*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دفترچه درماني روستايي بدون مهر پزشك خانواده، اعتبار ندارد

 

با توجه به اجرايي شدن طرح پزشك خانواده از سال گذشته، متاسفانه بسياري از اهالي براي تكميل پرونده اقدام نكرده اند و اين عزيزان طي روزهاي آينده نيز با مشكل فاقد اعتبار بودن دفترچه هاي درماني مواجه مي شوند كه از سوي مراكز درماني و بيمارستانها و مطب پزشكان متخصص، با اين دفترچه درماني پذيرش نخواهند شد.

 

اهالي محترم روستاي ايمن آبادوكروكلا جهت دريافت بهتر و به موقع خدمات بهداشتي و درماني مناسب، بايد پرونده نسبتا" كاملي را در راستاي اين امر و بويژه پزشك خانواده داشته باشند.

 

اهالي محترم روستا با در دست داشتن مدارك زير به خانه بهداشت ايمن آباد و كروكلا مراجعه نمايند تا با تكميل پرونده پزشك خانواده از خدمات دولت در اين امر بهره مند شوند.

 

 

مدارك مورد نياز:

 

1_ فتوکپی صفحه ی اول شناسنامه ی اعضای خانواده.

 

2_فتوکپی صفحه ی اول دفترچه اعضای خانواده.

 

3_فتوکپی کارت ملی اعضای خانواده که بالای 20 سال سن دارند.

 

 

توجه:

اهالي محترم روستاي ايمن آبادوكروكلا توجه داشته باشند دفترچه هايي كه مهر پزشك خانواده ندارند تا روزهاي آينده فاقد اعتبار مي شوند.

 

 

 

 

 

تهيه و ارسال خبر: محمد ايماني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20