*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جشن نيمه شعبان به روايت تصوير2

 

عصر ديروز به مناسبت سالروز ميلاد سراسر نور حضرت ولي عصر(عج)، مراسم جشني در روستاي پايين كروكلا برگزار شد كه با حضور هنرمند طنز پرداز مازندراني يعني سيد كاظم حسيني  يا عمو نوروز، نشاط و شادماني خاصي در دل و جان اهالي ايجاد شد كه جاي بسي خوشحالي و قدرداني از برگزار كنندگان آن است.

 

ميزباني مراسم جشن  توسط عزيز بزگوار، جوان پويا، پر انرژي و عاشق به نام عادل نوراله زاده صورت پذيرفت و دكور جالب و گل آرايي و چراغاني خيابان ولي عصر چهره روستا را دگرگون ساخت.

 

هنر جوانان روستا براي ايجاد جشن و شادماني و نوآوري در ساختار دكور و اجراي برنامه با توجه به حداقل امكانات موجود،  از ويژگي هاي بارز چنين مراسمي بود.

با توجه به شرايط اقتصادي عصر حاضر، جواني براي شادمان كردن اهالي روستايش از مال و وقتش مي گذرد و همه فشارهاي برگزاري مراسمي اينچنيني را به جان مي خرد و حتي حرف و حديثهاي بعد آن را، بسيار جاي شادماني است و چه بسا شايسته تقدير از سوي بزرگان محل و نهادهاي اجرايي روستا.

 

اميدواريم اهالي روستا قدردان جوانان عاشق و پويايي چون آقاي عادل نوراله زاده و دوستانش باشند تا هر ساله شاهد برنامه هايي مستمر و بهتر از گذشته در روستايمان باشيم.

 

در اين مراسم  مولودي خواني، شعرخواني، دكلمه و نمايش طنز عمو نوروز از مهمترين برنامه ها، به شمار مي رفت كه اهداي جوايز نيز از برنامه هاي جانبي آن بود.

 

البته اجراي جالب توجه ميزبان مراسم يعني آقاي عادل نوراله زاده را نيز نبايد از نظر دور داشت.

 

تصاويري از اين مراسم در قالب  عكس انتخاب شده است كه تقديم شما علاقه مندان و اهالي محترم روستايمان ايمن آبادوكروكلا مي شود.

 

 

براي تماشاي تصاوير، روي عكس زير  كليك كنيد.

 

 

 

 

عكاس: سيد فضل اله هاشمي كرويي

ارسال كننده: محمد ايماني ايمني

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # م- قاسمی در تاریخ: سه شنبه 04 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
با سلام. هر چند سعادت حضور در این جشن با صفا را نداشته ام، از این طریق دست مریزاد می گویم به جناب آقای نوراله زاده و دیگر دست اندرکاران این مراسم، که شادی و خنده و با هم بودن را هدیه دادند به همه اهالی روستا. خدا قوت و برقرار باشید.
نقل قول
 
 
0 # محفوظ در تاریخ: یکشنبه 09 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
دمت گرم پسرخاله عادل کارت خیلی عالی بود موفق باشید
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20