*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

13 خرداد،زمان اعلام اسامي نهايي كانديداهاي شوراي اسلامي شهر و روستا

 

 

 

 

رييس ستاد انتخابات استان گفت: بر اساس تبصره يك ماده 50 قانون شوراهاي اسلامي، داوطلبيني كه صلاحيت شان تاييد نگرديد مي توانند از تاريخ 29  ارديبهشت تا اول خرداد ماه، شكايات خود را به هيات هاي نظارت اعلام نمايند.

 

به گزارش روابط عمومي استانداري، هادي ابراهيمي در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اينكه اين داوطلبين به دو طريق بايد شكايات خود را ارائه نمايند، بيان داشت: آن دسته از داوطلبيني كه در بخش ها، صلاحيت شان تاييد نشد، بايد به هيات نظارت شهرستان و داوطلبيني كه براي شركت در انتخابات شوراي شهر تاييد صلاحيت نشدند مي بايست به هيات نظارت استان اعلام شكايت نمايند.

 

وي افزود: هيات نظارت استان بر اساس قانون موظف است ظرف مدت 10 روز به شكايات رسيدگي و نتيجه را اعلام نمايند.

 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران، زمان رسمي اسامي نهايي كانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا را 13 خرداد اعلام كرد و خاطرنشان ساخت: اين اسامي توسط فرمانداري ها به اطلاع داوطلبين و مردم خواهد رسيد.

 

 

وبسايت روستا نيز طي هماهنگي هاي انجام شده با دهياران روستاي ايمن آباد و كروكلا به محض اعلام نهايي اسامي نامزدها، با همكاري اين عزيزان، شما اهالي محترم را در جريان اسامي نامزدها قرار خواهد داد.

 

 

 

 

منبع خبر: پورتال استانداري مازندران

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20