*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

قدرداني از حماسه حضور مردم روستاي ايمن آبادوكروكلا

 

مردم روستاي ايمن آبادوكروكلا با خلق حماسه اي باشكوه، بسيار پرشورتر از گذشته حاضر شدند.

 

حاج سيد نقي حسيني ايمني فرمانده پايگاه مقاومت بسيج روستاي ايمن آبادوكروكلا و عضو هيات اجرايي ستاد انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامي بخش لاله آباد بابل، با بيان اين مطلب، از تمامي اهالي و مردم هميشه در صحنه روستاي ايمن آباد و كروكلا قدرداني نمودند كه با آرامش و امنيت خاصي حماسه سياسي مورد قبولي را در تاريخ انتخابات روستايمان رقم زدند و با حضور خود در پاي صندوقهاي راي در هر دو مورد يعني هم انتخابات رياست جمهوري و هم انتخابات شوراي اسلامي روستا، نشان دادند كه  حافظ ارزشهاي خون شهدا و ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.

 

ايشان با بيان اين مسئله كه هيچگونه اعتراض، شكايت و يا تخلفي در خصوص نحوه تبليغات كانديداها و طرفداران آنها در ايام تبليغات و بويژه در روز انتخابات مشاهده نشده است، اين امر را نقطه قوتي در همدلي و اتحاد مردم براي توسعه و پيشرفت روستا دانستند.

 

  ايشان ضمن تبريك به اعضاي شوراي اسلامي سه روستا كه منتخب مردم هستند، براي آنان از درگاه خداوند متعال توفيق خدمت گذاري صادقانه به مردم شريف ايمن آباد و كروكلا را خواستار شدند.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20