*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پدر زحمتكش روستا به سوي خدا رفت

انا لله و انا الیه راجعون

همه از خدائيم و به سوي او خواهيم رفت.

 

ساعتي پيش آقاي سيد تقي حسيني ايمني معروف به سيدآقا به ديار باقي شتافت. ايشان كه مدتي بود از بيماري قلبي رنج مي برد عصر امروز بر اثر همين بيماري به ديدار معبودش شتافت.

 

 

پيكر ايشان ساعتي پيش، پس از تشييع توسط اهالي در آرامگاه روستاي ايمن آباد به خاك سپرده شد.

 

رحلت اين پدر گرامي را به خانواده ايشان تسليت گفته و آرزو مي كنيم خداوند صبر و تحمل بيشتري به بازماندگان، بويژه همسر گرامي ايشان و فرزندانشان عطا فرمايد.

 

آنگونه كه از سخنان خانواده ايشان بر مي آيد، چند سالي بوده كه بيماري قلبي ايشان را رنج مي داد. سال گذشته نيز چند روزي را در بيمارستان بستري بود و پزشك، ايشان را از استعمال سيگار منع كرده بود. اما ايشان به اين مهم توجه چنداني نمي كرد و كشيدن سيگار را ادامه مي داد. چند روز اخير احساس درد در ناحيه قلبي مي كند اما با توجه به اصرار خانواده براي مراجعه به پزشك چندان توجه به اين مهم نمي كند.

 

عصر امروز حدود ساعت 16 براي حضور در محل كارش يعني مغازه ميوه فروشي در ورودي روستا، هنگام گشودن درب مغازه دچار ايست قلبي مي شود. ايشان را به بيمارستان روحاني بابل منتقل مي كنند كه متاسفانه بسيار دير شده است. پزشك سكته قلبي و پيامد آن سكته مغزي را دليل فوت اين پدر بزرگوار تشخيص مي دهد.

 

اميدواريم خداوند رحمت بيكرانش را ارزاني اين پدر بزرگوار نمايد كه با صداقت و پاكي تمام ساليان سال در راه كسب روزي حلال از هيچ تلاشي فروگذار نبود. پرتلاش، زحمتكش، گشاده رو، كم حرف و درعين حال با لبخند بر لب خاطرات خوبي از خود برجاي گذاشت.

 

خداوند او را بيامرزد.

روحش شاد و يادش گرامي

 

 

مراسم ختم ايشان(مجمِعِه شام )  امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) ايمن آباد برگزار مي شود.

مراسم روز سوم ايشان نيز فردا صبح در همين مكان بصورت زنانه و با پختن آش سوم مرحوم، انجام خواهد پذيرفت.

هر روز عصر از ساعت 18 الي 20  نيز مراسم گرامي داشت ياد و خاطره اين پدر بزرگوار تا روز پنجشنبه در همين مسجد برگزار مي گردد.

مراسم هفتمين روز درگذشت اين پدر گرامي نيز جمعه 14 تيرماه  از ساعت 14 كنار مزار ايشان در آرامگاه روستاي ايمن آباد برگزار مي شود.

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # اسماعیل اصغرنیا در تاریخ: دوشنبه 10 تیر 1392 ، ساعت 11:04 ق ظ
خداوند ااين پدر گرامي، پرتلاش، زحمتكش و گشاده رو را غریق رحمت کند و به بازماندگان صبر عنایت فرماید.
نقل قول
 
 
0 # رحمان در تاریخ: دوشنبه 10 تیر 1392 ، ساعت 12:04 ب ظ
با سلام خدمت خانواده بزرگ حاجی سید آقا حسینی درگذشت این پدر بزرگوار را به خانواده شما تسلیت عرض میکنم ما را در غمتان شریک بدانید از طرف حاج اسلام و فرزندان.
نقل قول
 
 
0 # مجيد لكائي در تاریخ: دوشنبه 10 تیر 1392 ، ساعت 05:04 ب ظ
مشيت الهي براين تعلق گرفته كه بهار فرهناك زندگي را خزان ماتم زده به انتظار نشيند و اين، بارزترين تفسير فلسفه آفرينش در فراخناي بي كران هستي و يگانه راز جاودانگي اوست.
بنده هم درگذشت اين پدر گرامي را به خانواده محترمشان تسليت عرض نموده، براي ايشان از درگاه حق تعالي مغفرت و براي بازماندگان صبر جميل خواهانم.
نقل قول
 
 
0 # شیدا قاسمی در تاریخ: سه شنبه 11 تیر 1392 ، ساعت 05:04 ب ظ
با سلام و ادب.درگذشت پدر عزیز را تسلیت عرض می کنم.خدا بیامرزتش.
نقل قول
 
 
0 # سيد فضل ا... هاشمي كرويي در تاریخ: سه شنبه 11 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
خانواده محترم و داغدار حسيني،
در گذشت پدر گراميتان را به شما تسليت و تعزيت عرض نموده و از خداوند منان صبر جزيل براي شما خواستار و خواهانيم.مارا در غم از دست دادن پدر بزرگوارتان شريك بدانيد.
نقل قول
 
 
0 # نادر قاسمی در تاریخ: پنج شنبه 13 تیر 1392 ، ساعت 12:04 ب ظ
خانواده محترم حسینی. درگذشت جانگداز پدر گرامیتان را تسلیت عرض نموده . و برای خانواده بزرگوارتان صبر و شکیبایی آرزو می نمایم . ما را در غمتان شریک بدانید.
نقل قول
 
 
0 # مهدی قاسمی در تاریخ: پنج شنبه 13 تیر 1392 ، ساعت 03:04 ب ظ
جناب آقای حاج شیداله، حاج ذبیح اله و دیگر اعضای محترم خانواده حسینی، درگذشت پدر گرامی تان را تسلیت عرض نموده و آروزی طول عمر با عزت برای بازماندگان محترم می نمایم.
نقل قول
 
 
0 # مهدی قایمشهر در تاریخ: جمعه 14 تیر 1392 ، ساعت 12:04 ق ظ
آقای مهدی درگذشت پدربزرگتان رابه شماتسلیت عرض میکنم
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20