*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد روح اله حسيني ايمني

 

ليسانس معماري از دانشگاه غير انتفاعي استرآباد گرگان(1392)

 

 

 

 سید روح الله حسینی ایمنی فرزند یعقوب متولد بيستم تيرماه 1368 از روستاي ايمن آباد بابل

 

سيد روح اله حسيني دوره ابتدایی را از سال 1375 تا سال 1380 در مدرسه امام محمد تقی (ع) ایمن آباد پشت سر مي گذارد و  دوره راهنمایی را در سال 1383 در مدرسه نمونه دولتی شهید ثانی شهرستان بابل به پايان مي برد.

 

سيد روح اله حسيني ايمني براي ادامه تحصيل در مقطع دبيرستان  تا سال 1386در دبیرستان شاهد بابل و در سال 1387 دوره پیش دانشگاهی را در پیش دانشگاهی امام حسین (ع) اين شهر پشت سر مي گذارد.

 

ايشان در سال  1388 در آزمون ورودي دانشگاه پذيرفته مي شود و در سال 1390 گواهي نامه كارداني معماري را از  دانشگاه صنعتی مازندران اخذ مي نمايد.

 

سيد روح اله حسيني ايمني براي ادامه تحصيل و اخذ گواهي نامه كارشناسي  در همان سال به دانشگاه استرآباد گرگان راه مي يابد و در سال 1392 موفق به گواهي نامه كارشناسي در رشته مهندسی معماری مي شود.

 

ايشان به همراه برادرش سيد نادر حسيني كه در حال تحصيل در رشته مهندسي عمران در مقطع كارشناسي مي باشد به تاسيس دفتر  فني خشت روي خشت در روستاي ايمن آباد نموده است كه در راستاي نقشه كشي ساختمان و طراحي معماري ساختمان فعاليت مي كنند.

 

 

 

 

 

از راست پدر، پدربزرگ و عموي بزرگوار سيد روح اله حسيني

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20