*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد مرتضي حسيني ايمني

 

 ليسانس عمران- ساختمان از دانشگاه غيرانتفاعي صنعتي مازندران(1391)

 

 
 

سيد مرتضي حسيني ايمني فرزند قاسم متولد دوم ارديبهشت 1368 از روستاي ايمن آباد بابل.

 

 

سيد مرتضي حسيني دوره ابتدايي را در مدرسه امام محمد تقي(ع) ايمن آباد پشت سر مي گذارد و دوره راهنمايي را نيز در  روستا در مدرسه راهنمايي شهيد فياض بخش به پايان مي برد.

 

ايشان در سال 1382 به دبيرستان علي ابن موسي الرضا(ع) بابل مي رود و در رشته علوم رياضي به ادامه تحصيل مي پردازد.

 

 دوره پيش دانشگاهي را در سال 1386 در دبيرستان امام حسين به پايان مي برد و در همان سال در  دانشگاه غيرانتفاعي طبري بابل در رشته مهندسي عمران شاخه ساختمان در مقطع كارداني پذيرفته مي شود.

 

سيد مرتضي حسيني  در  راستاي ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي در سال 1389 در همين رشته، اما اين بار در دانشگاه غيرانتفاعي صنعتي مازندران واقع در شهرستان بابل پذيرفته مي شود و در سال 1391 موفق به اخذ كارشناسي مهندسي عمران شاخه ساختمان مي شود.

 

ايشان در حين تحصيل به پيشه نقاشي ساختمان روي مي آورد و تجربياتي نيز در اين زمينه دارد.

 

سيد مرتضي حسيني ايمني براي ادامه تحصيل در همين رشته در مقطع كارشناسي ارشد براي موفقيت در آزمون ورودي تلاش مي كند و دوست دارد ادامه تحصيل دهد.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20