*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مادر مومن و زحمتكش روستا در ICU به سر مي برد

 

مادر مومن و بزرگوار، خانم كبري جليلي كه همسر خيّر بزرگوار روستايمان، حاج حسين حسيني ايمني است، نزديك به دو هفته مي باشد كه در بيمارستان بستري است.

 

 

بر اساس گفته هاي فرزند ارشد ايشان سيد فتاح، روز يكشنبه 12 خردادماه حال مادر دگرگون مي شود  و درد و ناراحتي نسبتا" شديدي را ابراز مي كند. با رساندن او به اورژانس بيمارستان تشخيص بر ضعف سيسيتم  گوارشي داده مي شود. در آسانسور براي مراجعه به واحد ويژه براي آزمايشات كاملتر، ناگهان از حال مي رود و پس از بستري و ويزيت، پزشك اعلام مي كند كه ايشان سكته يا ايست قلبي داشته است.

 

به همين منظور در بيمارستان بستري مي شود كه با گذشت زمان سطح هوشياري ايشان نيز پايين مي آيد و دستور بر بستري شدن ايشان در بخش مراقبتهاي ويژه يعني بخش آي سي يو  داده مي شود.

 
 خانم كبري جليلي كه 77 بهار را پشت سرگذاشته است از 14 خردادماه در آي سي يو به سر مي برد. پزشكان اميد به خداوند و دعا به درگاهش را براي شفاي كامل بيمار به همراهان توصيه نمودند.

ما نيز از اهالي درخواست مي كنيم براي شفاي كامل اين مادر عزيز، سر نماز، ايشان را از دعاي خيرشان برخوردار نمايند.

 

 لازم به ياد آوري است حاجيه خانم كبري جليلي، همسر حاج حسين حسيني، همواره پا به پاي ايشان براي تخريب و بازسازي مسجد جامع روستاي ايمن آباد، شن ريزي و آسفالت روستا، ساخت دو باب اتاق براي مدرسه سابق ابتدايي روستا، ساماندهي قبرستان روستا و ساير خدماتي كه با همكاري مردم انجام شده است، همگام و همراه ايشان در راستاي پذيرايي و تهيه صبحانه، نهار و در بعضي موارد حتي تهيه شام براي كارگران، ماهها و سالهاي متمادي، زحمات زيادي را متقبل شده اند.

 
 حاج حسين حسيني، زحمات همسرش  را كه از ته قلب و بدون هيچ منّتي انجام مي داد بسيار ارزشي خواند و اشاره داشتند:

همسرم طي  ماهها تهيه غذا و پخت و پز براي پذيرايي كارگران طي اينهمه سال، يكبار هم كه شده  گلايه اي نكردند و اين مهم را از ويژگي هاي بارز همسرش دانست كه با صبر و تحمل و با تمام وجود و از ته قلب در خدمت آباداني محل زحمات زيادي را متقبل شدند.

 

ايشان بيان زحمات همسرش را در راه رضاي خدا اعلام نمود و اينكه مردم بويژه دختران و زنان نسل جوان بايد بدانند كه چه زناني در روستايشان به سر مي برند و چه زحماتي را به دوش كشيدند. و چه بسا زنان نمونه در روستا كم نيستند.

 

 در اينجا به نظر مي رسد، در محافل ديني و مذهبي و روضه هاي زنانه براي آگاهي نسل جوان، نمونه هاي بارز مادراني اينچنيني كه در روستا به سر مي برند و عملكرد خوبي از خود بجاي گذاشته اند، بويژه مادران شهيد كه سمبل ايثار و گذشتند  مورد بحث قرار گيرند و نمونه هايي از عملكرد آنان، بازگو شود. هرچند بارها مشاهده شده است كه بسيج واحد خواهران روستا يا كانون قرآني سبحان در روستايمان چنين ملاقاتي را با مادران شهيد انجام داده اند.

 


در پايان آرزو و دعا مي كنيم خداوند متعال و شافي، به مادر بزرگوار روستا حاجيه خانم كبري جليلي، سلامتي و شفاي  كامل عنايت فرمايد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # اسماعیل اصغرنیا در تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392 ، ساعت 08:03 ق ظ
مادران روستا فرشته های مهربانی هستند که بی هیچ منتی،زحمات طاقت فرسایی را در تربیت فرزندان و کاروتلاش در زمینهای کشاورزی و... تحمل میکردند. بامید اینکه جوانان نیز در صبر و بردباری از آنان الگو بگیرند. آز خداوند منان آرزوی سلامتی ایشان و حاج مختار حسینی را دارم.بامید شفای عاجلشان
نقل قول
 
 
0 # منوچهر قلی نیا ایمنی در تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392 ، ساعت 10:03 ق ظ
با آرزوی سلامتی برای این مادر عزیزوزحمتکش
نقل قول
 
 
0 # مهدی -قاسمی در تاریخ: چهارشنبه 29 خرداد 1392 ، ساعت 01:03 ق ظ
خداوند به این مادر زحمتکش و مهربان نعمت سلامتی مجدد عطا فرماید.از این طریق عرض سلام و احترام دارم ، به فرزندان محترم این مادر که همچون پروانه دور مادرشان می گردند و برای سلامتی مادرشان نهایت تلاششان را می کنند.
نقل قول
 
 
0 # رحمان در تاریخ: پنج شنبه 30 خرداد 1392 ، ساعت 06:03 ب ظ
مادر تنها کسی است که میتونی تمام فریادهات رابرسرش بکشی ومطمئن باشی که هرگز انتقام نمیگیره. به امید سلامتی برای همه مریضان مخصوصا برای زن عمو ی عزیزم.امیدوارم دراین غروب پنجشنبه از دعای خیر مردم محل هر چه سریعتر به آغوش گرم خانواده برگردی.آمین
نقل قول
 
 
0 # سکینه بزرگی در تاریخ: یکشنبه 02 تیر 1392 ، ساعت 10:04 ق ظ
آرزوی سلامتی وصحت برای تمام بیماران بالاخص این مادر عزیز و بزرگوار را به عزت و آبروی امام زمان (عج) که درایام میلاد شان هستیم راخواستاریم. مادعا می کنیم.امید سلامتی همه بیماران اسلام راآرزو دارم.
نقل قول
 
 
0 # سید یعقوب حسینی در تاریخ: دوشنبه 03 تیر 1392 ، ساعت 09:04 ب ظ
باتشکر و قدردانی از اهالي محترم كه طي اين مدت مادرمان را از دعاي خيرشان محروم نساختند.
هوشياري ايشان شكر خدا و به لطف دعاي عزيزان كمي بهتر شده است. اميد به شفاي كامل.
بنده به نوبه خود و خانواده حاج حسين حسيني از اهالي و همچنين وبسايت روستا بويژه آقاي دكتر حسينعلي اصغرنيا تشكر مي كنم.
التماس دعا
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20