*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

گفتگوي اختصاصي وبسايت روستا با امامزاده

 با توجه به شرايط اقتصادي كشور و تصويب و اختصاص بودجه به بخشهاي مختلف عمراني، كتابخانه روستايمان نيز همانند طرح هادي روستايي ايمن آباد و بالاكروكلا منتظر گذشت زمان و چشم به راهي اين واژه ارزشمند و مشكل گشاست، يعني بودجه.

 

طي گفتگو با آقاي اسماعيل امامزاده مدير كل محترم كتابخانه هاي عمومي استان مازندران در خصوص ادامه روند ساخت كتابخانه عمومي  نيمه كاره روستاي ايمن آبادوكروكلا، ايشان اعتبارات و تخصيص بودجه براي انجام طرح نيمه تمام كتابخانه هاي عمومي كل استان را از مهمترين عوامل ادامه روند انجام طرح عنوان نمودند.

 

ايشان با بيان اين مطلب افزودند: طرح ساخت كتابخانه عمومي روستاي ايمن آبادوكروكلا تا به اين لحظه نزديك به 351000000 ريال ( سي و پنج ميليون و يكصد هزار تومان)  هزينه در برداشته است كه بودجه درنظر گرفته شده براي ساخت آن 140 ميليون تومان است.

 

 آقاي امامزاده در ادامه عنوان كردند: بخشي از مبلغ مورد نظر، توسط اهالي روستاي ايمن آباد پرداخت شده است كه جاي قدرداني دارد و بخش اعظم آن نيز از درآمدهاي كتابخانه عمومي استان در سال 1392 تخصيص داده  و هزينه شده است.

 

ايشان ادامه دادند: رايزني هاي صورت گرفته با استاندار مازندران براي تامين بودجه از سوي فرمانداري شهرستانهاي مختلف براي اجراي طرح هاي نيمه تمام كليه كتابخانه هاي عمومي روستايي انجام شده است كه مورد موافقت استاندار قرار گرفته است.

 

ايشان اجراي فاز دوم احداث كتابخانه روستايي ايمن آباد را به محض تخصيص بودجه و واريز نمودن آن به حساب كتابخانه عمومي استان از سوي استانداري و پيامد آن فرمانداري شهرستان بابل، اعلام نمودند.

 

ايشان عنوان كردند: جداي از بودجه اي كه دولت به اين امر اختصاص مي دهد و ناكافي بودن آن مشهود است،همت و همدلي اهالي روستاي ايمن آباد و همچنين خيرين روستا مي تواند در راستاي سرعت گرفتن احداث و تجهيز كتابخانه روستايي بسيار اثرگذار باشد.

 

ما نيز برآنيم تا با همدلي و تلاش اهالي روستا و خيرين محترم و بويژه عزيزان تحصيلكرده در امر كمك رساني به اين امر مهم ، در راستاي احداث، تجهيز و افتتاح هر چه زودتر كتابخانه عمومي روستا اثر گذار باشيم.

 

شماره حساب 50900  نزد قرض الحسنه حضرت ولي عصر(عج) ايمن آباد، به نام كتابخانه عمومي روستاي ايمن آبادوكروكلا

 

 


 

 

تهيه و تنظيم خبر: عسكري اميني ايمن آبادي

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20