*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دکتر سید الياس هاشمي كرويي

 

 

فوق ديپلم دانشسراي تربيت معلم(1364)

 

ليسانس حسابداري از دانشگاه مازندران(1366)

 

پزشك عمومي از دانشگاه علوم پزشكي اردبيل(1379)

 

 

 

 

دکتر سید الياس  هاشمي كرويي فرزند سميع متولد سال 1343 از روستاي پايين كروكلاي بابل.

 

 

سيد الياس هاشمي دوره دبستان را در مدرسه ابتدايي سپاه دانش امين آباد در سال 1355 پشت سر مي گذارد و دوره راهنمايي را در مدرسه راهنمايي صبح اميد زرگر شهر به پايان مي برد.

 

 ايشان براي ادامه تحصيل به شهرستان بابل مي رود و در دبيرستان شاهپور در رشته علم تجربي ثبت نام مي كند.

 

سيد الياس  هاشمي در سال 1362 موفق به اخذ گواهي نامه ديپلم در رشته علوم تجربي مي شود.

 

ايشان در همان سال در آزمون دانشسراي تربيت معلم مازندران در مقطع كارداني پذيرفته مي شود  و در سال 1364 فارغ التحصيل مي شود و به عنوان معلم ابتدايي، در دبستان روستاي اسبشورپي بابل مشغول فعاليت مي شود.

 

ايشان پس از مدتي براي ادامه تحصيل، در كنكور سراسري سال 1366 شركت مي كند و در رشته حسابداري در دانشگاه مازندران در بابلسر  پذيرفته مي شود و در سال 1370 از اين دانشگاه گواهي نامه كارشناسي را دريافت مي كند.

 

سيد الياس هاشمي نگاهش را تغيير مي دهد و با توجه به علاقه اش به علوم پزشكي اين بار در آزمون ورودي دانشگاه در رشته علوم پزشكي شركت مي كند و  در دانشگاه علوم پزشكي اردبيل در سال 1372 پذيرفته مي شود.

 

سيد الياس هاشمي علاوه بر تحصيل در رشته پزشكي در مدارس مختلف اردبيل به كار تدريس نيز مي پردازد و پس از طي هفت سال در سال 1379 موفق به كسب گواهي نامه پزشكي از اين دانشگاه مي شود.

 

ايشان به عنوان پزشك عمومي در روستاي ايمن آباد اقدام به افتتاح مطب شخصي مي نمايد و در زرگرمحله نيز به همين امر اهتمام مي ورزد. با گذشت زمان مطبش را در روستايش تعطيل مي كند اما در زرگرشهر همچنان به طبابت مي پردازد.

 

سيد الياس هاشمي از همان سال 1379 تا به اين لحظه به عنوان پزشك اورژانس بيمارستان شهيد بهشتي بابل مشغول به خدمت مي باشد.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20