*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

خانه اي در روستاي بالاكروكلا در آتش سوخت

بر اساس آخرين خبر هاي رسيده از روستاي بالاكروكلا حدود ساعت ده صبح  ديروز  جمعه 24 خردادماه منزل شخصي آقاي سيد عسكري هاشمي كرويي(نوه علي عمو) در آتش سوخت.

 

شدت آتش سوزي به حدي بوده است  كه تا رسيدن خودروي ويژه آتش نشاني و مهار آتش، كليه لوازم خانه در آتش سوخت و به تلي از خاكستر بدل شد.

 

با كمك بعضي از اهالي بويژه آقاي جابر غضنفري، تا حدودي  از خسارت بيشتر به واحد ساختماني پيشگيري شده است.

 

 شدت آتش سوزي به حدي بوده است كه جداي از سوختن كامل دربهاي چوبي، حتي درب و پنجره هاي آلومينيومي نيز بصورت نامطلوبي بر اثر شدت گرما تغيير يافت كه ديگر قابل استفاده نخواهد بود.

 

علت آتش سوزي هنوز مشخص نشده است و در هاله اي از ابهام قرار دارد.

 

خوشبختانه اين حادثه، خسارت جاني در بر نداشت.

 

اطلاعات كاملتر در اين خصوص و بويژه بحث حمايت اهالي از خانواده  آقاي سيد عسكري هاشمي كه صاحب دو فرزند نيز مي باشد، در روزهاي آينده به آگاهي اهالي خواهد رسيد.

 

 

 

ارسال خبر: سيد محمد هاشمي كرويي دهيار روستاي بالاكروكلا

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20