري شده است.

 

مواد مخدري كه جان خيلي ها را گرفت و  همچنان قرباني مي گيرد. چه بسا زندگي خانواده هايي را به باد فنا داد و همچنان در حال فروپاشي بنيان خانواده ها، حداقل در روستاي خودمان است.

 

با توجه به فعاليتهايي كه در راستاي پيشگيري و درمان اعتياد در دنيا، كشورمان، استانمان و شهرمان صورت مي پذيرد در روستايمان نيز  كه خانواده هاي زيادي از اين بلا و مصيبت رنج مي برند و خانواده هاي زيادي را با بحران جدي روبرو كرده است، توسط گروه فرهنگي آموزشي نوانديش (سي بي او)  انجام مي شود.

 

از جمله اين فعاليتها برگزاري مراسم ويژه اطلاع رساني و پيشگيري از اعتياد به مواد مخدر بوده است كه عصر ديروز در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد برگزار شد. اين مراسم با استقبال اهالي مواجه شده است.

 

در اين مراسم كه از سوي اداره بهزيستي بابل با همكاري گروه نوانديش روستا انجام پذيرفت برنامه هايي به شرح زير براي افزايش آگاهي اهالي صورت پذيرفت:

 

1_ نمايشگاه پوستر

 

 

 

2_ نمايشگاه كتاب

 

 

 

3_ كلاس آموزشي آشنايي با انواع مواد مخدر با حضور كارشناسان اداره بهزيستي( گروه همياران) و بهداشت شهرستان بابل

 

 

4_  بر پايي مسابقه  نقاشي كودكان و نوجوانان با موضوع اعتياد در محل نمايشگاه و اهداء جوايز به  نقاشي برتر

 

گروه نو انديش (سي بي او) روستاي ايمن آباد در نظر دارد با توجه به اتمام روند اداري مجوز فعاليتهاي گسترده اين مركز پيشگيري و اطلاع رساني كلاس آموزشي رايگان  و مستمر را در خصوص  نحوه برخورد مادران با فرزندان و همچنين زنان با شوهران معتاد، با حضور كارشناسان مجرب  بطور منظم اجرا نمايد. لذا از تمامي خواهران و مادران گرامي روستا جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر دعوت مي شود با شماره 09111148450 (نقي نجفي ايمني) تماس حاصل فرمايند.

 

گروه نوانديش روستا  از افراد و اهالي علاقه مند جهت همكاري و عضويت بصورت افتخاري، دعوت به عمل مي آورد.

 

 

 

وبسايت روستا به سهم خود از تلاش و همت گروه نو انديش روستايمان كه در اين عرصه ي بسيار با اهميت، قدمهاي فراواني برداشته و همچنان به راه خود ادامه مي دهد، قدرداني مي نمايد و اميدوار است با همكاري نهادهاي اجرايي و اهالي روستا برنامه هاي مدوّن تر و متنوع تري را در اين خصوص به انجام برساند.

 

 

 


تهيه و ارسال خبر: نقي نجفي ايمني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # مهدی حسین نیا در تاریخ: دوشنبه 10 تیر 1392 ، ساعت 11:04 ب ظ
به امید روزی که هیچ پدری حق کودکش را صرف لحظه ای خوشگذرانی نکند....
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20