*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

اسامي نهايي كانديداهاي شوراي اسلامي روستايمان اعلام نشده است!

 

 

 بر اساس خبري كه از قول رييس ستاد انتخابات استان مازندران آقاي هادي ابراهيمي، معاون سياسي امنيتي مازندران، 30 ارديبهشت، در وبسايت روستا درج شده است و قرار بود 13 خردادماه اسامي نهايي اعلام شود، طي گفتگو با سيد طاهر حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد، ايشان اعلام نمودند هنوز اسامي از سوي بخشداري لاله آباد اعلام نشده است.

 

دهيار ايمن آباد افزودند: اسامي هنوز از سوي استانداري و ستاد انتخابات استان به فرمانداري بابل اعلام نشده است تا از  آنجا به بخشداري لاله آباد و از بخشداري به دهياران روستا اطلاع داده شود.

 

از اين جهت در اولين فرصت به محض دريافت اسامي نهايي كانديداهاي شوراي اسلامي روستايمان ايمن آبادوكروكلا از طرف دهياران روستا، شما اهالي را در جريان اسامي نهايي كانديداها قرار خواهيم داد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20