*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پس فردا، اعلام رسمي اسامي كانديداهاي شوراي اسلامي

 

 

 

با توجه به خبري كه از سوي  مصطفي محمد نجار  وزير کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره اعلام اسامي تأييدشدگان انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا اعلام شده بود، قرار بود امروز شنبه اسامي نامزدها اعلام شود اما تاييد صلاحيت نهايي توسط نمايندگان شوراي نگهبان در استان مازندران به پايان نرسيده است.

 

بر اساس سخنان سيد نادر حسيني ايمني معاون بخشداري لاله آباد طي تماس تلفني، ايشان عنوان نمودند:

احتمالا" فردا اسامي نامزدهاي شوراي اسلامي روستا اعلام مي شود و در غير اينصورت اعلام اسامي براي پس فردا يعني روز دوشنبه قطعي مي باشد.

 

ايشان به اين نكته نيز اشاره داشتند كه شايد افرادي كه از سوي بخشداري مورد تاييد قرار نگرفته باشند احتمال دارد كه  با بررسي مدارك موجود مورد تاييد  نمايندگان شوراي نگهبان  قرار بگيرند.

 

 از اين جهت با تاييد صلاحيت نهايي و اعلام رسمي از سوي شوراي نگهبان، اسامي نامزدها به دهياري ها اعلام مي شود.

 

بنا بر گفته وزير كشور  عزيزاني كه رد صلاحيت شده اند از تاريخ اعلام، به مدت چهار روز فرصت دارند تا اعتراضات خود را اعلام كنند.

 

وبسايت روستا نيز به محض اعلام اسامي نامزدها، با همكاري دهياري ايمن آبادوكروكلا، شما اهالي محترم را در جريان اسامي نامزدها قرار خواهد داد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20