*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد هاشم حسيني ايمني

 

  مهندسي كامپيوتر(گرايش نرم افزار) از دانشگاه آزاد اسلامي كاشان(1379)

 

 

سيد هاشم حسيني ايمني فرزند علي متولد 1355  از روستاي ايمن آباد بابل.

 

سيد هاشم حسيني ايمني دوره ابتدايي را در مدرسه امام محمد تقي(ع) ايمن آباد پشت سر مي گذارد و دوره راهنمايي را نيز در  روستا در مدرسه راهنمايي شهيد فياض بخش به پايان مي برد.

 

ايشان براي حضور در دوره دبيرستان و ادامه تحصيل بابل مي رود و  در رشته رياضي فيزيك در دبيرستان فهيماي بابل در سال 1373 گواهي نامه ديپلم خود را دريافت مي كند.

 

ايشان مدتي را به خدمت سربازي مي رود و در سال 1374 در آزمون ورودي دانشگاه آزاد اسلامي پذيرفته مي شود و براي ادامه تحصيل در رشته مهندسي كامپيوتر گرايش نرم افزار به شهر كاشان در استان اصفهان مي رود.

 

سيد هاشم حسيني در سال 1379 از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شود و پس از گذراندن مابقي خدمت سربازي اش در مدرسه غيرانتفاعي علم و صنعت بابل تا سال 1381 به تدريس درس كامپيوتر مي پردازد.

 

ايشان در سال 1381در آزمون استخدامي پست بانك كشور در استان گلستان پذيرفته مي شود و از آنزمان تا به حال نيز در پست بانك استان گلستان به عنوان مسئول انفورماتيك، مشغول فعاليت و خدمت مي باشد.

 

ايشان علاقه فراواني به شغل كشاورزي دارد و در روستا زميني را تهيه نموده است و آخر هفته براي توسعه اين امر به كاشت انواع سبزيجات مي پردازد و بسيار در اين زمينه نيز تلاش مي كند.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20