*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

محل، تعداد شعب و تعداد صندوق اخذ آرا در روستا

ساعت 8 صبح فردا جمعه 24 خرداد ماه زمان اخذ آراي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستاست. در همين راستا تعداد چهار شعبه با 8 صندوق در روستاي ايمن آباد و كروكلا براي جمع آوري آراي مردم در نظر گرفته شده است.

 

آقاي سيد نادر حسيني ايمني معاون بخشدار لاله آباد با بيان اين مطلب افزودند:

 

يك شعبه با دو صندوق در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي ايمن آباد

 

يك شعبه با دو صندوق در مسجد جامع روستاي ايمن آباد

 

يك شعبه با دو صندوق در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي پايين كروكلا

 

يك شعبه با دو صندوق در مسجد النبي روستاي بالاكروكلا(قاضي محله) 

 

استقرار مي يابد كه يك صندوق ويژه اخذ آراي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و صندوق دوم ويژه اخذ آراي چهارمين دوره شوراي اسلامي روستا خواهد بود.

 

 

و اما رييس ستاد انتخابات استان مازندران امروز در نشست خبري با رسانه هاي استان به تبيين و تشريح مجموعه اقدامات براي تحقق فرايندهاي متعدد انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان و ميان دوره اي مجلس در حوزه انتخابيه تنكابن ، رامسر و عباس آباد، پرداخت.

 

هادي ابراهيمي همچنين با بيان اينكه تهيه طرح جامع اخبار و اطلاع‌رساني و تهيه سامانهِ جامع انتخابات براي انتخابات رياست جمهوري با 23 فرآيند اجرايي،  و شوراهاي اسلامي شهر و روستا با 26 فرآيند اجرايي از ديگر برنامه ها مي باشد گفت: سامانهِ جامع علاوه بر سرعت و دقت، قابليت‌ گزارش‌گيري و رديابي در همه سطوح را دارد، ضمن آنكه موجب شفافيت و كاهش هزينه‌ها هم مي‌شود.

 

ابراهيمي گفت: براي اولين بار استفاده از ظرفيت‌هاي دفاتر پيشخوان دولت در شهرها و مراكز ICT روستايي در ثبت‌نام نامزدهاي انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا كه موجب كاهش هزينه‌ و نيروي انساني قابل ملاحظه‌اي در فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها گرديد.

 

وي درخصوص امنيت انتخابات گفت: همه پيش‌بيني‌ها و تمهيدات لازم اتخاذ شده و هماهنگي‌هاي لازم با دستگاه‌هاي امنيتي،‌ نظامي و انتظامي استان صورت گرفته و به شوراهاي تأمين استان‌ها و شهرستان‌ها بر ضرورت اعمال هوشياري و مراقبت‌هاي لازم تأكيد شده است.

 

ابراهيمي تعداد كل شعبات صندوق هاي تعبيه شده براي انتخابات پيش رو در استان را 7 هزار و 934 صندوق اعلام كرد و گفت: از اين تعداد 3 هزار و 784 شعبه رياست جمهوري، 3هزار و 691 شوراهاي اسلامي و 459 شعبه ميان دوره اي مجلس حوزه تنكابن، رامسر وعباس آباد است.

 

رييس ستاد انتخابات مازندران از بكار گيري 75 هزار و 946 نفر در انتخابات 24 خرداد خبر داد و  افزود: از اين تعداد نيرو 491 نفر در ستاد انتخابات استان و شهرستان ها، يك هزار و 540 نفر در هيات اجرايي، 26 هزار و 390 نفر اعضاي شعب، 4هزار و145 نفر شوراي نظارت، 11هزار و 585 نفر هيات نظارت، 15 هزارو 585 نفر نيروي هاي امنيتي، 3 هزار و 770 نفر نماينده فرماندار، 380 بازرس وزارت كشور و 12 هزارو 60 نفر راننده فعال هستند.

 

وي با اشاره به اينكه 17 هزار و 902 نفر جزو ثبت نام شدگان نهايي چهارمين دوره شوراهاي اسلامي در استان بودند گفت: از اين تعداد 682 نفر انصراف داده و 16 هزار و 902 نفر تاييد صلاحيت شدند.

 

رييس ستاد انتخابات مازندران تعداد واجدين شرايط راي دادن در استان را 2 ميليون و 68 هزار و 843 نفر اعلام داشت و افزود: از اين تعداد 56 هزار و 452  نفر راي اولي هستند.

 

ابراهيمي گفت: انتخابات رياست جمهوري در كل استان و شوراهاي اسلامي در 58 شهر و 2 هزار و 367 روستاي استان برگزار مي شود.

 

وي با اشاره به اينكه نتايج انتخابات سريعتر از دوره قبل اعلام خواهد شد، افزود:با برگزاري انتخابات 24 خرداد در 2 هزار و 196 روستاي مازندران شوراي 3 نفره و در 171 روستا، شوراي 5 نفره تشكيل خواهد شد.

 

 

منبع: استانداري مازندران

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20