*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مردان و زنان شاليزار روستا، به روايت تصوير

فصل وجين در شاليزارهاي روستايمان ايمن آبادوكروكلا، به پايان خود نزديك مي شود و چه بسا در بسياري از شاليزار هاي روستا شاهد سربرآوردن خوشه هاي برنجي هستيم كه حاصل رنج و زحمت عزيزاني است كه در چرخه توليد در كشورمان، قدم بر مي دارند. اميد آن داريم فصل برداشت محصول در روستايمان فصل شادي آفريني باشد، سراسر خير و بركت و روزي براي اهالي.

 

بخشي از زحمات و تلاش و كوشش زنان و  مردان شاليزار روستايمان را به تصوير مي كشيم و خدا قوت ارزاني همه عزيزان مي كنيم.

 

 

  خدا همه ره تندرسي تن هده، همه كسب و كار ره بركت.

براي تماشاي تصاوير، روي عكس بالا  كليك كنيد.

 

  ضمن قدرداني از سيد فضل اله هاشمي كرويي (تصوير بالا) كه همواره با ارسال عكس در زمينه هاي مختلف، با وبسايت روستا همراه هستند و با هزينه شخصي خود اقدام به تهيه گوشي تلفن همراه جديدي نمودند كه قابليت عكسبرداري با كيفيت بالايي دارد، از تمامي عزيزان و علاقه منداني كه مي توانند با تهيه عكس از موضوعات مختلف در روستا ما را در اين امر ياري نمايند، تقاضا مي كنيم تصاوير خود را به ايميل روستا ارسال نمايند. 

 

 

 

تهيه و ارسال عكس: سيد فضل اله هاشمي كرويي

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # شیدا قاسمی در تاریخ: چهارشنبه 29 خرداد 1392 ، ساعت 10:03 ب ظ
با سلام.نمیدونم مشکل از سرور منه یا از طرف شما ولی بعضی عکسها رویت نمیشه.فقط خواستم گذارش بدم با تشکر از زحماتتان.

مديريت وبسايت:
با سلام و سپاس از دقت نظر شما. هر داده و اطلاعاتي چه كاراكتر يا حروف و چه تصوير يا عكس كه در وبسايت درج مي شود پس از تاييد اوليه و سپس نمايش، بطور كامل چك مي شود،در صورت وجود ايراد عيب آن برطرف و تاييد نهايي صورت مي گيرد.
در خصوص گالري عكس نيز تمامي عكسها پس از رويت و اطمينان از نمايش در وبسايت، تاييد نهايي روي آن صورت مي گيرد.
احتمالا" سرعت پايين اينترنت در روستايمان دليل اصلي اين مسئله مي باشد كه قرار است رايزني هايي با مخابرات صورت پذيرد تا شايد مشكل سرعت پايين اينترنت در روستا كمتر شود.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20